Tumsonības „gaišais” prāts...
Mārtiņš Matīss, M.sc.ing, neatkarīgs būvinženieris23.11.2013.
Komentāri (54)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
ggj
08.12.2013. 16:03nu normālās valstīs par prezidentu neievēl cilvēku kurš ir šķīris laulību- jo ja navari saturēt kopā ģimeni, kā to var izdarīt ar valsti???
vgy7
26.11.2013. 16:32»
...
Mārtiņ, tumsonība ir neredzēt acīmredzamo, paskaties uz metāla kopņu konstrukciju: KATRS cilvēks, kam ir kaut mazākā sapratne, redz šo konstrukciju absurdo veidolu, ja tu pēc 6.gadu mācīšanās to neredzi,tad vienīgais veids ir atņemt diplomu tev, nelien pakaļā, katram, kas ir augstākā amatā par tevi, ...
ja RTU pasniedzējs (profesors), kas ir bijis šī projekta eksperts...
-----
RTU sevi jau parādīja 1986. gadā pie Ķeguma tilta stiprības pārbaudes, kad aizmirsa vienkārši pierēķināt metru biezo asfaltbetona slāni, kas iepriekšējos gados bija pamazām uzaudzēts uz dzelzs konstrukcijām... tagad to pasniedzēju audzēkņus sūtīsim veikt ekspertīzi uz metāla konstrukcijām?
mūsu ļautiņi nemācās pat no savām kļūdām, kur nu cerēt, ka mācīsies no svešām...
1969. gadā Jelgavā uzsprāga akadēmijas pasniedzēju māja, pēdējās dienās pirms sprādziena iedzīvotāji esot jutuši aizdomīgu smaku, atbildīgajiem dienestiem nepazvanīja neviens... mājā dzīvoja Jelgavas universitātes mācībspēks...
abos gadījumos gāja bojā tehnisko universitāšu pasniedzēji, vai pašreizējie mācībspēki ir kaut pieminējuši saviem studentiem šos negadījumus? stipri par to šaubos, bet es uzskatu ka studentiem to analīzi vajadzētu ieviest kā obligātu, tad arī varbūt studenti sāks domāt, ka no viņu rīcības un zināšanām ir atkarīgas ne tikai svešas, bet arī savas dzīvības...
vgy7
26.11.2013. 15:59»
vai komunisma cēlāja morāles kodeksu esi kādreiz lasījis? tur gan bija 12 baušļi un vairāk pieskaņots toreizējai vienīgās partijas politikai, bet principiālu atšķirību nav...
vatikāns vai kremlis;
10 tiesa vai nodokļi;
svētā inkvizīcija vai čeka...
visiem šādu baušļu izdevējiem bija sava neaizskaramo kasta, bet tikai tie stipri izredzētie centās dzīvot aiz paliela aizkara un publiski neizrādīt savu neaizskaramību, bet tos, kas to negribēja ievērot, izraidīja no sava slēgtā klubiņa publiskai sodīšanai..
mūsu latvānijā neaizskaramo kastai pat attāli pietuvinātie kļūst neaizskarami un viņi drīkstēs darīt pilnīgi visu tik ilgi, kamēr tas nesāks apdraudēt pašu izredzētāko stāvokļa stabilitāti...
bet līdz tam vēl ilgi.. reiz jau pūlim bija dota iespēja veikt kādas pārmaiņas savā dzīvē un patriekt to 100 galvu pūķi, bet viņi aiz priekiem apčurājās un 2/3 to galvu salika atpakaļ...
latvānija ar to kārtējo reizi parādīja savu stulbumu un tagad var droši plūkt šīs sēklas... augļus
Axels
26.11.2013. 06:45Pie reizes pārbaudiet lūdzu Madonas Maxima veikala stāvokli, jo 2011.gada ziemā, kad vācām ārā savu veiklu (bijām nomnieki Maximas telpās), naktī ieliecās veikala jumts. Divas dienas veikals bija slēgts un tika likti papildus jumta balsti, tai skaitā balsts tika uzstādīts mūsu nomātajās telpās.
ko tur...
26.11.2013. 02:11'Roka roku mazgā'. Tas par rakstu.
Ja nebūtu Lapsas, valsts iedzīvotāji neuzzinātu vismaz 90% no tām 'elites' radītajām cūcībām, kādas notiek šajā MŪSU valstī.
Cūcību vienkārši nevar pasniegt pozitīvi !!!
Un Lapsa pamatā operē ar dokumentāliem faktiem !!!
....
25.11.2013. 08:52»
Arnis
Prezidents ar mazo p tā runā, balstoties uz savu pieredzi. Kā nekā uzlika uz ausīm savu "mīļo" Dzimteni par 170 tūkstošiem un tagad turpina sūknēt pensiju, kuras iemaksas beigušās divus gadus atpakaļ.Liekulības tirgus
Bēdīgākais ir tas, ka pats sevi viņš par blēdi un šmaucēju neuzskata, bet lamā citus. Interesants tips...
Ádolfs
25.11.2013. 07:37Vispār, jau pirmo ir jāsauc pie krimināladbildības Maxima augstāko vadību, par cilvēku neevakuēšanu, kas šādās situācijās bija obligāti jāveic, tālāk arhitehtus, būvuzraugus, un būvniecības vadību, kas visu šo zaņķi sataisīja. :(
Piebilde
25.11.2013. 06:20»
Es
Neveiksmigs raksts neveiksmiga bridi
Jebkurš trešā kursa students zina ,ka aizvietojot vienlaidus siju ar saskrūvētu konstrukciju, konstrukcijas nestspēju vairs nenodrošina pati konstrukcija bet gan striprinošo skrūvju stiepes vai cirpes spriegumu robežizturība. Skatoties BBC uzfilmēto trešā nobrukuma materiālus, skaidri varēja dzirdēt nocirpto skrūvju eksplozijai līdzīgo troksni.
Protams
25.11.2013. 06:17»
Marks
Interesanti, vai šis neatkarīgais inženieris tiešām ir pavisam neatkarīgs no šīs Maximas būvēšanā iesaistītajiem
Pavisam neatkarīgs no visa. Kā tāds noslēdzies indiešu mūks alā. No naudas neatkarīgs, no būvniecības ķēķa, no saistībām un saitēm. Visneatkarīgākais cilvēks valstī. Par prezidentu jāievēl šo kungu. Vai vismaz par Kalnmeijera vietas izpildītāju.
Es
25.11.2013. 06:15»
Nepiekrītu
Maxima operēja telpās, kuras sabruka un gāja bojā cilvēki, tātad Maxima nebija pietiekami pārliecinājusies par telpu drošību - vainīgi...
Tieši tā.
Par gaišajiem prātiem runājot, autors droši vien uzskata, ka sabiedrībai ir jāpaklusē. Tāds normāls padomju stagnāts izlien no viņa ārā!
Kas tad piedalījās referendumā par Latvenergo? Tikai enerģētiķi? Un referenduma rosināšanā par skolām tikai pedagogi vien? Tā varētu turpināt.
Sabiedrība iesaistās, jo sabiedrība uzrok un ziņo. Un tie ir pierādījumi. Tie JAU ir pierādījumi, kas ir parādījušies.
Autor, nokaunies!
Jautājums
25.11.2013. 06:13Kas 2009 gadā likvidēja Būvinspekciju ? Atbilde- Dombrovskis un Kampars.
Aģents
25.11.2013. 05:27»
N.Māstrihts
Kāpēc Dombrovskis nav aizturēts kopā ar Pavļutu?Tiesībsargs Jansons saskata vainu valdībā. Es arī saskatu noziedzīga nodarījuma pazīmes saskaņā ar Krimināllikumu un Kriminālprocesa likumu par nolaidību amatā, iestājoties smagām sekām
Pēc šādas pieejas, tiesībsargu pirmo vajadzētu iesēdināt. Cilvēkiem bija cilvēk- tiesības iziet no tās bodes kad signalizācija sāka gaudot. Gan pārdevējiem, gan pircējiem.
Arnis
25.11.2013. 05:13Prezidents ar mazo p tā runā, balstoties uz savu pieredzi. Kā nekā uzlika uz ausīm savu "mīļo" Dzimteni par 170 tūkstošiem un tagad turpina sūknēt pensiju, kuras iemaksas beigušās divus gadus atpakaļ.Liekulības tirgus.
Anna
25.11.2013. 04:58Mani sarūgtinā, ka Valsts un iedzīvotāji ir divas dažādas lietas.Iedzivotaju goda prātam es ticu, bet Valsts gan ne.Valsts mana izpratne Latvijā ir likumdevēja un likumu pasūtītājs, kas par tiem dažādos veidos dāsni samaksa un visiem veidiem cenšas iznīcināt iedzīvotāju goda pratu.Ceru, ka tas neizdosies un šī nelaime saliedes vel vairāk.Vienreiz ir jābūt emocionalam spradzienam, kas pamodinā no samierinasanas, apātijas, bez spēcīgas sajūtas.Tikai pārāk lieli upuri...
mhm
25.11.2013. 04:50»
zizma
Mūsu valstī taisnība iestāsies tikai tad, kad juristiem atņems viņu neierobežoto varu...
Pietiek ar vienu bausli: tev būs visus citus kā sevi pašu mīlēt.
N.Māstrihts
25.11.2013. 04:17»
guntis vilnītis
Kuram tad bija jānodrošina cilvēka drošibai atbilstošu Būvnormatīvu esamība Latvijā, ja ne EM un MK. Kā var konstrukcijās ievietot nepārbaudītas skrūves ? Kā gan valsts var nenoteikt kārtību kādā nodrošināma drošu skrūvju un konstrukciju izmantošana celtniecībā
Kāpēc Dombrovskis nav aizturēts kopā ar Pavļutu?Tiesībsargs Jansons saskata vainu valdībā. Es arī saskatu noziedzīga nodarījuma pazīmes saskaņā ar Krimināllikumu un Kriminālprocesa likumu par nolaidību amatā, iestājoties smagām sekām.
guntis vilnītis
25.11.2013. 04:10Kuram tad bija jānodrošina cilvēka drošibai atbilstošu Būvnormatīvu esamība Latvijā, ja ne EM un MK. Kā var konstrukcijās ievietot nepārbaudītas skrūves ? Kā gan valsts var nenoteikt kārtību kādā nodrošināma drošu skrūvju un konstrukciju izmantošana celtniecībā ?
nomаļš vērotājs
25.11.2013. 03:16cien. dāmas un kungi, vai tad kāds vēl nav sapratis, ka škietami pārgudrais daudzrunātājs VSV ir vienkārši noalgots pakalpiņš, kura vienīgais uzdevums, pelnot savu desas luņķi no "maizestēviem" - jaukt gaisu šajā un tml. portālos, ciniski un (it kā) gudri izrunājoties, bet patiesībā nespējot pateikt neko sakarīgu ... lielisks pierādījums tam, ka daudziem "kundziņiem" tagad jau svilst pēcpuse un tāpēc viņi tik ļoti baidās, ka beidzot ķersies šiem klāt pa īstam - ja jau pat šādus bezjēgas balamutes gatavi laist par saviem aizsargātājiem... tieši tāpat, kā savu noteiktu, bet nedaudz savādāku funkciju pilda "neatkarīgais būvinženieris" MM, kura uzdevums - aizmuļļāt cik iespējams, sajaukt galvas cilvēkiem, kuri grib uzzināt patiesību, novilcināt laiku cik iespējams .. kā tad, VISU mūsu pašu bāleliņi izpētīs, noskaidros utt. .. tikai nesteidzināsim viņus.. dosim sagatavot tādus "slēdzienus", lai par vainīgajiem (kā jau ierasts!) paliek sīkie "pārmijnieki" ... neba nu lielos "dūžus" atļauties aiztikt, vai jums prāts?!
Valsts es-patriots
25.11.2013. 02:26Līdzjūtība cietušiem
Man protams ir viedoklis. Būšū cinisks, apgalvojot, ka vainīgi tie, kas šai vaikalu ķēde iepirkās
Simts gudrās galvas, ko demokrātiski arī es esmu ievelejis, Dombīša režīms, ir nodrošinājuši patiesu un īstenu brīvību izvēlēties. Demokrātiski. Arī likumdošana kārtībā. Kurš uzdrošināsies apgalvot, ka dzīvojam nedemokratiskā valstī? Esam taču ES valsts ne Krievija, Baltkrievija vai ZImbabve? Ne jau ātrums nogalina, bet strauja apstāšanās npgalina.
A Zolitūde bojāgajusie nez kāpēc, un lai arī blakus arī citas barotavas, izvelejās tieši šo veikalu.
Edvīns
24.11.2013. 19:37»
Protams, riskējot dabūt jūsu dižās leksikas dušu..
Cienītais, nu esat jūs gudrs, asprātīgs, atjautīgs, esat! Un jā, ir visi pamanījuši jūsu brīnišķīgo valodas prasmi, kas tiek demonstrēta vietā un nevietā, ir!
Tagad apmierināts?
Un vai tagad vismaz pāris dienas vismaz šīs traģēdijas sakarā jūs, lūdzu, nevarētu kaut nedaudz piebremzēt? Vismaz aiz cieņas pret bojāgājušajiem. Nāks taču vēlāk jauni raksti, tuvosies vēlēšanas, tādi kā Jūs varēsiet izkasīties pēc sirds patikas.
p.s. Jūs nesapratāt, iztulkošu priekš jums "luk, ko raksta par ReRe" vietā, jo es sapratu. Šis lietotājs gribēja pateikt, ka savu tekstu bija iekopējis no citurienes. Paldies.
Nepiekrītu
24.11.2013. 19:32Maxima operēja telpās, kuras sabruka un gāja bojā cilvēki, tātad Maxima nebija pietiekami pārliecinājusies par telpu drošību - vainīgi!
ReRe būvēja ēku, kas sabruka un gāja bojā cilvēki, zinot projektu, kontrolējot visu celtniecības procesu - vainīgi!
Konstruktors un arhitekts sataisīja projektu, pēc kura uzbūvētā ēka sabruka un gāja bojā cilvēki, tātad a) projekts bija brāķis b) projekta kontrole bija brāķis c) abi divi iepriekšējie varianti - vainīgi!
Valdība likvidēja Būvinspekciju, kas šādā ēkām senāk veica ekspertīzi. Projektu realizēja jau bez būvinspekcijas dalības, taisot ekspertīzi pašiem projekta bīdītājiem, ēka sabruka un gāja bijā cilvēki - vainīgi!
Marks
24.11.2013. 18:04Izskatās, ka nebūs patiesība, ka Maximai ar to visu nav nekāda sakara: https://docs.google.com/file/d/0B5nzz5-BRE4GS1BwOUJrVm1qemc/edit
zizma
24.11.2013. 16:21»
Mūsu valstī taisnība iestāsies tikai tad, kad juristiem atņems viņu neierobežoto varu.
Normāliem cilvēkiem pietiek ar šo:
Desmit baušļu,
tik vien to likumu
Kungs, ko pildīt mums!
Desmit baušļi,
cik īsi tas teikts,
lai valstiba Tava šeit būtu.
Desmit baušļi,
cik vienkārši tas,
bet cilvēku likumu miljoniem daudz.
w
24.11.2013. 15:49Neviens nevaino MAXIMU projektesanaa un buuveesanaa, bet kaa ir ar evakuaaciju? Kapec taa nenotika? Lai cik greizi bija uzbuuveets, atskanot trauksmei visi bija jaaevakuee. Taa ir vistiesaakaa MAXIMAS vaina!!!!
luk, ko raksta par ReRe
24.11.2013. 15:08»
Ja, nespej ieraudzit, ka es tikai iekopeju, to, ko raksta citi, kas zin, tad esi mulkis, kurs vel draud! Vai tad nedrikstes vairs pat tekstus parkopet?!
krams
24.11.2013. 14:48»
Marks
Interesanti, vai šis neatkarīgais inženieris tiešām ir pavisam neatkarīgs no šīs Maximas būvēšanā iesaistītajiem
Jā, to gan gribētos noskaidrot!
Marks
24.11.2013. 13:27Interesanti, vai šis neatkarīgais inženieris tiešām ir pavisam neatkarīgs no šīs Maximas būvēšanā iesaistītajiem?
Neptūns
24.11.2013. 12:30Mārtiņ. Jau ievadā ar Lato Lapsas pieminēšanu Tu būtībā uzreiz visiem paziņoji, ka, pat ja kaut no būvniecības kaut ko sajēdz, tad ar elementāru LOĢISKO DOMĀŠANU tev ir izcili švaki. Līdz ar to - vai jēga vispār lasīt tālāk?
Speciāli vēlreiz pārskrēju LL rakstam pāri. Cilvēk, mīļais, tu tiešām neesi sapratis, ka šis raksts NAV par būvniecību, bet ir par kolektīvo bezatbildību, kāda mums vismaz līdz šim ir bijusi? Izspļāvi repliku par LL mūžīgo negatīvismu - tad varbūt konkrēti, ko tieši viņš ir rakstījis ne tā, ko tieši vajadzēja neteikt (ne šajā rakstā, bet vispār)? Jeb tu, kā parasta lauku tantiņa, visu tikai vispārini?
Smieklīgi, ka pilnīgi nedomājošs cilvēks liek virsrakstos tādu vārdu kā "tumsonība".
Maxima? Par viņiem ir jautājumi par evakuāciju, skanot signalizācijai.
Valdība? Būvniecības likums, par kuru diskusijā runāja būvinžinieris Sergejs Meierovics (var paskatīties ltv mājas lapā raidījumu - "Diskusija par traģēdiju Zolitūdē").
Tā, ka vecais, ar cipariņu rēķināšanu vien nepietiek, ir jābūt arī kaut kādai loģiskajai domāšanai.
to VSV
24.11.2013. 12:24pirms, ko raksti, noskaidro, kas ir ziņojums par NN, kur to iesniedz... LR www komentārs NEKAD nav traktēts kā ziņojums par NN :-)))))
...
24.11.2013. 12:17Kad beidzas argumenti,tad sākas citāti no likumiem: labāk pastāsti, kura daļa, attiecās uz tavu norādīto likuma pantu: star citu: mana diskusija ir par MM argumentāciju, neviens punkts neatiecas uz tavu pantu bērniņ, laikam esi pirmā kursa students, ja tādas muļķības raksti...
...
24.11.2013. 12:02»
nebiedē ar savām muļķībām:
ja nespēj atšķirt viedokli no apgalvojuma, tad ej izgulies, tik pat labi tu savu komentāru vari pielikt pie Matīss rakstu, un pielikt pantu par neziņošanu par noziegumu... ej norauj ūdeni, jeb uzraksti, kurā vietā man nav taisnība, kura nebalstās faktos vai kompetentu (Igaunijas būvinženiera, nama apsekošanas...) cilvēku viedoklī
Es nebaidos un bez problēmām varu savu viedokli pamatot, jebkur... kaut vai tiesā
...
24.11.2013. 11:39Mārtiņ, tumsonība ir neredzēt acīmredzamo, paskaties uz metāla kopņu konstrukciju: KATRS cilvēks, kam ir kaut mazākā sapratne, redz šo konstrukciju absurdo veidolu, ja tu pēc 6.gadu mācīšanās to neredzi,tad vienīgais veids ir atņemt diplomu tev, nelien pakaļā, katram, kas ir augstākā amatā par tevi, saņem drosmi un atzīsti acīmredzamo, nevis pārmet citiem, ka tie to redz...
Diemžēl mozaīkas gabali ir salikti un tie runā paši par savi:
1. Jumta konstrukcija ir nepiedodami vāja un nepareiza, sijas ir stiprinātas, kaut gan varēja veidot drusku dārgākas, bet vienlaidus, savienojama vietas ir nepareizas (EE_FIN eksperta viedoklis);
2. Ēka ir degusi un nav pietiekami kopta, ūdens notece ir veidota neveiksmīgi, to aizsērēšana bija ļoti ticama, turklāt jaunuzliktās smiltis to varējā pilnībā nosprostot (skat. rakstu par ūdens notekām), turklāt visi liecinieki informēja par lielu ūdens daudzumu, kas lija no griestiem (šos faktus dedzīgi visi iesaistīti noliedza: nez kādēļ);
3. Maximas skaidrojumi par signalizāciju ir smieklīgs: nez vai būvinženieriem nav nemazākās skaidrības par vājstrāvas sistēmu uzbūvi, detektoru nostrādāšanas principiem: piemēram putekļu ietekmi uz detektoriem (kādēļ gan ir pieņēmums, ka plaisāšana nerada putekļus), par mikrosūcēm sprinkleros, kas rada spiediena zudumu... Tieši tādēļ nostrādājot signalizācijai IR jāevakuē VISI cilvēki, tādēļ katram pusaudžu zvanam par bumbu stacijā izbraudz sapieri un slēdz staciju un daudzi tūkstoši gaida... bet redz RTU bijušajam studnetam tas neliekas nekas un viņš nesaskata ne mazāko MAXIMA vainu;
4. Laikam RTU students nekad nav intresējies par šādiem gadījumiem, kaut vai Discovery līmenī, un nespēj iedomāties, ka ir nepieciešami ātri rezultāti: lai nomierinātu visus, kas šajās dienās saraujās pie katra trokšņa TC piemēram RIMI Valdemārs, ka navar gaidīt līdz avasarīm, jo var sabrukt, cik šādu gadījumu jau nav bijis pasaulē, to jau nemāca laikam RTU;
5. RTU studentiem laikam neko nemāca, kas ir neatkarības princips, ja RTU pasniedzējs (profesors), kas ir bijis šī projekta eksperts izstrādes laikā, tagad sevi sauc par neatkarīgu (pieaicinātu) ekspertu, man kā vienkāršam cilvēkam ir pilbīgi vienalga cik zinošs vai cienījams viņs ir JŪSU klubiņa, man viņš ir "cūka" (metamorfa), kas grib glābt savu un savu darba devēju ādu...
var turpināt līdz 100, gan par V.Dombrovski, kas likvidēja būvinspekciju un tagad slēpjas savos augstumos, par Pūci un Pavļutu, kas izliekas, ka būvniecība nav EM kompetence, gan VP, kas 3 dienas gaidīja līdz sāktu vākt pierādījumus, gan VUGD, kam kā izrādās nav pieredze, tehnikas un nav pat sapratnes, kad vajag lūgt palīdzību, gan par ...
P
luk, ko raksta par ReRe
24.11.2013. 11:06Tos pastkastīšu apakšuzņēmumus dibina tie paši re&re noziedznieki, lai pēc naudas izgriešanas(saņemšanas), fiksi to firmeli laiž bankrotā, kā rezultātā valstij nesamaksā nodokļus un strādājošajiem pēdējās algas(man iepriekšējo reizi palika parādā 600Ls, pēdējo reizi 400Ls tikai šogada laikā vien), par to viņi otkato nākamos miljonu objektus.
aizver muti specialist!
24.11.2013. 10:53Jau arzemju specialists ir novertejis! Un tas ir noziegums, ne buve! Bet sadu rakstu autori ir nozelojami neliesi! Jaa, gaidisim gaidisim Latvijas ekspertu sledzienu pec gada, kaa parasti. Arzmeju specialisti no foto vien izanalizee visas kludas, jo vini ir specialisti, nevis kaa vietejie mesli!
limsis
24.11.2013. 10:43Pilnīgas muļķības!
Pats nesaproti, ko šobrīd raksti: "eksperta Aigara Ūdra viedoklis – gaidīt ekspertīzes rezultātus, jo to grūti uztvert/saprast! Piepūles, spriegumi, būves ģeometrijas nemainīguma nodrošināšana izklausās pēc gudras atrunāšanās no patiesajām problēmām, „piesedzot” amata brāļus – vaininiekus."
Viņš ir viens no profesionālakajiem un kompetentākajiem ekspertiem, kas ir Latvijā vispār. Un tieši viņš strādā pret amata brāļiem, vaininiekiem.
Lieta ir sarežģīta. Un laikam tik tiešām - tev ir vienkārši grūti uztvert un saprast notiekošo.
Vārds
24.11.2013. 10:07Andris Bērziņš šajā visā epopejā ir viens no saucējiem "ķeriet zagli", kaut pats šo amorfo sistēmu lieliski ir izmantojis. Tagad emociju uzplūdā šim sanāca izrunāties, bet ātri pierausies, jo nav arī viņā interesēs valsts sistēma, kur pašam var nākties atbildēt par iepriekš sastrādāto.
beta
24.11.2013. 09:55Māstrihts
Attieksme ir tieši tāda, kādu pelnījuši darītāji par paviršu un bezatbildīgu rīcību, esot iesaistīti un atbildīgi lietās, kas saistītas ar lielu ļaužu masu drošību. Ir reizes, kas nav jātaisa ilgas un garas demokrātiskas ceremonijas. Viss redzams ar neapbruņotu aci. Fakti jāapkopo ātri, slēdzienu jāizdara ātri un galvas nost... lai citreiz citi padomā...
Re, soms jau savu vārdu pateicis. Mūsējiem būs pagrūtāk sākt muļļāties...
N.Māstrihts
24.11.2013. 09:43»
beta
Ja tikai izvirzītu versiju par spridzināšanu, šo mahinatoru darbi apstātos – re,re , jau Latvijā spridzina, tur nevar pirkt īpašumus un uzturēties...
Nav runas par spridzināšanu, tikai. Bet attieksme, tagad jau vienalga, nevienu neatdzīvinās, bet tā nostāja - nav objektīva. Bez izmaklēšanas jau zināmi vainīgie. Tā tas pasaulē nenotiek. Tātad policija sadarbojās, vai sadarbojas ar noziedzniekiekm, ka jau zina vainīgos, ko neatklāj, neatklās..?
beta
24.11.2013. 09:25ss
Paskaties foto no notikumu vietas. Izanalizē notikumu gaitu. Palasi, ko saka cilvēki, kas kaut ko saprot no būvniecības.
Foto skaidri redzamas trapecveida sijas. OK! Labs risinājums, ja tās ir vienlaidus no atbilstošas kvalitātes materiāla. Tad var likt vienalga kā, jo tās notur svaru un novada to uz balstiem. Tomēr redzam sijas no diviem gabaliem ar savienojumu pa vidu. Tas arī būtu nekas, ja vien tās būtu iemontētas otrādi, tā, lai atbalsta vietās nebūtu iespējama kustība. Skaidri var redzēt, ka tā kā tās montētas, ir tikai laika jautājums juma iebrukumam! No šejienes konsekvences, pie dziesmas projektētājus! Ja tas darīts bez viņu ziņas (kam neticu, gan jau nāca skatīties kā "bērns" tiek dzemdināts), tad pie dziesmas būvniekus un uzraugus! Un ne mazos pa apakšu, bet visaugstākos Kalinkas, Pauniņus un kā nu tur to uzraugu... Jo princips ir tāds, jo augstāk sēdi, jo augstāka atbildība!!!
Kamēr mēs nepieprasīsim un nepieturēsimies pie šī principa, tikmēr kārtības NEBŪS NEKAD! To vajadzētu saprast ikvienam cilvēkam un tieši no šādām pozīcijām domāt par ko balsot nākošajās vēlēšanās.
Nevar uzreiz un visur ieviet visaptverošu kārtību, bet jāsāk no viena stūra. Varbūt vadzis lūzis un būvniecība ir laba iespēja iesākt...
ss
24.11.2013. 09:03»
beta
Pie tam, esmu uz visstingrāko pārliecināta, ka tikai cilvēku šūmēšanās liks resnajām pakaļām kustēt un meklēt vainīgos ... kaut vainīgi pa lielam esam visi, jo allaž vēlējam nevis pēc darbiem, bet vārdiem
Tādēļ ,ka tādu nebūs,labākajā gadijumā kāds galīgi nenozīmīgs darbinieks ,kas pildijis lielo mēslu pavēles!!! Var jau gausties par to visu ,bet kamēr nemainīsies sistēma ,tikmēr nekas sakarīgs nenotiks! Protams ,ka šī ir ,ļoti liela un sāpīga traģēdija! Bet ja palūkojas tuvāk un iedziļinās faktos ,tad spilgti izkriztalizējas sistēma šī sasodīta sistēma ,kas tikusi izkopta jau no Latvijas neatkarības atgūšanas!! Mūsu demokratiskajā valsti ir nojauktas visas ētikas un morāles normas ,un to spilgti demonstrē tie ,kas uzņēmušies vadības grožus! Jau labu laiku pasekojot notikumiem ,nākas secināt ,ka likumdošana ir rakstīta rafinētiem zagļiem ,jo vainīgo vienkārši nav!! Visa šī sistēma ir balsīta uz naudu un varaskāri ,un lielāka daļa iesaistīto viens otru piesedz un saudzē.Manā skatijuma nebūs liela jēga ,ja arī notiesās kādu nelaimīgo,jo es neticu un nekad neticēšū ,ka kāds apzināti vēlējās kautko tadu!!Kamēr turpināsies iedibinātā prakse mūsu valstī ,tikmer visām šīm runām nav lielas nozīmes!!Diemžēl un tā tas ir un ta tas tturpināsies ,līdz brīdim kamēr mēs pašī nenolemsim,ka pietiek!!! Visā šīnī nelaimē iezīmējās pozitīva parādība ,kas nozīmē ka neskatoties uz tautību un statusiem ,tauta ir vienota un spēj mobilizēties un palīdzēt viens otram! Un es skaidri zinu ,ka tieši tautas vienotība ir lielākais bieds pastāvošajai iekārtai un viņi ļoti baidās!! Tā vieta lai ļautu notiesāt kādu nevainīgu apakšnieku ,ir vērts pievērst uzmanību lietas būtībai kopumā un paspārīt to lapseņu pūzni ,un beidzot likt viņiem atbildēt ,iedzīt viņõs bailes un atbildības sajūtu,kautvai tikai tādēļ lai nebūtu jāmirst nevainīgiem cilēkiem!!!
beta
24.11.2013. 08:43Ja tikai izvirzītu versiju par spridzināšanu, šo mahinatoru darbi apstātos – re,re , jau Latvijā spridzina, tur nevar pirkt īpašumus un uzturēties!
----------
Neiztur kritiku Tavs arguments.
Pirmkārt tas, ko cilvēki noturēja par sprādzienu, bija lūzuma troksnis.
Otrkārt, pat ja būtu spridzinātājs, tas būtu mazāk briesmīgi kā visaptverošais pofigisms un bezatbildība. Sapurinoties drošības kontroli varētu pastiprināt, teroraktus novērst, bet ko izdarīsi pret vispārēju sistēmas puvumu, kur pat griezt nav ko... ???
Janka
24.11.2013. 08:42Vai tik tu neesi tas pats Mārtiņš Matīss kurš aizstāvēja savu diplomdarbu tikai 2013.gada 18.jūnijā
iu
24.11.2013. 08:37»
N.Māstrihts
Kā tad - jau ir atzinumi - būvnieki, projekts un cements
Ok, Kozlovskis teica to, bet pati policija saka ko citu... atļaušos ticēt policijai nevis kādam tirliņam augšgalā...
beta
24.11.2013. 08:37Pie tam, esmu uz visstingrāko pārliecināta, ka tikai cilvēku šūmēšanās liks resnajām pakaļām kustēt un meklēt vainīgos ... kaut vainīgi pa lielam esam visi, jo allaž vēlējam nevis pēc darbiem, bet vārdiem...
beta
24.11.2013. 08:32Cilvēki tik ļoti šūmējas tāpēc, ka netic, ka kāds no tiem, kam vainīgie būs jāmeklē, ir ieinteresēti to darīt...
Latvenergo, Airbaltic, LM, vilcienu iepirkumi(labi, ka bez cilvēku upuriem)... kur kaut viens vainīgais???
Kad Streiča dēls divas stundas karājās ar galvu uz leju kokos un dēļ glābēju nemākulības aizgāja bojā, izrādījās, ka visas intrukcijas ir ievērotas! Vainīgo nav!
Un nav jābūt diez kādam ekspertam, lai redzētu, ka trapecveida sijas ir no diviem gabaliem un ieliktas otrādi (dievs vien zina kāpēc)... Tur nav pusgadu ko izmeklēt!
N.Māstrihts
24.11.2013. 08:30»
iu
Nepūt pīlītes, policija strādā (vāc pierādijumus) paralēli glābšanas darbiem visu laiku
Kā tad - jau ir atzinumi - būvnieki, projekts un cements..
Policija ieies objektā tikai tad,kā TV1 teica Kozlovskis, kad glābēji pametīs objektu.
eagle7
24.11.2013. 08:24Dīvaina piebilde tam, ka Maximai nav nekāda sakara. Jā, Maximai nav nekāda sakara ar ēkas sabrukšanu, un arī tas vēl ir jautājums. Taču Maximai ir vistiešākais sakars ar to, ka sabrukušajā ēkā atradās Maximas darbinieki un pircēji.
iu
24.11.2013. 08:21»
N.Māstrihts
Lielbritānijā slēdzienu par notikumu dotu pēc nopietnām izmeklēšanām un objektīvām ekspertīzēm, tostarp kriminālizmeklēšanām, analizējot, vai nav arī bijis sprādziens, kā minēja aculiecinieki, ko veic policijas ekspertīze, nevis ugunsdzēsēji un glābēji...
Nepūt pīlītes, policija strādā (vāc pierādijumus) paralēli glābšanas darbiem visu laiku...