Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Medaļas otrā puse

Lotārs Stūre
17.01.2015.
Komentāri (61)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Kka

06.02.2015. 04:27

Savu jocigo ticibu ,lai atstaj tur kur dzimusi, tajas smiltis vina pat piestav.

Atbildēt

padrmis

23.01.2015. 07:04

draiski medaļas abas puses raudzīties tomēr ideāli ka nav vēl tresās puses apjuktu citādi grozot ...

Atbildēt

padrmis

23.01.2015. 07:04

»

Lelle

Absolūti neaizstāvu terorismu, to nosodu, bet nav dzirdēts, ka musulmaņi kariķētu Jēzu Kristu. bet "demokrātiskajā" pasaulē, acīmredzot, viss atļauts!Vajag domāt ar galām


draiski medaļas abas puses raudzīties tomēr ideāli ka nav vēl tresās puses apjuktu citādi grozot ...

Atbildēt

tanguera

22.01.2015. 21:54

Un vēl - tiem, kuri nav redzējuši, - naksnīgs kino par 2007. gada notikumiem, kad CH pārpublicēja dāņu karikatūras: http://www.myfrenchfilmfestival.com/en/movie?movie=29585

Atbildēt

tanguera

22.01.2015. 21:33

Je suis, je ne suis pas... šis brūvējums kļūst arvien toksiskāks un reālistisku risinājuma ideju, šķiet, nav nevienam.
Saliekot kopā kaut tikai šos pužļa gabaliņus, paveras aizraujoša aina:

Vērtīgi par Charlie Hebdo dubultstandartiem u.c. 9skat. arī saistītos rakstus) - http://anonhq.com/charlie-hebdo-fired-anti-semitic-cartoonist-ridiculing-judaism-2009/
Izraēlas skatījumā Francijā plaukst antisemītisms (pat tāda nianes, ka "Some prominent French Jewish figures boycotted the march because it was co-organized by far-left organizations that they hold responsible for promoting anti-Semitic violence.) - http://www.timesofisrael.com/france-marched-for-charlie-not-for-the-jews/
Bet te iemesli, kāpēc Francijas Nacionālā fronte nav Charlie: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4613491,00.html
Bonusā: http://www.breitbart.com/national-security/2015/01/20/islamists-violently-attack-turkish-students-attempting-homage-to-charlie-hebdo-victims/

Atbildēt

garāmejot

22.01.2015. 09:27

"1948. gadā uz britu Palestīnas mandāta zemes neizveidojās divas valstis - Palestīna un Izraēla, bet gan vienīgi Izraēla, kura līdz šai dienai otras teritoriju okupē."

Gardi nosmējos.

Un kādēļ tad Palestīna neizveidojās uz sadalītā mandāta teritorijas? Acīmredzot tāpēc, ka savas valsts izveidošanas vietā kopā ar saviem sugasbrāļiem nodarbojās ar nepārtrauktu agresiju (paskaiti vien, cik karus sākuši Izraēlas kaimiņi). Nu un tā rezultātā pēc katras sakāves tās pārvaldītā teritorija kļuva aizvien mazāka, līdz "neatkarība" izčākstēja pavisam.

Tā ka paši vainīgi.

Atbildēt

Stroncijs

22.01.2015. 05:09

»

Stroncijs

Ņemot vērā, ka NA/VL ir tieslietu ministrs, Saeimas spīkere, kultūras ministre.. jautājums ir cits..kādēļ sabiedriskajā kanālā LTV7 O.Ignatjeva vadītajā raidījumā „Točki nad i” jau ilgstoši uzaicinātie latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā.. vai jau atkārtoti esam okupēti no Krievijas? .. par...


Ņemot vērā, ka NA/VL ir tieslietu ministrs, Saeimas spīkere, kultūras ministre.. jautājums ir cits..kādēļ sabiedriskajā kanālā LTV7 O.Ignatjeva vadītajā raidījumā „Točki nad i” jau ilgstoši uzaicinātie latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā.. vai jau atkārtoti esam okupēti no Krievijas? .. par ko neko nezinām? ..jo daudzi latvieši nemaz nesaprot krievu valodu..vai arī - okupācija nemaz nav beigusies? Tādēļ, mazākais, ko varētu šie NA/VL deputāti darīt, ir veicināt likumdošanas grozījumos, lai šim un līdzīgiem raidījumiem, kur latvieši savā starpā nesarunājas valsts valodā, latviešu valodā, būtu tulkojums titros latviešu valodā..lai latvieši saprot, par ko citi latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā..ja jau nav Krievijas okupācijas Latvijā..

21. janvāra O.Ignatjeva raidījumā „Točki nad i” bija ieradušies veseli pieci latvieši, kas nesarunājās savā starpā latviešu valodā.. V.Zatlers, G.Kūtris, A.Endziņš, M.Bendiks, E.Smiltēns..tikai viens no sešiem uzaicinātiem bija krievs – Saeimas deputāts J.Sokolovskis.. tā arī latviešiem, kas skatījās šo raidījumu, pilnā mērā bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko šie kungi sprieda..

Ja šinī, 21. janvāra raidījumā latviešiem bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko tika spriests raidījuma gaitā, tad šis O.Ignatjeva raidījums „Točki nad i” ir nekas cits, kā vien kārtējā Kremļa propoganda Latvijas sabiedriskās TV izpildījumā..

Atbildēt

Stroncijs

22.01.2015. 04:53

»

pagdfis

gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts...


Ņemot vērā, ka NA/VL ir tieslietu ministrs, Saeimas spīkere, kultūras ministre.. jautājums ir cits..kādēļ sabiedriskajā kanālā LTV7 O.Ignatjeva vadītajā raidījumā „Točki nad i” jau ilgstoši uzaicinātie latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā.. vai jau atkārtoti esam okupēti no Krievijas? .. par ko neko nezinām? ..jo daudzi latvieši nemaz nesaprot krievu valodu..vai arī - okupācija nemaz nav beigusies? Kādēļ, mazākais, ko varētu šie deputāti darīt, ir veicināt likumdošanas grozījumos, lai šim un līdzīgiem raidījumiem, kur latvieši savā starpā nesarunājas valsts valodā, latviešu valodā, būtu tulkojums titros latviešu valodā..lai latvieši saprot, par ko citi latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā..ja jau nav Krievijas okupācijas Latvijā..

21. janvāra O.Ignatjeva raidījumā „Točki nad i” bija ieradušies veseli pieci latvieši, kas nesarunājās savā starpā latviešu valodā.. V.Zatlers, G.Kūtris, A.Endziņš, M.Bendiks, E.Smiltēns..tikai viens no sešiem uzaicinātiem bija krievs – Saeimas deputāts J.Sokolovskis.. tā arī latviešiem, kas skatījās šo raidījumu, pilnā mērā bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko šie kungi sprieda..

Ja šinī, 21. janvāra raidījumā latviešiem bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko tika spriests raidījuma gaitā, tad šis O.Ignatjeva raidījums „Točki nad i” ir nekas cits, kā vien kārtējā Kremļa propoganda Latvijas sabiedriskās TV izpildījumā..

Atbildēt

soppo

21.01.2015. 21:02

»

pagdfis

gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts...


Viens tāds jautājums Tev - tu te uzturies katru dienu, visu laiku pieskati, vai nav kaut kas, uz ko atbildēt.. Bet tu tiešām domā, ka kāds tevi uztver nopietni? Tie krievu izplatītie murgi zināmi jau tāpat bez tevis, jēga vēlreiz atkārtot.

Atbildēt

pagdfis

21.01.2015. 20:32

gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts ...


sākot latvijā slepkavot tos kas neizskatās pēc latviešiem vienkārši latvieši noslaktēs viens otru jo latvieši neizskatās pēc latviešiem ...


tāpēc ka lielākā daļa latviešu jau patiesībā ir židi vai mongoļu čurkas kuri piesavinājuši latvietības ideju lai sagrābtu īapašumus caur tautas dziesmām ...



piemēram tāpēc arī nevarētu izdoties žurnālista un publicista otto ozola publiskais aicinājums rīga divdesmit viens kanālā pēc lietuviešu parauga latviešiem slepkavot krievus ...


gauži kaut vai tāpēc ka otto ozols un tamlīdzīgi paši ir krievu žīdeļi un pēc šāda aicinājuma kas notiktu jāzin taisni pašiem ...

Atbildēt

pagdfis

21.01.2015. 20:32

»

Stroncijs

Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties...


gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts ...


sākot latvijā slepkavot tos kas neizskatās pēc latviešiem vienkārši latvieši noslaktēs viens otru jo latvieši neizskatās pēc latviešiem ...


tāpēc ka lielākā daļa latviešu jau patiesībā ir židi vai mongoļu čurkas kuri piesavinājuši latvietības ideju lai sagrābtu īapašumus caur tautas dziesmām ...



piemēram tāpēc arī nevarētu izdoties žurnālista un publicista otto ozola publiskais aicinājums rīga divdesmit viens kanālā pēc lietuviešu parauga latviešiem slepkavot krievus ...


gauži kaut vai tāpēc ka otto ozols un tamlīdzīgi paši ir krievu žīdeļi un pēc šāda aicinājuma kas notiktu jāzin taisni pašiem ...


Atbildēt

Stroncijs

21.01.2015. 11:19

»

Word up

Tādus kā tevi vajag vienkārši aizsūtīt uz darba nometni Ziemeļkorejā - un tad tu būsi pirmais, kurš sāks raudāt, lai amerikāņi nāk palīgā...


Jānogalina, kā citādi..es arī Latvijā nogalinātu Irākas kara apstākļos visus pēc kārtas, kas neizskatās pēc latviešiem..

Atbildēt

Stroncijs

21.01.2015. 11:18

»

Word up

Tādus kā tevi vajag vienkārši aizsūtīt uz darba nometni Ziemeļkorejā - un tad tu būsi pirmais, kurš sāks raudāt, lai amerikāņi nāk palīgā...


Jānogalina, kā citādi..es arō Latvijā nogalinātu Irākas kara apstākļos visus pēc kārtas, kas neizskatās pēc latviešiem..

Atbildēt

Lelle

21.01.2015. 09:29

Absolūti neaizstāvu terorismu, to nosodu, bet nav dzirdēts, ka musulmaņi kariķētu Jēzu Kristu. bet "demokrātiskajā" pasaulē, acīmredzot, viss atļauts!Vajag domāt ar galām!
Viela pamatīgām pārdomam.

Atbildēt

Word up

21.01.2015. 02:24

»

magpfis

pareizi bet jaukie un civilizētie amerikāņi irākā afganistānā sīrijā nogalina tūkstošus musulmaņu dienā


Tādus kā tevi vajag vienkārši aizsūtīt uz darba nometni Ziemeļkorejā - un tad tu būsi pirmais, kurš sāks raudāt, lai amerikāņi nāk palīgā.

Pats esmu runājis (protams, ne jau Latvijā) ar pietuvinātiem cilvēkiem vienai Sīrijas bēgļu ģimenei (ar pašiem nevarēju runāt, jo viņi ļoti maz saprata angliski) - tas, ko viņi gribēja sagaidīt, bija daudz savlaicīgāka un noteiktāka ASV rīcība. Jo reāli tur valdošais režīms nogalina cilvēkus.

situācija Irākā - pa lielam, tāda pati. Afganistānā nedaudz citādi, bet arī bez ārējās invāzijas nevarēja iztikt.

ja gribi redzēt, kurš ārvalstu spēks patiešām ir nogalinājis simtiem tūkstošu civilo, izglītojies:
uzguglē "Afganistānas karš (1979-1989)"

Atbildēt

magpfis

20.01.2015. 20:41

pareizi bet jaukie un civilizētie amerikāņi irākā afganistānā sīrijā nogalina tūkstošus musulmaņu dienā ...



godīgi šis būtu tad arī iemesls par ko kliegt musulmaņiem eiropā nevis smieklīgas neidevušās karikatūras muļķīgas ...

Atbildēt

magpfis

20.01.2015. 20:41

»

vox populas

Vai jeb kādai ticībai ir tiesības nogalināt...


pareizi bet jaukie un civilizētie amerikāņi irākā afganistānā sīrijā nogalina tūkstošus musulmaņu dienā ...



godīgi šis būtu tad arī iemesls par ko kliegt musulmaņiem eiropā nevis smieklīgas neidevušās karikatūras muļķīgas ...

Atbildēt

vox populas

20.01.2015. 11:42

Vai jeb kādai ticībai ir tiesības nogalināt?
Atbilde:"Laikam nav?"Bet kādreiz simtiem gadu atpakaļ Amerikas idiāņu ciltis upurēja cilvēkus dievam,bet tagad ir 21 gs.,un vai islāmam ir licenze nogalināt,laikam nē?Paliek aktuāls jautājums:"Vai ticības kalpo garīgajai žēlsirdībai,jeb garīgajai cietsirdībai?"

Atbildēt

Tēvs

20.01.2015. 08:45

Klimovičs, tu?

Atbildēt

pilnīgi piekrītu rakstam

20.01.2015. 05:55

Šajā rakstā autors pilnbā izteicis manas domas. Raksts arī tiek argumentēts ar faktiem (es, piemēram, tos zināju tikai pa daļai, bet vairākums cilvēku Latvijā noteikti zina vēl mazāk. Jo - tas nav ticis publiski izcelts, tas nav bijis interesanti, tas nav licies svarīgi salīdzinājuma ar citām politikas tēmām).

Atbildēt

Stroncijs

20.01.2015. 04:37

Nespried par mani, jo mani nepazīsti.. varam spriest neitrāli..

Tas zobens ir simbols, lai tie noziedznieki, kas bez iemesla iebruka Irākā, redz, ka zobens virs viņu galvām karājas..un ka ticībai ir lielāks spēks, nekā paļaušanās uz ieročiem..no islama valsts atriebība ceļas.. viņi vēl neko nedara..kaut viņus provocē..kaut kā neradz bēres ar 15 zārkiem, kurus 15 it kā nogalināja Parīzē..

Angļi tā dīvaini uz to vīru noskatās, kaut ko nopurpina, ..un tā ir brīvība..Pamēģini pie mums iziet ielā tādā paskatā - musulmaņa drēbēs apjozies ar garu zobenu spožā izrotātā makstī, ar labo roku pieturot spalu..Skats skaists un dīvains..tas atkārtojas un liek domāt par brīvības cenu..

Atbildēt

Stroncijs

20.01.2015. 04:35

»

bālais

Atkal piekrītu, tikai Tu un mēs vien alga esam neticīgi deģenerāti, kuri visos gadījumos, stāv zemāk kā pats sliktākais ticības brālis....ar visām no tā izrietošām sekām...


Nespried par mani, jo mani nepazīsti.. varam spriest neitrāli..

Tas zobens ir simbols, lai tie noziedznieki, kas bez iemesla iebruka Irākā, redz, ka zobens virs viņu galvām karājas..un ka ticībai ir lielāks spēks, nekā paļaušanās uz ieročiem..no islama valsts atriebība ceļas.. viņi vēl neko nedara..kaut viņus provocē..kaut kā neradz bēres ar 15 zārkiem, kurus 15 it kā nogalināja Parīzē..

Angļi tā dīvaini uz to vīru noskatās, kaut ko nopurpina, ..un tā ir brīvība..Pamēģini pie mums iziet ielā tādā paskatā - musulmaņa drēbēs apjozies ar garu zobenu spožā izrotātā makstī, ar labo roku pieturot spalu..Skats skaists un dīvains..tas atkārtojas un liek domāt par brūvības cenu..

Atbildēt

bālais

19.01.2015. 12:34

»

Stroncijs

esmu musulmani redzējis pastaigājoties katru rītu, austot saulei, pēc lūgsnas-šķistīšanās pa kādu Apvienotās Karalistes pilsētas ielu..katru rītu.. ar garu zobenu pie jostas...


Atkal piekrītu, tikai Tu un mēs vien alga esam neticīgi deģenerāti, kuri visos gadījumos, stāv zemāk kā pats sliktākais ticības brālis....ar visām no tā izrietošām sekām....
Neielaidīšos garā analīzē, bet vai neesi ievērojis, ka Pilnīgi Neviens, no musulmaņu elites (pasaulē), principā nav nosodījis šīs slepkavības!?!
Nu nav man vajadzīga tukša politiska nožēla un krokodila asaras, bet tomēr tas ir rādītājs....tā kā viss tikai sākas.
Pie Jums Apvienotajā Karalistē, jau bija aizmuldējušies, par šariata tiesām priekš musulmaņiem! Tas zobens gaida savu laiku.

Atbildēt

Stroncijs

19.01.2015. 09:35

»

bālais

Piekrītu uzskaitītajām lietām, tikai ar vienu bet


esmu musulmani redzējis pastaigājoties katru rītu, austot saulei, pēc lūgsnas-šķistīšanās pa kādu Apvienotās Karalistes pilsētas ielu..katru rītu.. ar garu zobenu pie jostas..

tur mošejas pilnas..islāmisti un musulmaņi atstāj jauku priekšstatu..nedzer..svētkos lielo augļus lielos daudzumos..nevienu nekad nav apkrāpuši..čigāni no Latvijas pieslejas musulmaņiem un viņus apkrāpj..tad bēg uz citu pilsētu..

musulmanis, islāmists, ja nonāksi nepatikšanās un ja nespēsi samaksāt par pajumti....noteikti nāks pretim un uz ielas neizliks..varbūt pat darbu iedos.. ne kā to dara latvieši bez ticības ..kā lopi - kā pulksteņu vaira un kā sūdu rinka....

Atbildēt

bālais

19.01.2015. 09:26

»

Stroncijs

Islāms, musulmaņi, kristieši..bandīti ASV armija un bandīti musulmaņu un islāmistu bandītiskie grupējumi..nav ne balrs, ne melns..pa vidu valstu slepenie dienesti visu šo jezgu izmanto manipulācijām ar tautām..politiķu sarīdīti


Piekrītu uzskaitītajām lietām, tikai ar vienu bet.
Kas attiecas uz musulmaņiem, viņus raktiski nevar vadīt.
Tos, kas spriedelē par sev nezināmu lietu, jo musulmaņus nav redzējuši, iesaku aizbraukt ceļojumā...nu kaut uz Marseļu.
Tad varam turpināt diskusiju.

Atbildēt

Stroncijs

19.01.2015. 08:51

»

Deniss

No profesora Stikla kalna: "Nelietības modifikācijas...


Beidz maldināt par kaut kādu mistisku profesoru..murgi kaut kādi!

Atbildēt

Stroncijs

19.01.2015. 08:49

»

bālais

Gudrais eiropietis laikam ko jauc


Islāms, musulmaņi, kristieši..bandīti ASV armija un bandīti musulmaņu un islāmistu bandītiskie grupējumi..nav ne balrs, ne melns..pa vidu valstu slepenie dienesti visu šo jezgu izmanto manipulācijām ar tautām..politiķu sarīdīti..

Atbildēt

Deniss

19.01.2015. 08:46

No profesora Stikla kalna: "Nelietības modifikācijas

Nelietība ir kultūras stabils elements. To nosaka cilvēka instinktu raksturs, pašaizsardzības nolūkā spējot pastrādāt nelietību. Kultūrā ir sastopamas daudzas nelietības modifikācijas. To savukārt nosaka cilvēka dzīves daudzveidība un cilvēka instinktu realizācijas plašā nepieciešamība. Cilvēkam dzīvē ir nepieciešams būt daudzveidīgam. Tātad perspektīvā arī nelietība ir iespējama visdažādākajās modifikācijās. Pašaizsardzība saskaras ar visnegaidītākajiem dzīves negatīvajiem risinājumiem, kas tūlīt atsaucās uz cilvēka darbības, uzvedības un komunikācijas morālo iedabu. Cilvēkam nākas adekvāti reaģēt.
Nepatīkami ir saskarties ar katru nelietības modifikāciju. Ļoti nepatīkami ir saskarties ar to modifikāciju, kuru var dēvēt par profesionālo nelietību. Ļoti nepatīkami tas ir tāpēc, ka profesionālā nelietība izpaužās attiecīgās profesionālās vides kontekstā. Atrašanās tādā vidē vienmēr nozīmē profesionālās solidaritātes klātbūtni. Starp jebkuras profesijas pārstāvjiem eksistē profesionālā solidaritāte, kurai ir savs iekšējais morālais kodekss, sava iekšējā neformālā komunikācija un tās normas. Šo normu ievērošana ir profesionālās solidaritātes pamatā. Praktiski tas nozīmē, ka attiecīgās profesijas pārstāvji viens pret otru izturās īpaši korekti, toleranti, izpalīdzīgi, saprotoši, atbalstoši utt. Jebkurš attiecīgās profesijas pārstāvis otram kolēģim nedarīs pāri un nekad nedarīs to, ko varbūt darītu tiem, kuri neietilpst attiecīgajā profesijā.
Vēsturiski profesionālā solidaritāte acīmredzot bija amatniecības ģilžu centrā. Ģildes nevarēja pastāvēt bez profesionālās solidaritātes.
Aizvadītajos gadu desmitos (pusgadsimtā) ir nācies darboties vairākās „ģildēs”. Padomju laikā nevarēja žēloties par profesionālās solidaritātes trūkumu ne žurnālistu, ne literatūrzinātnieku, ne augstskolu docētāju aprindās. Nevarēja žēloties ne par latviešu, ne par krievu un citu tautu pārtāvju profesionālās solidaritātes trūkumu. Protams, visizteiktāk profesionālo solidaritāti nācās izjust no ebreju kolēģiem un no latviešu t.s. ulmaņlaiku cilvēkiem.
Tas izklausās jocīgi, taču profesionālās solidaritātes trūkumu latviešu, krievu vidē nācās nepatīkami izjust tūlīt pēc varas maiņas. Tā vien gribas domāt, ka liberālajā demokrātijā profesionālā solidaritāte nedrīkst būt. Mūsu cilvēki momentā atcerējās to, ka kapitālismā „cilvēks cilvēkam ir zvērs”, kā sludināja sociālisma ideoloģija. Tagad ir tāda sajūta, ka kolēģiem vispār nav nekāds priekšstats par profesionālo solidaritāti. Kolēģis var neatbildēt uz kolēģa vēstuli, kolēģis var neko nepaskaidrot par publicēšanai nosūtītā darba likteni, kolēģis var neaizstāvēt kolēģi sakarā ar nepatiesiem apmelojumiem. Tā vien liekas, ka pie mums ir iestājies profesionālās nelietības laikmets, kurā profesionālajai solidaritātei nav vietas. Profesionālā nelietība profesionālim ir visriebīgākā nelietības modifikācija, jo profesionālā nelietība ir savējo nelietība. Kā zināms, savējo nelietību pārdzīvojam visskaudrāk."





Atbildēt

martiyz

19.01.2015. 08:33

»

bālais

Gudrais eiropietis laikam ko jauc


Tu nu gan esi naivs..

Atbildēt

bālais

19.01.2015. 08:29

»

Stulbajiem eiropeišiem

daudz nākas dzirdēt, ka Eiropas tauta ir pret musulmanizāciju...


Gudrais eiropietis laikam ko jauc!?
Stāsts ir par musulmaņu "vērtību" uzspiešanu Eiropai un musulmaņu zvērībām tieši Eiropas valstīs!
Musulmaņu slepkavas ir šo valstu pisoņi, kuri bauda "neticīgo "labumus pilnā apmērā!

Atbildēt

Deniss K.

19.01.2015. 07:24

No profesora tekstiem: "Mentālais genocīds
Neirofiziologi jau apmēram 40 gadus zina, kā vadīt dzīvos organismus. Tas praktiski nozīmē – kā pārvaldīt dzīvos organismus. Eksistē vairāki veidi. Zinātnieki vispirms smadzenēs konstatēja centrus, kas atbild par bailēm un niknumu. Pēc tam konstatēja pozitīvo emociju vadības centrus, atbildot par apmierinātību, slavināšanu. Zinātne vēlāk uzzināja par psihotehnoloģijām – iespēju vadīt sociālās grupas. Galvenokārt tās ir datortehnoloģijas, kas ļauj precīzi diagnosticēt un regulēt cilvēka psihisko un fizisko stāvokli, ietiecoties viņa zemapziņā. Eksistē divi galvenie psihotehnoloģiskie procesi: psihoanalīze un psihoregulācija. Galvenie faktori ir valoda, tēli. Psihoregulācijas rezultātā var stimulēt bailes, agresiju, naidu. Zinātne tagad ir samērā kompetenta arī par elektromagnētisko izstarojumu distancionālo iedarbošanos uz augstāko nervu darbību cilvēkā, kas skar uzmanības, atmiņas, mācību, lēmumu pieņemšanas mehānismus. Elektromagnētiskā lauka, kā arī lāzera staru iedarbība var izraisīt nāvi."

Atbildēt

darlijgs

19.01.2015. 06:33

drošības policijas instrukcijas dzēst nevēlamus komentārus ir saņēmuši un izpilda pat reģionālie lauku portāli ...


piemēram pat liepajas miesta portālam sēž cenzors kurš tūlīt dzēš negatīvus komentus pret ukrainas banderovciem ...


kuri patreiz par manu nodokļu naudu ārstējas liepājā kamēr cilvēki ziemas brīvdienās pat nevar pasaukt ģimenes ārstu ...


runāt par vārda brīvību te ir vairāk nekā smieklīgi ...


vārda brīvība eiropas izpratnē tagad ir ņirgāties par musulmaņu ticību ...


tikai šādu deģenerātismu atļauj rakstīt viss pārējais tiek nekavējoties nodzēsts ...

Atbildēt

darlijgs

19.01.2015. 06:33

»

anonīms

labs raksts. arī lapsam šo karikatūru publicēt nevajadzēja


drošības policijas instrukcijas dzēst nevēlamus komentārus ir saņēmuši un izpilda pat reģionālie lauku portāli ...


piemēram pat liepajas miesta portālam sēž cenzors kurš tūlīt dzēš negatīvus komentus pret ukrainas banderovciem ...


kuri patreiz par manu nodokļu naudu ārstējas liepājā kamēr cilvēki ziemas brīvdienās pat nevar pasaukt ģimenes ārstu ...


runāt par vārda brīvību te ir vairāk nekā smieklīgi ...


vārda brīvība eiropas izpratnē tagad ir ņirgāties par musulmaņu ticību ...


tikai šādu deģenerātismu atļauj rakstīt viss pārējais tiek nekavējoties nodzēsts ...

Atbildēt

funcijs

19.01.2015. 04:30

patiesībā eiro turpinās kristies vienalga vai eiropā būs vai nebūs musulmaņu ...


vienalga šveice ir atteikusies balstīt tālāk eiro ...


grieķija izstās no savienības un sankcijas pret krieviju zemās naftas cenas sagāž eiropas savienību ...


protams šādā situācijā ir izdevīgi vainot multikulturālismu un mēģināt eiropu apvienot ar nacismu un terorisma apkarošanu ...


robežas atvēršana ar krieviuju būs guvums ušakovam un saskaņas centram ...


dabūjot jaunu elektorātu papildus rīgas pensionāriem kuri braukā par velti sabiedriskajā transportā ...


amerikāņi var pārvaldīt latviju arī ja pie varas ir krievi un rakstība notiek kirlicā kā to ir panākuši āboltiņa un mūrnieces kundzes ...


galvenais lai turpinās aizņemšanās no valūtas fonda un dolāra stutēšana ko ušakovs ir apsolījis darīt ...

Atbildēt

funcijs

19.01.2015. 04:29

»

Stulbajiem eiropeišiem

daudz nākas dzirdēt, ka Eiropas tauta ir pret musulmanizāciju...


patiesībā eiro turpinās kristies vienalga vai eiropā būs vai nebūs musulmaņu ...


vienalga šveice ir atteikusies balstīt tālāk eiro ...


grieķija izstās no savienības un sankcijas pret krieviju zemās naftas cenas sagāž eiropas savienību ...


protams šādā situācijā ir izdevīgi vainot multikulturālismu un mēģināt eiropu apvienot ar nacismu un terorisma apkarošanu ...


robežas atvēršana ar krieviuju būs guvums ušakovam un saskaņas centram ...


dabūjot jaunu elektorātu papildus rīgas pensionāriem kuri braukā par velti sabiedriskajā transportā ...


amerikāņi var pārvaldīt latviju arī ja pie varas ir krievi un rakstība notiek kirlicā kā to ir panākuši āboltiņa un mūrnieces kundzes ...


galvenais lai turpinās aizņemšanās no valūtas fonda un dolāra stutēšana ko ušakovs ir apsolījis darīt ...

Atbildēt

Stroncijs

19.01.2015. 04:03

»

pizets

turklāt pamēģini latvijā zīmēt karikatūras par latāņiem vai ukrainas huntu būs līdzīgi kā ar ebrejem...


Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties?

===================================================


To mākslīgo "naida kurināšanu" vajag uzmanības novēršanai no ES problēmām - Grieķijas izslēgšana no ES, potenciālā Lielbritānijas iziešana no ES, Šveices franka atteikšanās balstīt eiro, konflikts Ukrainā, kodolraķešu izvietošana Krimā..eiro vērtības samazināšanās pret US dolāru, jaunatnes bezdarbu ES u.c. uz islāma „terorisma” draudiem, pret kuriem jāapvieno ES valstis cīņā- vismaz kaut kas vienojošs..Arī Ukrainu un Apvienoto Karalisti ievelk šai jautājumā ..

No otras puses - pievēršanās terorismam, tā "apkarošanai" nepieciešama, lai reklamētu novērošanas ierīces..ko ražo Izraēlā..Izraēlas valsts budžeta ienākumu pārsvaru veido šo īerīču eksportēšana..Tieši Izraēlā šo sfēru attīstīja un attīsta ebreju zinātnieki, kas migrēja no Krievijas..

Un vēl - lai novērstu uzmanību no Krievijas maidana, ko Krievijā izpūš Mogerīni un sūdu rinka kopā ar pulksteņu vairu..un Latvija kā ES prezidējošā valsts.. Lietuvai savulaik vajadzēja „samuhļīt” gaisu Ukrainā..Latvijas uzdevums – maidans Krievijā..

Gudrāk ir pievērsties maidana organizēšanas pazīmēm Krievijā, ko dara sūdu rinka ar Mogerīni - ES augsto pārstāvi, Latvija un Vienotība - ja tiešām atvērs robežas Krievijai un Ukrainai ar ES, kā sola ES jau ar bezvīzu režīmu, var sekot likumgrozījumi Latvijā..un īpašumu pirkšana un latvietības nosmacēšana Latvijā var būt neatgriezeniska no Ukrainas un Krievijas ieceļotājiem..

Ne velti Berjozkins, Levits, Čepāne, Zatlers, Āboltiņa, Vienotība u.c. panāca preambulas ieviešanu Satversmē, kuru, tikai grozot ar Saeimas deputātu balsojumu, panāk otras valsts valodas ieviešanu - kirilicā..kas arī ir ES interesēs - bezvīzu režīma aspektā..lai krievvalodīgie bez problēmām dodas uz tukšo Latviju..ne jau nu uz Vāciju..

Tagad visur sauc vārdu "vienotība"- apvienojot nācijas mierā ES teritorijā lumpenizācijas un pakļaušanas, un miera vārdā..

Atbildēt

kazefgs

19.01.2015. 04:01

pareizi asprātīgi čemodāns vakzals maroka dzirdēts amarikāņi drošības dienesta radīts teksts ...


vienīgi ne jau visu musulmaņi kolektīvi ielauzās un nošāva karikatūrisu ...


jājautā arī kā minūti pēc uzbrukuma bija skaidrs ka tie ir muslimi nevis piemēram židu teroristi ...


kurinot naidu pret islamistiem protams var panākt arī īstu teroru un sacelšanos ...


atšķirībā no ebrejiem divdesmitajā gadsimtā islamieši uz koncentrācijas nometnēm protams neies un cīnīsies pretī ...


saprotams vecā snīlā eiropa nespēs to atvairīt ne arī krievijas uzbrukumu ...


tāpēc ir īstais laiks pagulties zem amerikas drukājamās mašīnas ...


destabilizēt krieviju ar maideniem apvienoties cīņā pret palestīnu un teroristiem ar amērikas varām ...

Atbildēt

kazefgs

19.01.2015. 04:00

»

ja kas

Rotterdamas mērs – par islāmistiem...


pareizi asprātīgi čemodāns vakzals maroka dzirdēts amarikāņi drošības dienesta radīts teksts ...


vienīgi ne jau visu musulmaņi kolektīvi ielauzās un nošāva karikatūrisu ...


jājautā arī kā minūti pēc uzbrukuma bija skaidrs ka tie ir muslimi nevis piemēram židu teroristi ...


kurinot naidu pret islamistiem protams var panākt arī īstu teroru un sacelšanos ...


atšķirībā no ebrejiem divdesmitajā gadsimtā islamieši uz koncentrācijas nometnēm protams neies un cīnīsies pretī ...


saprotams vecā snīlā eiropa nespēs to atvairīt ne arī krievijas uzbrukumu ...


tāpēc ir īstais laiks pagulties zem amerikas drukājamās mašīnas ...


destabilizēt krieviju ar maideniem apvienoties cīņā pret palestīnu un teroristiem ar amērikas varām ...

Atbildēt

Stroncijs

19.01.2015. 03:58

Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties?

===================================================


To mākslīgo "naida kurināšanu" vajag uzmanības novēršanai no ES problēmām - Grieķijas izslēgšana no ES, potenciālāLielbritānijas iziešana no ES, Šveices franka atteikšanos balstīt eiro, konflikts Ukrainā, kodolraķešu izvietošana Krimā..eiro vērtības samazināšanos pret US dolāru, jaunatnes bezdarbu RS u.c. uz islāma „terorisma” draudiem, pret kuriem jāapvieno ES valstis cīņā- vismaz kaut kas vienojošs..Arī Ukrainu un Apvienoto Karalisti ievelk šai jautājumā ..

No otras puses - pievēršanās terorismam, tā "apkarošanai" nepieciešama, lai reklamētu novērošanas ierīces..ko ražo Izraēlā..Izraēlas valsts budžeta ienākumu pārsvaru veido šo īerīču eksportēšana..Tieši Izraēlā šo sfēru attīstīja un attīsta ebreju zinātnieki, kas migrēja no Krievijas..

Un vēl - lai novērstu uzmanību no Krievijas maidana, ko Keievijā izpūš Mogerīni un sūdu rinka kopā ar pulksteņu vairu..un Latvija kā RS prezidējošā valsts.. Lietuvai savulaik vajadzēja „samuhļīt” gaisu Ukrainā..Latvijas uzdevums – maidans Krievijā..

Gudrāk ir pievērsties maidana organizēšanas pazīmēm Krievijā, ko dara sūdu rinka ar Mogerīni - ES augsto pārstāvi, Latvija un Vienotība - ja tiešām atvērs robežas Krievijai un Ukrainai ar ES, kā sola ES jau ar bezvīzu režīmu, var sekot likumgrozījumi Latvijā..un īpašumu pirkšana un latvietības nosmacēšanai Latvijā var būt neatgriezeniska no Ukrainas un Krievijas ieceļotājiem..

Ne velti Berjozkins, Levits, Čepāne, Zatlers, Āboltiņa, Vienotība u.c panāca preambulas ieviešanu Satversmē, kuru, tikai grozot ar Saeimas deputātu balsojumu, panāk otras valsts valodas ieviešanu - kirilicā..kas arī ir ES interesēs - bezvīzu režīma aspektā..lai krievvalodīgie dodas uz tukšo Latviju..ne jau nu uz Vāciju..

Tagad visur sauc vārdu "vienotība"- apvienojot nācijas mierā ES teritorijā lumpenizācijas un pakļaušanas, un miera vārdā..

Atbildēt

Stulbajiem eiropeišiem

19.01.2015. 03:51

daudz nākas dzirdēt, ka Eiropas tauta ir pret musulmanizāciju.

Bet kāpēc neviens Eiropas un ASV politiķis uN stulbie žurnālisti no Francijas nedomā, ka islāma valstis PRET DEMOKRATIZĀCIJU, PRET ASV un ES STANDARTIEM?

Kāpēc ASV UN ES domā ka pēc viņu standartiem grib dzīvot visa Pasaule?

Atbildēt

sp

19.01.2015. 03:51

Vel nesen visa Eiropa iestājas par Dieva zaimotājiem Krievijā, kad meitenes baznīca plikas ālējās. Toreiz nez kāpēc visiem likās nabaga meitenes viņas soda par Dieva zaimošanu. Man tikai rodas jautājums ar ko Francijā notikušais atšķiras no Krievija notikušā? Es neattaisnoju rīcību, bet nav skaidrs kāpēc vienu dievu drīkst zaimot bet citu nē? Dubulta morāle vai kas .....

Atbildēt

ja kas

19.01.2015. 03:48

Rotterdamas mērs – par islāmistiem :
“ Man liekas neiespējami, ka var būt pret brīvību. Bet, ja jūs esiet pret brīvību, dieva dēļ – savāciet savas mantas un pazūdiet no šejienes. Ja jums nepatīk dzīvot Eiropā, jo tajā ir kautkādi karikatūristi, kuri jums nepatīk, ja izdod avīzi, es varu jums teikt – lasieties prom ***”
Mērs arī skaidri nodefinēja – uz kurieni un kā ir jālasās.

Kāpēc Parīzes karikatūru terora “gaismā” būtu jācitē kādas Eiropas valsts pilsētas mēra viedoklis?
Tādēļ, ka Roterdamas mēra pilns vārds ir – Ahmads Abu Talibs, dzimis Marokā, imama ģimenē...

Atbildēt

Stroncijs

19.01.2015. 03:42

Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties.?
================================================

Tā ir uzmanības novēršana no ES problēmām uz islāma terorisma draudiem, pret kuru jāapvieno ES valstis cīņā- vismaz kaut kas vienojošs..Arī Ukrainu iesaista..

No otras puses - pievēršanās terorismam, tā "apkarošanai" nepieciešama, lai reklamētu novērošanas ierīces..ko ražo Izraēlā..

Un vēl - lai novērtstu uzmanību no Krievijas maidana, ko izpūš Mogerīni un sūdu rinka kopā ar pulksteņu vairu..

Gudrāk ir pievērsties maidana organizēšanas pazīmēm Krievijā, jo dara sūdu rinka ar Mogerīni - ES augsto pārstāvi - ja tiešām atvērs robežas Krievijai un Ukrainai ar ES, kā sola ES jau ar bezvīzu režīmu, var sekot likumgrozījumi Latvijā..un īpašumu pirkšana un latvietības nosmacēšanai Latvijā var būt neatgriezeniska no Ukrainas un Krievijas ieceļotājiem..

Ne velti Berjozkins, Levits, Čepāne, Zatlers, Āboltiņa, Vienotība u.c panāca preambulas ieviešanu, kuru, tikai grozot ar Saeimas deputātiem, panāk otras valsts valodas ieviešanu - kirilicā..kas arī ir ES interesēs - bezvīzu režīma aspektā..lai krievvalodīgie dodas uz tukšo Latviju..ne jau nu uz Vāciju..

Tagad visur sauc vārdu "vienotība"- apvienojot nācijas mierā ES teritorijā lumpenizācijas un pakļaušanas, un miera vārdā..

Atbildēt

LZ

19.01.2015. 03:38

To, ka „būvējot” Eiropas Savienību katrai dalībvalstij ir izstrādāta sava nacionālās valsts demontāžas programma, vairākkārtīgi ir norādījuši Eiropas neangažētie analītiķi. Katrai valstij tiek pielāgota sava taktika, ņemot vērā sociāli politisko un kultūras specifiku, piemēram, Beļģijā – iznīcināšanas modelis pēc etniskā principa, Nīderlandē darbojas totālas tolerances modelis. Kas attiecas uz Franciju, tad galvenais uzsvars tiek likts uz kultūras un reliģisko konfliktu; manipulācijas mehānisma izstrādātāji ir Tuvo Austrumu speciālisti, Anglijas specdienestu eksperti un ASV Nacionālās drošības padomes loceklis Bernārs Luiss par pamatu ņemot populāro Semjuela Hantingtona izklāstu „Civilizāciju sadursme”.
Tāda „šoka” koncepcija ir „uz roku” arī transnacionālajām elitēm, kuras to izmanto, lai veiksmīgi vadītu sabiedriski politiskos procesus Eiropā. Šim nolūkam tiek radīti pastāvīgi spriedzes perēkļi, kurus var iedarbināt jebkurā vajadzīgajā brīdī. Iepludinot Eiropā milzīgu skaitu musulmaņu, valdošā šķira savās rokās iegūst ērtu ieroci, ļaujot tiem kontrolēt situāciju un efektīvi iedarboties uz eiropiešu prātiem par nenovēršamo „divu civilizāciju cīņu”. Jau 90-jos gados tiem tiek mācīts, ka islāms (tā tas ir aprakstīts Luisa grāmatā „Musulmaniskā ļaunuma sakne”) izpaužas kā reakcionāra, modernizācijai nepakļāvīga reliģija, kas ienīst Rietumus un viņu demokrātiskās vērtības, kuras viņuprāt esot veidojušās „judeo-kristietības” ietekmē. Apvienojot kristietību un jūdaismu, Luisa sekotāji radīja ideoloģisku pamatu antiislāmiskai savienībai Rietumos un Izraēlā, kura kalpo ASV ģeopolitiskajām interesēm.

Atbildēt

pizets

19.01.2015. 03:13

turklāt pamēģini latvijā zīmēt karikatūras par latāņiem vai ukrainas huntu būs līdzīgi kā ar ebrejem ...


īstais iemesls uzbrukumam čārlijam gan bija tas ka šveice atteicās no eiro valūtas turēšanas ...


rezultātā eiro tagad ir vērts tikai kādus piecdesmit centus un turpina kristies ...


šādās situācijās ir izdevīgi slēpjoties aiz vārda brīvības atbalsta atlātā tekstā valstu līderiem kurināt naidu pret musulmaņiem ...


citādi to nevarētu bet ja pasaka ka apsmiet musulmaņus ir eiropas brīvība tad tā jau ir cita dimensija un vēriens ...

Atbildēt

pizets

19.01.2015. 03:13

»

o pis

paprove ko uzimet uz zidu sinagogas vai kapiem,, kapec netiek zimetas karikaturas par zidu alkatibu,, kas latvija censas atgyt ipasums


turklāt pamēģini latvijā zīmēt karikatūras par latāņiem vai ukrainas huntu būs līdzīgi kā ar ebrejem ...


īstais iemesls uzbrukumam čārlijam gan bija tas ka šveice atteicās no eiro valūtas turēšanas ...


rezultātā eiro tagad ir vērts tikai kādus piecdesmit centus un turpina kristies ...


šādās situācijās ir izdevīgi slēpjoties aiz vārda brīvības atbalsta atlātā tekstā valstu līderiem kurināt naidu pret musulmaņiem ...


citādi to nevarētu bet ja pasaka ka apsmiet musulmaņus ir eiropas brīvība tad tā jau ir cita dimensija un vēriens ...

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Ceram, ka valdība un koalīcija pieņems pareizo lēmumu un atdos mums visu, ko pieprasām

FotoEsam gandarīti par to, ka Amerikas Savienoto Valstu valdība joprojām pievērš uzmanību holokausta traģēdijas upuru piemiņas jautājumam un atmiņas par Otrā pasaules kara laikā notikušā genocīda pret ebrejiem saglabāšanai. Holokaustu pārdzīvojušie ir kļuvuši par lieciniekiem vieniem no vissmagākajiem un briesmīgākajiem no jebkad nodarītajiem noziegumiem pret cilvēci, tostarp slepkavībām, postam un īpašumu izlaupīšanai.
Lasīt visu...

21

Kadastrālās vērtības ir “jāiesaldē”

FotoLatvijas nekustamo īpašumu darījumu asociācija LANĪDA aicina “iesaldēt” šā brīža kadastrālās vērtības, lai novērstu negatīvās sekas, kas prognozēto kadastrālo vērtību pieņemšanas gadījumā radīsies gan mājsaimniecībām, gan tautsaimniecībai kopumā. Turklāt tās turpmāk jānosaka 85% apmērā no vidējā tirgus līmeņa, kā tas savulaik normatīvos bija paredzēts.
Lasīt visu...

12

Pa iznīcības ceļu…

FotoKāds gudrais reiz uzdevis jautājumu: „Viens mats — vai tas ir daudz, vai maz?” Un pēc tam pats atbildējis: „Ja uz galvas, tad maz, bet ja zupā – tad daudz!” Bet tagad, lūdzu, atbildiet uz manu jautājumu: „Divi simti cilvēku – vai tas ir daudz vai maz?” Varu arī atbildēt: „Maz, ja salīdzina ar diviem miljoniem valsts iedzīvotāju. Daudz, ja tie ir pie varas tikuši „demokrāti” – nedaudzos gados tiks iznīcināta gan valsts, gan tās (gļēvie) iedzīvotāji!” Neticat? Lūk, ieskats nesenā pagātnē…
Lasīt visu...

6

Dabas aizsardzības pārvaldes reforma: ieguvumus nesaskatām, zaudējumi acīmredzami

FotoVides konsultatīvā padome (VKP), kas apvieno divdesmit nozīmīgākās nevalstiskās vides organizācijas Latvijā, iebilst pret VARAM virzīto Dabas aizsardzības pārvaldes (DAP) reformu, kas paredz DAP pamatfunkcijas nodot Valsts vides dienestam, tādējādi būtībā likvidējot DAP kā vienotu valsts dabas aizsardzības kompetences centru.
Lasīt visu...

12

Striķim pietiek, ēšanai nepietiek: Latvijā diemžēl parasti praktizē lāpīšanu ar ielāpiem, kas mazāki par caurumu

FotoPārsvarā Latvijas sabiedrība ir vai tiek grūsta procentu gūstā. Ja ienākumi ir 3000 EUR bruto mēnesī, tad ar trīs mēnešu ienākumiem var samaksāt, piemēram, nekustamā īpašuma nodokli un badā nemirt, bet, ja ienākumi ir 300 EUR bruto, tad pat viena mēneša ienākumu zaudējums var būt par iemeslu ģimenes dzīvošanai pusbadā, mājokļa zaudējumam un virknei citu nelaimju.
Lasīt visu...

12

Izstrādātie tiešmaksājumu nosacījumi vairāk līdzinās "naudas apgūšanai"

FotoPubliskajā telpā izskanējušie tiešmaksājumu aprēķini nav korekti, tiešmaksājumu sadaļā visvairāk cietīs mazie un vidējie lauksaimnieki, turklāt Zemkopības ministrijas (ZM) piedāvātie pasākumi jēgpilni nerisinās vides un klimata jautājumus.
Lasīt visu...

18

Ko lai dara, ja man gribas sev paturēt pusi no grāmatu vākos ielikto apķēzošo sacerējumu pārdošanas cenas?

FotoJau labu laiku lauzu galvu par grāmatu vākos ielikto apķēzošo sacerējumu vietu grāmatu tirdzniecības vietu plauktos. Pēc nomelnojošām, izņirdzošām grāmatām ir patiešām liels pieprasījums, īpaši, ja tās ir izliktas kā acīs krītošs piedāvājums, ja tās piedāvā kā īstu mantu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Pakļautās Latvijas priekšniekdiletanti infekciozos laikos

Pirms ir sākta ordeņu dalīšana "Par uzvaru pār Covid-19", ir vērts ar vēsu prātu novērtēt pakļautās Latvijas iestāžu un personāliju darbību...

Foto

Kā mēs tērēsim daudzās naudas

Vairāk nekā 10 miljardi eiro jeb gandrīz viens Latvijas gada budžets – tik daudz Eiropas naudas mums līdz 2027. gadam paredz...

Foto

Es apliecinu savu interesi iesaistīties dialogā ar likumdevēju Saeimas organizētā konferencē vai seminārā - tas mums noteikti dos daudz laba

Daru zināmu, ka 2020. gada 2....

Foto

Esam izlēmuši koncentrēties uz ražošanu Latvijā – un tam ir savi iemesli

Šobrīd ir pienācis laiks, kad AS „Agrolats Holding” grupa, kurā ietilpst arī tādi pazīstami...

Foto

liel un jaun koncertzāl, pa kuras celšn jūs tur kašķe, taisn pirms gad tik atklāt uz Lielo laukum iekš Ventspil

Mēs, kas dzīvo iekš sav ķizgal...

Foto

Nav atbalstāms MK rīkojuma nosacījums par Pasaules tirdzniecības centra ēkas demontāžu

Latvijas Arhitektu savienības (LAS) Padomes locekļi, apspriežot Ministru kabineta rīkojumu Nr. 341 no 18.06.2020. par...

Foto

Eiropas Komisija vērtēs Latvijas ārkārtas stāvokļa atbilstību cilvēktiesībām

Šā gada pavasaris ar Covid 19 un no tā izrietošajām sekām izsita no līdzsvara daudzus. Tiek lauzti šķēpi,...

Foto

Vadzis

Kā saprast teicienu un pat apgalvojumu – «Kad vadzis ir pilns, tas lūzt»? Vai tā, ka ir nepieciešamas pārmaiņas, ka/ja turpmāk neizdosies noturēt paklausībā, ka...

Foto

Tagad mums ir slikti ceļi, bet daudz ierēdņu, kuri balso par to, lai nekas nemainītos

Divas lietas. Arī it kā nesaistītas, bet par to pašu. Attīstības Par kabatas...

Foto

Meklējam viedu taktiku ēnu ekonomikas līmeņa mazināšanai

Pagājušais – 2019. gads iestādei bija nopietns pagrieziena punkts, kad tika izstrādāta jauna Valsts ieņēmumu dienesta (VID) attīstības stratēģija...

Foto

Sauksim lietas īstajos vārdos

Kas katram no jums ir tas mīļākais un dārgākais? Protams, vispirms tā ir paša personīgā āda. Pēc tam bērni, sieva, ģimene. “Progresīvākajiem”...

Foto

Kremļa vēstniecība nāk palīgā: noderīgie idioti cieš zaudējumus „Piebaltijas” infokara frontē

Latvija ir uzsākusi sparīgu cīņu pret  Kremļa izplatīto dezinformāciju. Par drošību un  veselīgu mediju vidi atbildīgās...

Foto

Kam ir izdevīga ārkārtas situācija jeb kā tiek radītas dzīres mēra laikā?

Saeimas pēdējā ārkārtas sēdē 9. jūlijā, tika izskatīti pieprasījumi par konkrētiem faktiem saistībā ar...

Foto

Mēs dzīvojam melu sistēmā

Es Jums pastāstīšu, kā veido melu ziņas. Melu sistēmu. Tikai ar dažiem piemēriem. Kaut to ir daudz....

Foto

Pareizu ceļu ejam, biedri Svece

Atbalsta vēstule pasaules progresa vēsmu nesējiem, nenogurdināmiem cīnītājiem pret verdzības laiku mantojumu, rasismu un citiem -ismiem....

Foto

Par ko Covid piemaksas Ieslodzījuma vietu pārvaldē?

Izlasīju internetā: "Fiskālās disciplīnas padome: valsts atbalsts Covid-19 pēckrīzes pasākumiem lielākoties ticis valsts sektoram un uzņēmumiem.”...

Foto

Vai Ļeņina ielā 59 (blakus Stūra mājai) dzīvoja čekisti?

Es te veicu nelielu izpēti. Iepriekš publicēju aicinājumu atsaukties zinošus cilvēkus, kas varētu paskaidrot, vai Ļeņina ielā...

Foto

Pēdējais laiks mēģināt iegūt politisko kapitālu no prettiesiskā nekustamā īpašuma nodokļa tēmas

Līdzšinējā nekustamā īpašuma nodokļa (NĪN) piemērošanas kārtība ir jāreformē, un jāievieš neapliekamais minimums primārajam...

Foto

Dievapziņa - strīdēties vai mēģināt saprast?

Katram no mums ir sava patiesība jeb pasaules uzskats, ko esam izveidojuši no lasītā, redzētā, dzirdētā, skolā iemācītā un pašu...

Foto

Uz politiskā feļetona tiesībām: pašpasludinātā virsvadoņa dekrēti par Teikas apkaimi

Es, Viedais Manels, turot roku uz Latvju nerātnajām dainām, pasludinu sevi par Teikas virsvadoni un zvēru...

Foto

Tālmācību nepieņemamības pamatojums

Tālmācību (attālinātās “online” izglītības) nepieņemamības pamatojums jeb krievu neoliberālis prognozē klātienes izglītības elitarizāciju un apgalvo, ka līderiem nav jābūt pārāk daudz un tāpēc...

Foto

Nekustamā īpašuma astrālās vērtēšanas līkloči

Šobrīd Latvijā nekustamo īpašumu kadastrāli vērtē atsevišķi – ēkas/būves un zemi, kas ir pretrunā ar pasaulē pārsvarā pieņemto praksi un Latvijas...

Foto

Latvijas Nacionālā bibliotēka aicina Valsts prezidentu kļūt par pirmās latviski izdotās grāmatas piecsimtgades notikumu patronu

Valsts prezidents Egils Levits ar dzīvesbiedri Andru Leviti šodien apmeklēja Latvijas...

Foto

Ja ir TĀDS “tautu tēvs”, tad labāk tautai dzīvot kā bārenei

Pasaulē ir un ir bijuši vairāki “tautas tēvi”. Tiesa, šāda iezīme ir tikai totalitārajiem režīmiem....

Foto

Pārdomas pēc grāmatas "Viltvārdis" izlasīšanas

Vispār jau cilvēcīgi Levitu var saprast, nedaudz pat izjūtu līdzjūtību. Kādas dzimtas piedzīvotās epizodes, iespējams, gadu gaitā radu daudzreiz pārstāstītas un...

Foto

Ko gada laikā paveicis nācijas tēvs un visas tautas prezidents

Valsts prezidenta Egila Levita prezidentūras pirmā gada (2019. gada 8. jūlijs–2020. gada 6. jūlijs) kopsavilkums....

Foto

VID pieeja veicina to, ka uzņēmējs ir gatavs pat atsaukties noziedznieku aicinājumiem sadarboties

Valsts ieņēmumu dienestam (VID) ir būtiska loma valsts budžeta ieņēmumu veidošanā. Tomēr visbūtiskākā...

Foto

Toreiz un tagad jeb Mīti un patiesība par dzīvi Latvijā padomju laikā

Vien reta tēma tiek apspriesta tik emocionāli, bet bieži vien – pat agresīvi, kā...

Foto

Totalitāro žurku cīņa par varu: kurš kuru iznerros

Pašsaprotams, ka sabiedrotos (draugus) aicina ciemos kā ikdienā, tā arī svētku dienās. Īpaši jau svētku dienās. Nav šaubu,...

Foto

Ja tas, ko raksta grāmatā „Viltvārdis”, ir taisnība, tad Nācijas tēvam ir jāatkāpjas

1. Ja viss tas, ko grāmatā Viltvārdis, raksta Lato Lapsa, ir taisnība, tad Nācijas...

Foto

Ko apliecina pieminekļa zīme

Mantojums ir visapkārt, tas, paaudžu paaudzēm uzkrāts, veido mūsu šodienu – kā fons un vērtību radītājs. Tas, ko redzam, paliek mūsos, tāpēc...

Foto

Tagad es piesaku valsts digitalizācijas reformu

Ministru kabinetā (MK) apstiprināts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagatavotais informatīvais ziņojumus "Par valsts pārvaldes informācijas sistēmu arhitektūras...

Foto

Manas pārdomas par Latvijas himnu

Mūsu valsts himnā centrālais jēdziens ir Latvija. Toreiz, kad himna radās, priekšstats par Latviju bija jauns. Latvija kā vienota zeme –...