Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Zass
05.08.2014. 04:36Ja cilvēkam galvā vēl ir palikušas smadzenes nevis zombiju biezpiens, tad viņs rakstam piekritīs par 100%.
Diemžēl cilvēki neredz, ka notiek slēpta vai ne tik slēpta globāla cīņa par resursiem (arābu naftu, ukrainas ogles, izrakteņi, labība, afganistānas izrakteņi utml.), par ģeopolitisko izdevīgumu (lībijas, sīrijas, irākas izvarošana; krimas, abhāzijas, Zosetijas pievienošana KF utml).
Protams, notiek cīņa par prāta kontroli, lai pūlis gavilē par "pareizajām" dogmām un aprej "nepareizās".
Šo globālo cīņu neveic konkrētas valstis, vai labie un sliktie, bet starptautiski finanšu/politiski grupējum, kas darbojas ar jau konkrētu valstu spēkiem (diplomāti, masu mediji, slepnas armijas, rgulāras armijas, utml).
Skumji, ka šīs cīņas laikā, lai iegūtu prāta kontroli, cilvēki tiek sanaidoti ar citiem cilvēkiem tik tālu, ka tos pārņem akls naids, ka cilvēki ir gatavi viens otru iznīcināt izdomātas/iestāstītas idejas vārdā.
Piemēram, 1 un 2 pasaules karos vāciešu un franču cilvēki devās karā, lai viens otru nogalinātu un iznīdētu no zemes virsas. Tagad vācīeši un francūži ir eiropas kodols un dzīvo kopā draudzīgi.
Vairāki miljoni nogalināto abās busēs vairs nav svarīgi? Kas mainījās? Vai tautas, cilvēki? Nē!!! Mainījās valdības politika. Propogandas mašinas vairs nestrādā uz naida kurināšanu ,bet uz sadarbības veidošanu! Un viss!
Un ar to pietiek, lai "pūlis" aizmirstu izdomātās problēmas dēļ kurām vajadzēja karot un iet nogalināt kaimiņus!
P.S.
Skumji, ka nav receptes, ko darīt tiem dažiem domājošajiem, kas negrib noskatīties, kā normāli cilvēki paliek par sazombētām marionetēm, kurus pārņem akls naids pret citiem cilvēkiem, kuri atsakās loģiski domāt, bet tikai atgremo viena vai otra "puļa" lozungus un saukļus...
...
03.08.2014. 14:23»
...
Jautājums...
Krievija ir tikpat liels ļaunums ,jo to kūrē tie paši ,kas pretējo pusi. Spēlējot šahu abās galdiņa pusēs ,nav iespējams zaudēt .
lumpienis
03.08.2014. 12:04»
Sakarīgas atbildes var būt tikai uz pareiziem un sakarīgiem jautājumiem ,nevis uz kāda pamuļķīša sarakstītām ,''gudri'' noformulētām, egomāniskām muļķībām.
...
01.08.2014. 17:03Jautājums.
Kāpēc lielākā daļa mediju vienbalsīgi kliedz par Putina saistību ar visu notiekošo? Protams, latviešu valodā rakstītajiem ir viena taisnība un krievu valodā cita.
Lasu TVNET, jo ir ērti to darīt mobilajā versijā, nekad neesmu tur redzējis kādu iespējamo sazvērestības teoriju pret Krieviju, un tie virsraksti jau tā sāk kaitināt, ka esmu bieži nodomājis vai preses brīvība nav kļuvusi par viegli izmantojamu jaudīgu ieroci pareizo cilvēku rokās, kuri nu izliekot sev vēlamo informāciju var manipulēt ar aitu baru.
Vai tiešām mūsu perfektajā demokrātijas modelī vajadzētu atļaut mētāties ar apvainojumiem un balstoties uz viena cilvēka viedokli likt skaļus virsrakstus?
Kāpēc nav pieejama diskusiju vide latviešu valodā par iespējamo scenāriju kur Krievija nav tas lielākais ļaunums?
nesa
01.08.2014. 09:50»
coco
Pilnībā piekrītu L.L., šī mākslīgi saceltā pēc ASV režisoru norādes, pretkrievu histērija atgādina pagājušā gadsimta 30 gadus Vācijā, ar ko tas beidzās zina visi, bet liela daļa nesaprot, ka pēc trešā pasaules kara nteikti vairs nebūs ne Latvijas, ne latviešu
Diemžēl režisētāji ir ASV ebreji un tie, kas organizēja "vilni" ir tādi paši ebreji, tikai no Krievijas. Vai Jūs tiešām domājat, ka vārna vārnai acīs knābs? Izdodas naida kurināšana strap krieviem un latviešiem tikai tāpēc, ka nezin, kas par tautību žīdiskajām zvaigznēm kā Pugaovai un tml.
onkols
31.07.2014. 02:49»
Autors (EX-seržants)
Izlasot rakstu, rodas iespaids, ka autors ir iejuties pravieša lomā- tādā ar dzīves gudrību un pieredzi pārplnā subjektā, kas ar sakrustotām rokām stāv kalna galā un ar nicīgu smīnu noraugās lejā uz “nozombeto” pūli. Cilvēciski ir saprotama autora vēlme izcelties, pie nosacījuma, jai šai vēlmei ir...
Lieliski! Atliek tikai pievienoties.
L.Lapsam.- ZAKUSAVAĶ NADO !!!
labdien mani sauc ēleršu trollis un šis ir mans stāsts
30.07.2014. 20:07daudzi tvitotāji ir pietuvināti dombrovskim un establišmentam.
tāpēc viņiem ir tāds pārsteigums ka ievēl griguli neskatoties ka mēs tak visi viņu tā ienīstam utt.
tāpēc tviteris par laimi nav relavants ...
kaut vai var palasīt ko vienotības feikajos ziedojumos pieķertā dace balode tur drukā kā tautas viedokli.
turklāt liekas viņi paši saviem murgiem tic.
tāpēc ir dikti nobīnījušies kad pret krutoja jubileju un citur atnāk protestēt vien daži cilvēki.
tik pat daudz kā pie antiglobālistiem pret ķīmiskajām trasēm citplanētiešiem vai vēl dažādām lietām ....
labdien mani sauc ēleršu trollis un šis ir mans stāsts
30.07.2014. 20:07daudzi tvitotāji ir pietuvināti dombrovskim un establišmentam.
tāpēc viņiem ir tāds pārsteigums ka ievēl griguli neskatoties ka mēs tak visi viņu tā ienīstam utt.
tāpēc tviteris par laimi nav relavants ...
kaut vai var palasīt ko vienotības feikajos ziedojumos pieķertā dace balode tur drukā kā tautas viedokli.
turklāt liekas viņi paši saviem murgiem tic.
tāpēc ir dikti nobīnījušies kad pret krutoja jubileju un citur atnāk protestēt vien daži cilvēki.
tik pat daudz kā pie antiglobālistiem pret ķīmiskajām trasēm citplanētiešiem vai vēl dažādām lietām ...
Patiesība
30.07.2014. 04:56»
nu
Acīmredzami, ka teksta autors ir pilnīgs idiots vai par tādiem uzskata lasītājus
Teskta autors ir konkrēts cilvēks, kas visu saka ar savu īsto vārdu, un ne tā kā to dara latviešu speķmaisījums, kas slēpj savu idiotismu zem idiotiskiem nikiem.
nu
29.07.2014. 14:56»
Patiesība
Я вполне целенаправленно не писал про "Боинг", сбитый над территорией Украины - за исключением перепечатанной статьи из серии. Но сегодня, после того, как даже США признали, что Россия тут не при чем, эта версия представляется мне крайне интересной...
Acīmredzami, ka teksta autors ir pilnīgs idiots vai par tādiem uzskata lasītājus.
Patiesība
29.07.2014. 09:45»
kremļflāža
un vēl cenšas uzdot, ka pat Rietumos atbalsta kremlinu cūcības, lai gan vienīgie atbalstītāji ir paša Kremļa algoti neveiksminieki...
Я вполне целенаправленно не писал про "Боинг", сбитый над территорией Украины - за исключением перепечатанной статьи из серии. Но сегодня, после того, как даже США признали, что Россия тут не при чем, эта версия представляется мне крайне интересной ...
"Борт МН17 преднамеренно вели к месту подрыва, которое было выбрано у границы с РФ, над блокированной в "южном котле" украинской бронетанковой группировкой. В случае успеха спецоперации части самолета должны были упасть или на территорию самой границы или частично с украинской, а частично с российской территории. В этом случае для обеспечения расследования вся территория по требованию мирового сообщества перекрывалась украинской армией, что надежно отрезало бы ополченцев от России.
Кроме того предполагалось что Борт МН17 будет уничтожен после формальной передачи его от Украинского центра управления и безопасностью полетами в Российский, что снимало бы с Украины всю ответственность за пролет в опасной зоне.
С этой целью в небо был поднят истребитель, который и должен был с ювелирной точностью по времени и расстоянию от границы с РФ осуществить спецоперацию. При этом, для обеспечения легенды о виновности пророссийских ополченцев, заблаговременно к границе их контроля был выдвинут и развернут в боевое положение 3 дивизион 135 ракетно-зенитного полка ВС Украины.
В 17:19:45 с истребителя был произведен пуск ракетой Р-60. В этот момент Борт МН17 шел , подчиняясь командам диспетчера на высоте 10 000 метров со скоростью 900 км/час, преодолевая за каждую минуту полета расстояние в 15 километров.До границы с Россией 1,5 минуты полета.
В 17:20 произошел подрыв ракеты по правому борту МН17 в районе двигателя. От действия ударной волны произошел резкий крен в левую сторону, что привело к выполнению крутого разворота в противоположную от курса сторону и падению скорости. Автоматическая система пилотирования подчиняясь гирокомпасу произвела выравнивание самолета. Корпус самолета оказался не разрушен, сохраняя целостность крыльев и хвостовой конструкции. Не менее двух с половиной минут самолет летел вглубь территории Украины. Появился риск , что он сможет выйти из зоны АТО и была дана команда на его гарантированное уничтожение ракетой комплекса ЗРК "БУК" . Что и произошло в районе Грабово. Этим объясняется расположение частей самолета, при котором хвост в районе Грабово , а кабина пилотов у Рассыпное.
Основная проблема по которой американская сторона не предоставляет космическую фотофиксацию вероятней всего связана со временем пуска ракеты ЗРК "БУК" , который был дан уже после потери связи с Бортом МН17.
Координаты и подробности движения самолета хорошо изложены.
Да, и еще... Судя по пропаже днепропетровского диспетчера и наплевательское отношение части карательных сил к приказу Порошенко о прекращении огня,- на Украине нет единого центра подавления выступлений ополчения Востока.
Вполне возможно, что спецоперация проводилась и за спиной лично Порошенко.
kremļflāža
29.07.2014. 07:17un vēl cenšas uzdot, ka pat Rietumos atbalsta kremlinu cūcības, lai gan vienīgie atbalstītāji ir paša Kremļa algoti neveiksminieki.
-----
protams ka rietumu kliķes atbalstoši veiksminieki no cnn jau nekodīs rokā saviem siles tēviem ...
piemēram kur palika otra malaizijas lidamšīna ???
ja rietumu prese tik perfekti ar visiem satelītiem zin kas notika ar šo lidmašīnu un tā esot bijusi putina personīgā raķete.
paskadro tad lai kur palika otra pazudusī lidmašīna.
ja uzskatti ka es aiz naida pret krieviem pirkšu katru rietumu elites sūda bašņu tad maldies.
manis pēc lai putins viņus visus izgriež tikai priecāšos. .
kremļflāža
29.07.2014. 07:17»
LoL
Te tiek jaukts pirksts ar locekli. Pirmkārt, Krievijas meli nav samērojami ar Rietumu medijiem un pat Ukrainas medijiem. Kaut vai tāpēc, ka Rietumu un ukraiņu mediji pat piemin visus krievu sacerētos murgus, apgāž, atmasko, bet piemin. Krievijas kanālos otras puses pat pamatotots iebildumus pilnībā ...
un vēl cenšas uzdot, ka pat Rietumos atbalsta kremlinu cūcības, lai gan vienīgie atbalstītāji ir paša Kremļa algoti neveiksminieki.
-----
protams ka rietumu kliķes atbalstoši veiksminieki no cnn jau nekodīs rokā saviem siles tēviem ...
piemēram kur palika otra malaizijas lidamšīna ???
ja rietumu prese tik perfekti ar visiem satelītiem zin kas notika ar šo lidmašīnu un tā esot bijusi putina personīgā raķete.
paskadro tad lai kur palika otra pazudusī lidmašīna.
ja uzskatti ka es aiz naida pret krieviem pirkšu katru rietumu elites sūda bašņu tad maldies.
manis pēc lai putins viņus visus izgriež tikai priecāšos.
ronkijs
28.07.2014. 15:45»
āža kakls
tev ir tikai viena rieva un tā pati uz pēcpuses ,jo neko vairāk par pīpēšanu nemāki uzrakstīt
nacistiskie rējēji tak pakarieties savās prievītēs kā jau izdarīja godīgais latviešu jurists grūtupa kungs.
protams grantiņš tūlīt ņemsies pierādīt ka to izdarīja mosada žīdi vai krievu ilumināti bet what ever ... .
ronkijs
28.07.2014. 15:44nacistiskie rējēji tak pakarieties savās prievītēs kā jau izdarīja godīgais latviešu jurists grūtupa kungs.
protams grantiņš tūlīt ņemsies pierādīt ka to izdarīja mosada žīdi vai krievu ilumināti bet what ever ...
LoL
28.07.2014. 11:29Te tiek jaukts pirksts ar locekli. Pirmkārt, Krievijas meli nav samērojami ar Rietumu medijiem un pat Ukrainas medijiem. Kaut vai tāpēc, ka Rietumu un ukraiņu mediji pat piemin visus krievu sacerētos murgus, apgāž, atmasko, bet piemin. Krievijas kanālos otras puses pat pamatotots iebildumus pilnībā ignorē un vēl cenšas uzdot, ka pat Rietumos atbalsta kremlinu cūcības, lai gan vienīgie atbalstītāji ir paša Kremļa algoti neveiksminieki. Un tur kur notiek atklāta agresija un starptautiski noziegumi, tur nav vietas sentimentiem. Lietas ir jāsauc to īstajos vārdos. Situācijā, kad notiek cīņa par izdzīvošanu ir jārīkojas izlēmīgi un nav vietas kompromisiem. Rietumiem un Latvijas amatpersonām to skaitā var pārmest tikai izlēmības trūkumu un vēl pārāk lielu pietāti pret cūcībām. Ja notiek karš, tad vainīgs ir tas, kurš to ir sācis. Otrai puse ir spiesta karot vai padoties. Kā var vainot valsti, ka tā pretojas iebrucējiem? Kā var vainot cilvēku, ka tas pretojas laupītājam?
Karlsons
28.07.2014. 10:01»
āža kakls
tev ir tikai viena rieva un tā pati uz pēcpuses ,jo neko vairāk par pīpēšanu nemāki uzrakstīt
tu ,maita, nospragsi kaa suns pirmais.
āža kakls
28.07.2014. 10:01»
Finks
Ko gan var redzēt aklais ? Tikai to ,ko viņam iestāsta
tev ir tikai viena rieva un tā pati uz pēcpuses ,jo neko vairāk par pīpēšanu nemāki uzrakstīt.
Aizej pie kāda narika ,lai viņš tev uztaisa kādu rievu ar ciri arī uz galvas.... ,varēsi lepoties kā intelektuālis ,kad noņems apsējus... :D
Finks
28.07.2014. 09:58»
Mēs
No kuras kloākas šis radījums ir izlīdis
Ko gan var redzēt aklais ? Tikai to ,ko viņam iestāsta .
Mēs
28.07.2014. 09:57»
āža kakls
Tu ,pizdazvon, nesi ne šis ne tas ,tu nesi vajadzigs ne krievsim ne latišam un konci adash ka suncs bez mājam
No kuras kloākas šis radījums ir izlīdis?
Un vēl sola kādus iznīcināt??? :)))
Tu taču pats esi mironis . Dzīvs mironis ,kurš jau sācis pūt.
āža kakls
28.07.2014. 09:55»
Krievs
Tu ,pizdazvon, nesi ne šis ne tas ,tu nesi vajadzigs ne krievsim ne latišam un konci adash ka suncs bez mājam
Tu ,pizdazvon, nesi ne šis ne tas ,tu nesi vajadzigs ne krievsim ne latišam un konci adash ka suncs bez mājam.
gbg
28.07.2014. 09:50naidam un ļaunumam nav tautības vai valsts. Tas tikai izmanto tautības, valodas, ādas krāsu, reliģiju, bagātos un nabagos, lai šķeltu un grautu.
Krievs
28.07.2014. 09:14»
Karote
Izčakarētā latvju tauta, beidzot atviegloti atradusi vienīgo pasaules ļaunumu, kurā koncentrēt savas bailes un histēriju. Krievi, kas gan cits :) Līdz vēlēšanām Vienotība jau maršēs kāškrustiem apkārusies, lai tik izdabātu pašu uzkurinātajam analfabētu baram
Tu ,pizdazvon, nesi ne šis ne tas ,tu nesi vajadzigs ne krievsim ne latišam un konci adash ka suncs bez mājam.
Mēs
28.07.2014. 09:10»
Es
te redzu pilnīgi pareizu komentāru. Tā tas ir un būs
Ko gan var redzēt aklais ? Tikai to ,ko viņam iestāsta .
Finks
28.07.2014. 08:45»
Ēdelweiss
Jā, lasot visādus komentārus, ir skaidri saprotams tikai viens secinājums : Latvieši ir īpasa cilvekveidīgo sarkanbaltsarkano nacistisko dauņu-piderallinu vergu pasuga, ar tai īpaso piemītošo iedzimto noziedzības gēnu un sindromu, ar pasugas zooloģisko klasifikāciju - "LRpilsonis=latvietis"..... Šī ...
tu ,maita, nospragsi kaa suns pirmais.
Es
28.07.2014. 07:56»
Karote
Izčakarētā latvju tauta, beidzot atviegloti atradusi vienīgo pasaules ļaunumu, kurā koncentrēt savas bailes un histēriju. Krievi, kas gan cits :) Līdz vēlēšanām Vienotība jau maršēs kāškrustiem apkārusies, lai tik izdabātu pašu uzkurinātajam analfabētu baram
te redzu pilnīgi pareizu komentāru. Tā tas ir un būs.
Karote
28.07.2014. 06:50Izčakarētā latvju tauta, beidzot atviegloti atradusi vienīgo pasaules ļaunumu, kurā koncentrēt savas bailes un histēriju. Krievi, kas gan cits :) Līdz vēlēšanām Vienotība jau maršēs kāškrustiem apkārusies, lai tik izdabātu pašu uzkurinātajam analfabētu baram :))
Krievs
28.07.2014. 05:32»
he,he,he
https://www.youtube.com/watch?v=ZY4ip9M1wk4
https://www.youtube.com/watch?v=PLG1-FaVyWE
Latvietis
28.07.2014. 05:06»
L.Grantiņš H-86
Tu, Ēzel- weiss, taču esi žīds no tēva puses un tāpēc kopā ar L.L., kurš arī ir no šīs "izredzēto" pasugas, pataloģiski nevarat ieredzēt latviešus. Lai nu kā būtu, bet Garīgajai pasaulei jūs esiet nožēlojami atkritumi, kuriem arī laicīgajā pasaulē vieta ir atkritumu bedrē. Katrs saņems pēc saviem darbiem...
Nepiekrītu par 500%!!! Grantiņš ir tipisks latvis!!!
L.Grantiņš H-86
28.07.2014. 04:38»
Ēdelweiss
Jā, lasot visādus komentārus, ir skaidri saprotams tikai viens secinājums : Latvieši ir īpasa cilvekveidīgo sarkanbaltsarkano nacistisko dauņu-piderallinu vergu pasuga, ar tai īpaso piemītošo iedzimto noziedzības gēnu un sindromu, ar pasugas zooloģisko klasifikāciju - "LRpilsonis=latvietis"..... Šī ...
Tu, Ēzel- weiss, taču esi žīds no tēva puses un tāpēc kopā ar L.L., kurš arī ir no šīs "izredzēto" pasugas, pataloģiski nevarat ieredzēt latviešus. Lai nu kā būtu, bet Garīgajai pasaulei jūs esiet nožēlojami atkritumi, kuriem arī laicīgajā pasaulē vieta ir atkritumu bedrē. Katrs saņems pēc saviem darbiem un vārdiem ,un, tas notiks jau drīz. Nolādēts ir tas, kurš uzstājas pret patiesību un cilvēcību. Un šis tevis sacītais jau tuvākā laikā atnesīs nelaimi visai tavai dzimtai: "Tā kā padomā latviskā padauza, kam sūkā misli par papīra dolāriem plivinot savu nacistisko sarkanbaltsarkano lupatu gu gauydiojot dievlūdzeju psalmunpar dieva palīdzību noziedzīgajiem latveisiem un latvijai.."
Arī es tevi nolādu uz mūžu mūžiem, nolādētais čekas okšķeri, jo tu esi apgānījis manas tautas svētumu- SrkanBaltSarkano karogu !
āža kakls
28.07.2014. 04:22»
Ēdelweiss
Jā, lasot visādus komentārus, ir skaidri saprotams tikai viens secinājums : Latvieši ir īpasa cilvekveidīgo sarkanbaltsarkano nacistisko dauņu-piderallinu vergu pasuga, ar tai īpaso piemītošo iedzimto noziedzības gēnu un sindromu, ar pasugas zooloģisko klasifikāciju - "LRpilsonis=latvietis"..... Šī ...
No kuras kloākas šis radījums ir izlīdis?
Un vēl sola kādus iznīcināt??? :)))
Tu taču pats esi mironis . Dzīvs mironis ,kurš jau sācis pūt.
Latvietis
28.07.2014. 04:07»
Ēdelweiss
Jā, lasot visādus komentārus, ir skaidri saprotams tikai viens secinājums : Latvieši ir īpasa cilvekveidīgo sarkanbaltsarkano nacistisko dauņu-piderallinu vergu pasuga, ar tai īpaso piemītošo iedzimto noziedzības gēnu un sindromu, ar pasugas zooloģisko klasifikāciju - "LRpilsonis=latvietis"..... Šī ...
Piekrītu par 250%!!!
Ēdelweiss paijai
28.07.2014. 04:05»
paija
Vēl viens pūlim pāri stāvosais dižgars atradies.Bija jau mums viens ar muļku zemi, VAira par pūli , Hermanis par lumpeņiem. Zombetie jau visaptveross termins, ar ko var nolamat jebkuru, kura viedoklis nepatik...
Tu aizmirsi, kā tie , kurus tu ta dievini, slepkavoja indiaņus, vjetnamiesus, ar atombumbam japāņus, Sīriešus, Irakiesus, slovēnus, Afgāņus, līvāņus, ēģiptiesus = slekavija civiliedzīvotajus ...!!! Jā, ja - es runājun par ASv, par wolstrītas banku,zidiem,par Izraelas žīdiem, kuri nepilda ANO konvencijas lēmumu.... Izņemot pasaules žandarmus ASV neviena valsts nav pieleitojusi atombumbas pret civiliedzīvotajiem... Tā kā padomā latviskā padauza, kam sūkā misli par papīra dolāriem plivinot savu nacistisko sarkanbaltsarkano lupatu gu gauydiojot dievlūdzeju psalmunpar dieva palīdzību noziedzīgajiem latveisiem un latvijai...
Ēdelweiss
28.07.2014. 03:57»
paija
Toties tās valstis, kas neiestājās ES un ,kurās palika Krievijas karaspēks- Gruzija, Moldova , Ukraina zaudēja teritorijas , dabūja karu ar Krieviju , bet par dižiem ekonomiskiem sasniegumiem arī nav dzirdēts. Es tomer labak par ES un NATO, nekā Krievijas karaspēks un karš un atņemta zeme...
neaizmirsti, ka tev tavu zemi, kura nekad tev nav piederējusi, jau sen atņēmusi Wolstrītas bankužīdi, tie pasi kuri finansēja vispasaues komunima rezīma ieviesanu, kuri finanseja hitlera nacismu, kuri tagad finansē vispasaules ekonomisko espansiju kaut kādas demokrātijas aizsegā... Un tu veri, ka agrak sūkāt mīsli komunistiem, nacistiem, demokrātiem, un visu ciru politisko afēru aizsarga civiliedzīvotaju slepkavām, bet tu būsi tikai kaut kāds smirdo,šs vergs, jo tu par tadu esi piedzimis...
Ēdelweiss
28.07.2014. 03:50Jā, lasot visādus komentārus, ir skaidri saprotams tikai viens secinājums : Latvieši ir īpasa cilvekveidīgo sarkanbaltsarkano nacistisko dauņu-piderallinu vergu pasuga, ar tai īpaso piemītošo iedzimto noziedzības gēnu un sindromu, ar pasugas zooloģisko klasifikāciju - "LRpilsonis=latvietis"..... Šī smirdošā, slinkā, skaudīgā un stulbā niedznieku v arza aizmirsusi par saviem veiktajiem noziegumiem Krievijā 1917=1927 gados, ka pasaules noziedzniekam Ļeņinam, kā algotņi, palīdzeja izdarīt bruņotu valsts apvērsumu, un, pēc tam piedalījās krievija, tatāru, ukrainas, kazahu tautu fiziskāiznīcināšanā un genocīdā pret to intelenci....1940-1949 gados, kad pasi latviesi sastadīja repatrējamo personu sarakstus... Un to, sī noziedznieku varza negrib ne atcerēties ne ar to lepoties ka agrak... Nekas, drīz tomēr šī noziedzīga cilvekveidīgo noziedznieku pasuga tomēr tiks iznīcināt...jo ta nav cienīga būt virs šīs zemes tiesi tapatās kā žīdi....
derdz
27.07.2014. 18:51Dzivot taa ir loti liela vertiba,bet dala cilveku diez vai apzinas ka esam visa cilvece no viena gaisa ko elpojam (utt)viena lielaa atkaribaa,jo vai mes spetu dzivot ja nebutu gaisa ko elpot!Tapec novertejiet pasu kaa tadu Dzivibu..nevis pasludiniet sevi par Dieviem kad sajutat dalu no tas varas pie materialisma uzkrajuma kas rod ipasibu iezimet robezas un teritorijas nosakot tiesibas uz pasprivatiskumu! Taa kaa neskiet kapec jums tada rakstura uzdevums..tapec ka dots un atkarigs tapat ka no gaisa ko elpojam,tadel lielaka dala ir vadami ..un kads augstaks speks nez kapec sniedz to izdzivot..ar nepartrauktiem kariem,kapec taa.
IPB
27.07.2014. 18:35»
Mumins
... žēl, ka latviešu vidū lielākā daļa tādi Tēvzemes mīlētāji, kuri gaida, kad kāds kaut ko viņu vietā atnāks un izdarīs, vien ir. Sēž, rociņas salikuši, un tā mīl, tā mīl, - ne vārdiem pateikt, ne ar spalvu aprakstīt. :-D :-D :-D. Labi, pietiek, - eju gulēt
Pasoli auniem labākus laikus - to darot uzsien prievīti un apjoz Lielvārdes jostu. Beigās nokliedzies auniem - saimnieks savā zemē :D! Bet auni jau nezin,kas tā brīvība, jo kungi ņirgājoties stum pilnas kabatas sak - esot demokrātija tagad :D!
IPB
27.07.2014. 18:33Ko tu ar to gribēji pateikt, Lato? Rakstam nav nobeiguma, bet kopumā samocīts raksts, kur gribi pielaizīties gan krieviem, gan latviešiem. Bet tu jau zini (kā viszinis),ka ar vienu dibenu uz 2 beņķiem sēdēt nesanāks.
Tas,ka Latvija ir pataisīta,kā teica L. Grantiņš - krievu dirstuve :D, ir pilnīgi patiess. Krievu politiskās pazdauzas dodas nostiprināt savu ietekmi Baltijā. Kaut ne cik pašcieņas ir igauņiem un leišiem, bet pārkrievotajā Latvijā viņas nav.
Par zombijpūli varētu piekrist, tādi ir tie barāi aka tūdali. Bet tāpēc jau arī Latvija ir tur, kur tai jābūt - bomziskā rūpniecības līnijā ar Burkinafaso un Jaungvineju.
Tā kā latvieši ir vergi, ar tādu mentalitāti apdāvināti, cīnīties netaisās, tikai pakurnēt. Ko tur, čeka jau visvarena un Partija mūs izglābs. Viss rit savu gaitu, es ceru,ka ātrāk Latvija nokļūs KFsastāvā, tad lai saprot,ka brīvība ir jāizcīna, tad to novērtēs nevis pastāv rokās sadevušies un kurina ugunskurus. Latvieši kā suņi,kuri noraujas no ķēdes, nezina kur čurāt,kur kakāt uz ko riet, jo nezina,kur likties, bet galu galā - paliek sava saimnieka,jo tas jau ir bijis pierasts :)
Mumins
27.07.2014. 18:30... žēl, ka latviešu vidū lielākā daļa tādi Tēvzemes mīlētāji, kuri gaida, kad kāds kaut ko viņu vietā atnāks un izdarīs, vien ir. Sēž, rociņas salikuši, un tā mīl, tā mīl, - ne vārdiem pateikt, ne ar spalvu aprakstīt. :-D :-D :-D. Labi, pietiek, - eju gulēt.
Karlsons
27.07.2014. 18:30»
Karlsons
savas muļķa cerības pieturi pie sevis
savas muļķa cerības pieturi pie sevis.
Karlsons
27.07.2014. 18:29»
Karlsons
Likumi ir rakstīti priekš tādiem lohiem kā tu
Likumi ir rakstīti priekš tādiem lohiem kā tu....;)
spaiss
27.07.2014. 18:27»
Karlsons
tev ir tikai viena rieva un tā pati uz pēcpuses ,jo neko vairāk par pīpēšanu nemāki uzrakstīt
tev ir tikai viena rieva un tā pati uz pēcpuses ,jo neko vairāk par pīpēšanu nemāki uzrakstīt.
Aizej pie kāda narika ,lai viņš tev uztaisa kādu rievu ar ciri arī uz galvas.... ,varēsi lepoties kā intelektuālis ,kad noņems apsējus... :D
Mumins
27.07.2014. 18:27»
Karlsons
Es skaidri jau izteicos ( 27.07.2014. 18:52 ) ,tev švaka atmiņa ir
Labi, turpini mīlēt Tēvzemi, bet jāstrādā (melnais darbs jādara), kā izskatās gan te būs citiem.
spaiss
27.07.2014. 18:26»
Karlsons
Kad sapīpējās puspisāni ,tad viņiem vēlāk dibeni sāpot!! :D
Kad sapīpējās puspisti Karlisāni ,tad viņiem vēlāk dibeni sāpot!! :D