Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
23.02.2015. 06:09
»
padrmis
draiski medaļas abas puses raudzīties tomēr ideāli ka nav vēl tresās puses apjuktu citādi grozot
dumš kā zābaks.
Kka
06.02.2015. 04:27Savu jocigo ticibu ,lai atstaj tur kur dzimusi, tajas smiltis vina pat piestav.
padrmis
23.01.2015. 07:04draiski medaļas abas puses raudzīties tomēr ideāli ka nav vēl tresās puses apjuktu citādi grozot ...
padrmis
23.01.2015. 07:04»
Lelle
Absolūti neaizstāvu terorismu, to nosodu, bet nav dzirdēts, ka musulmaņi kariķētu Jēzu Kristu. bet "demokrātiskajā" pasaulē, acīmredzot, viss atļauts!Vajag domāt ar galām
draiski medaļas abas puses raudzīties tomēr ideāli ka nav vēl tresās puses apjuktu citādi grozot ...
tanguera
22.01.2015. 21:54Un vēl - tiem, kuri nav redzējuši, - naksnīgs kino par 2007. gada notikumiem, kad CH pārpublicēja dāņu karikatūras: http://www.myfrenchfilmfestival.com/en/movie?movie=29585
tanguera
22.01.2015. 21:33Je suis, je ne suis pas... šis brūvējums kļūst arvien toksiskāks un reālistisku risinājuma ideju, šķiet, nav nevienam.
Saliekot kopā kaut tikai šos pužļa gabaliņus, paveras aizraujoša aina:
Vērtīgi par Charlie Hebdo dubultstandartiem u.c. 9skat. arī saistītos rakstus) - http://anonhq.com/charlie-hebdo-fired-anti-semitic-cartoonist-ridiculing-judaism-2009/
Izraēlas skatījumā Francijā plaukst antisemītisms (pat tāda nianes, ka "Some prominent French Jewish figures boycotted the march because it was co-organized by far-left organizations that they hold responsible for promoting anti-Semitic violence.) - http://www.timesofisrael.com/france-marched-for-charlie-not-for-the-jews/
Bet te iemesli, kāpēc Francijas Nacionālā fronte nav Charlie: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4613491,00.html
Bonusā: http://www.breitbart.com/national-security/2015/01/20/islamists-violently-attack-turkish-students-attempting-homage-to-charlie-hebdo-victims/
garāmejot
22.01.2015. 09:27"1948. gadā uz britu Palestīnas mandāta zemes neizveidojās divas valstis - Palestīna un Izraēla, bet gan vienīgi Izraēla, kura līdz šai dienai otras teritoriju okupē."
Gardi nosmējos.
Un kādēļ tad Palestīna neizveidojās uz sadalītā mandāta teritorijas? Acīmredzot tāpēc, ka savas valsts izveidošanas vietā kopā ar saviem sugasbrāļiem nodarbojās ar nepārtrauktu agresiju (paskaiti vien, cik karus sākuši Izraēlas kaimiņi). Nu un tā rezultātā pēc katras sakāves tās pārvaldītā teritorija kļuva aizvien mazāka, līdz "neatkarība" izčākstēja pavisam.
Tā ka paši vainīgi.
Stroncijs
22.01.2015. 05:09»
Stroncijs
Ņemot vērā, ka NA/VL ir tieslietu ministrs, Saeimas spīkere, kultūras ministre.. jautājums ir cits..kādēļ sabiedriskajā kanālā LTV7 O.Ignatjeva vadītajā raidījumā „Točki nad i” jau ilgstoši uzaicinātie latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā.. vai jau atkārtoti esam okupēti no Krievijas? .. par...
Ņemot vērā, ka NA/VL ir tieslietu ministrs, Saeimas spīkere, kultūras ministre.. jautājums ir cits..kādēļ sabiedriskajā kanālā LTV7 O.Ignatjeva vadītajā raidījumā „Točki nad i” jau ilgstoši uzaicinātie latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā.. vai jau atkārtoti esam okupēti no Krievijas? .. par ko neko nezinām? ..jo daudzi latvieši nemaz nesaprot krievu valodu..vai arī - okupācija nemaz nav beigusies? Tādēļ, mazākais, ko varētu šie NA/VL deputāti darīt, ir veicināt likumdošanas grozījumos, lai šim un līdzīgiem raidījumiem, kur latvieši savā starpā nesarunājas valsts valodā, latviešu valodā, būtu tulkojums titros latviešu valodā..lai latvieši saprot, par ko citi latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā..ja jau nav Krievijas okupācijas Latvijā..
21. janvāra O.Ignatjeva raidījumā „Točki nad i” bija ieradušies veseli pieci latvieši, kas nesarunājās savā starpā latviešu valodā.. V.Zatlers, G.Kūtris, A.Endziņš, M.Bendiks, E.Smiltēns..tikai viens no sešiem uzaicinātiem bija krievs – Saeimas deputāts J.Sokolovskis.. tā arī latviešiem, kas skatījās šo raidījumu, pilnā mērā bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko šie kungi sprieda..
Ja šinī, 21. janvāra raidījumā latviešiem bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko tika spriests raidījuma gaitā, tad šis O.Ignatjeva raidījums „Točki nad i” ir nekas cits, kā vien kārtējā Kremļa propoganda Latvijas sabiedriskās TV izpildījumā..
Stroncijs
22.01.2015. 04:53»
pagdfis
gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts...
Ņemot vērā, ka NA/VL ir tieslietu ministrs, Saeimas spīkere, kultūras ministre.. jautājums ir cits..kādēļ sabiedriskajā kanālā LTV7 O.Ignatjeva vadītajā raidījumā „Točki nad i” jau ilgstoši uzaicinātie latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā.. vai jau atkārtoti esam okupēti no Krievijas? .. par ko neko nezinām? ..jo daudzi latvieši nemaz nesaprot krievu valodu..vai arī - okupācija nemaz nav beigusies? Kādēļ, mazākais, ko varētu šie deputāti darīt, ir veicināt likumdošanas grozījumos, lai šim un līdzīgiem raidījumiem, kur latvieši savā starpā nesarunājas valsts valodā, latviešu valodā, būtu tulkojums titros latviešu valodā..lai latvieši saprot, par ko citi latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā..ja jau nav Krievijas okupācijas Latvijā..
21. janvāra O.Ignatjeva raidījumā „Točki nad i” bija ieradušies veseli pieci latvieši, kas nesarunājās savā starpā latviešu valodā.. V.Zatlers, G.Kūtris, A.Endziņš, M.Bendiks, E.Smiltēns..tikai viens no sešiem uzaicinātiem bija krievs – Saeimas deputāts J.Sokolovskis.. tā arī latviešiem, kas skatījās šo raidījumu, pilnā mērā bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko šie kungi sprieda..
Ja šinī, 21. janvāra raidījumā latviešiem bija liegtas tiesības uzzināt valsts valodā, par ko tika spriests raidījuma gaitā, tad šis O.Ignatjeva raidījums „Točki nad i” ir nekas cits, kā vien kārtējā Kremļa propoganda Latvijas sabiedriskās TV izpildījumā..
soppo
21.01.2015. 21:02»
pagdfis
gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts...
Viens tāds jautājums Tev - tu te uzturies katru dienu, visu laiku pieskati, vai nav kaut kas, uz ko atbildēt.. Bet tu tiešām domā, ka kāds tevi uztver nopietni? Tie krievu izplatītie murgi zināmi jau tāpat bez tevis, jēga vēlreiz atkārtot.
pagdfis
21.01.2015. 20:32gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts ...
sākot latvijā slepkavot tos kas neizskatās pēc latviešiem vienkārši latvieši noslaktēs viens otru jo latvieši neizskatās pēc latviešiem ...
tāpēc ka lielākā daļa latviešu jau patiesībā ir židi vai mongoļu čurkas kuri piesavinājuši latvietības ideju lai sagrābtu īapašumus caur tautas dziesmām ...
piemēram tāpēc arī nevarētu izdoties žurnālista un publicista otto ozola publiskais aicinājums rīga divdesmit viens kanālā pēc lietuviešu parauga latviešiem slepkavot krievus ...
gauži kaut vai tāpēc ka otto ozols un tamlīdzīgi paši ir krievu žīdeļi un pēc šāda aicinājuma kas notiktu jāzin taisni pašiem ...
pagdfis
21.01.2015. 20:32»
Stroncijs
Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties...
gudra doma bet latvijā tas nederēs kara laikā kā irākā dibināts ...
sākot latvijā slepkavot tos kas neizskatās pēc latviešiem vienkārši latvieši noslaktēs viens otru jo latvieši neizskatās pēc latviešiem ...
tāpēc ka lielākā daļa latviešu jau patiesībā ir židi vai mongoļu čurkas kuri piesavinājuši latvietības ideju lai sagrābtu īapašumus caur tautas dziesmām ...
piemēram tāpēc arī nevarētu izdoties žurnālista un publicista otto ozola publiskais aicinājums rīga divdesmit viens kanālā pēc lietuviešu parauga latviešiem slepkavot krievus ...
gauži kaut vai tāpēc ka otto ozols un tamlīdzīgi paši ir krievu žīdeļi un pēc šāda aicinājuma kas notiktu jāzin taisni pašiem ...
Stroncijs
21.01.2015. 11:19»
Word up
Tādus kā tevi vajag vienkārši aizsūtīt uz darba nometni Ziemeļkorejā - un tad tu būsi pirmais, kurš sāks raudāt, lai amerikāņi nāk palīgā...
Jānogalina, kā citādi..es arī Latvijā nogalinātu Irākas kara apstākļos visus pēc kārtas, kas neizskatās pēc latviešiem..
Stroncijs
21.01.2015. 11:18»
Word up
Tādus kā tevi vajag vienkārši aizsūtīt uz darba nometni Ziemeļkorejā - un tad tu būsi pirmais, kurš sāks raudāt, lai amerikāņi nāk palīgā...
Jānogalina, kā citādi..es arō Latvijā nogalinātu Irākas kara apstākļos visus pēc kārtas, kas neizskatās pēc latviešiem..
Stroncijs
21.01.2015. 11:16»
pilnīgi piekrītu rakstam
Šajā rakstā autors pilnbā izteicis manas domas. Raksts arī tiek argumentēts ar faktiem (es, piemēram, tos zināju tikai pa daļai, bet vairākums cilvēku Latvijā noteikti zina vēl mazāk. Jo - tas nav ticis publiski izcelts, tas nav bijis interesanti, tas nav licies svarīgi salīdzinājuma ar citām politikas...
Es arī piekrītu, gandrīz apgāzos..
Lelle
21.01.2015. 09:29Absolūti neaizstāvu terorismu, to nosodu, bet nav dzirdēts, ka musulmaņi kariķētu Jēzu Kristu. bet "demokrātiskajā" pasaulē, acīmredzot, viss atļauts!Vajag domāt ar galām!
Viela pamatīgām pārdomam.
Word up
21.01.2015. 02:24»
magpfis
pareizi bet jaukie un civilizētie amerikāņi irākā afganistānā sīrijā nogalina tūkstošus musulmaņu dienā
Tādus kā tevi vajag vienkārši aizsūtīt uz darba nometni Ziemeļkorejā - un tad tu būsi pirmais, kurš sāks raudāt, lai amerikāņi nāk palīgā.
Pats esmu runājis (protams, ne jau Latvijā) ar pietuvinātiem cilvēkiem vienai Sīrijas bēgļu ģimenei (ar pašiem nevarēju runāt, jo viņi ļoti maz saprata angliski) - tas, ko viņi gribēja sagaidīt, bija daudz savlaicīgāka un noteiktāka ASV rīcība. Jo reāli tur valdošais režīms nogalina cilvēkus.
situācija Irākā - pa lielam, tāda pati. Afganistānā nedaudz citādi, bet arī bez ārējās invāzijas nevarēja iztikt.
ja gribi redzēt, kurš ārvalstu spēks patiešām ir nogalinājis simtiem tūkstošu civilo, izglītojies:
uzguglē "Afganistānas karš (1979-1989)"
magpfis
20.01.2015. 20:41pareizi bet jaukie un civilizētie amerikāņi irākā afganistānā sīrijā nogalina tūkstošus musulmaņu dienā ...
godīgi šis būtu tad arī iemesls par ko kliegt musulmaņiem eiropā nevis smieklīgas neidevušās karikatūras muļķīgas ...
magpfis
20.01.2015. 20:41»
vox populas
Vai jeb kādai ticībai ir tiesības nogalināt...
pareizi bet jaukie un civilizētie amerikāņi irākā afganistānā sīrijā nogalina tūkstošus musulmaņu dienā ...
godīgi šis būtu tad arī iemesls par ko kliegt musulmaņiem eiropā nevis smieklīgas neidevušās karikatūras muļķīgas ...
Vevo
20.01.2015. 15:00»
danifs prohfesora ztudents
Uzjautrinoši, ka tāds naivulis un primitīvas zombēšanas upuris ir sajuties tik gudrs, analītisks un spriestspējīgs. Acīmredzami esi no tiem, kas arī padomju laikā svēti ticēja visām muļķībām par ļaunajiem kapitālistiem un ticēja, ka vēlēšanās figurējušie skaitļi kā, teiksim, "99%" patiešām ir tautas...
http://sv2014.cvk.lv/Result-4.html
Latgalē 39.54% lohu par kremlistiem, 15.28% par Vienotību. pat tik daudz info nevarēji noskaidrot, pajoliņ.
vox populas
20.01.2015. 11:42Vai jeb kādai ticībai ir tiesības nogalināt?
Atbilde:"Laikam nav?"Bet kādreiz simtiem gadu atpakaļ Amerikas idiāņu ciltis upurēja cilvēkus dievam,bet tagad ir 21 gs.,un vai islāmam ir licenze nogalināt,laikam nē?Paliek aktuāls jautājums:"Vai ticības kalpo garīgajai žēlsirdībai,jeb garīgajai cietsirdībai?"
pilnīgi piekrītu rakstam
20.01.2015. 05:55Šajā rakstā autors pilnbā izteicis manas domas. Raksts arī tiek argumentēts ar faktiem (es, piemēram, tos zināju tikai pa daļai, bet vairākums cilvēku Latvijā noteikti zina vēl mazāk. Jo - tas nav ticis publiski izcelts, tas nav bijis interesanti, tas nav licies svarīgi salīdzinājuma ar citām politikas tēmām).
Stroncijs
20.01.2015. 04:37Nespried par mani, jo mani nepazīsti.. varam spriest neitrāli..
Tas zobens ir simbols, lai tie noziedznieki, kas bez iemesla iebruka Irākā, redz, ka zobens virs viņu galvām karājas..un ka ticībai ir lielāks spēks, nekā paļaušanās uz ieročiem..no islama valsts atriebība ceļas.. viņi vēl neko nedara..kaut viņus provocē..kaut kā neradz bēres ar 15 zārkiem, kurus 15 it kā nogalināja Parīzē..
Angļi tā dīvaini uz to vīru noskatās, kaut ko nopurpina, ..un tā ir brīvība..Pamēģini pie mums iziet ielā tādā paskatā - musulmaņa drēbēs apjozies ar garu zobenu spožā izrotātā makstī, ar labo roku pieturot spalu..Skats skaists un dīvains..tas atkārtojas un liek domāt par brīvības cenu..
Stroncijs
20.01.2015. 04:35»
bālais
Atkal piekrītu, tikai Tu un mēs vien alga esam neticīgi deģenerāti, kuri visos gadījumos, stāv zemāk kā pats sliktākais ticības brālis....ar visām no tā izrietošām sekām...
Nespried par mani, jo mani nepazīsti.. varam spriest neitrāli..
Tas zobens ir simbols, lai tie noziedznieki, kas bez iemesla iebruka Irākā, redz, ka zobens virs viņu galvām karājas..un ka ticībai ir lielāks spēks, nekā paļaušanās uz ieročiem..no islama valsts atriebība ceļas.. viņi vēl neko nedara..kaut viņus provocē..kaut kā neradz bēres ar 15 zārkiem, kurus 15 it kā nogalināja Parīzē..
Angļi tā dīvaini uz to vīru noskatās, kaut ko nopurpina, ..un tā ir brīvība..Pamēģini pie mums iziet ielā tādā paskatā - musulmaņa drēbēs apjozies ar garu zobenu spožā izrotātā makstī, ar labo roku pieturot spalu..Skats skaists un dīvains..tas atkārtojas un liek domāt par brūvības cenu..
bālais
19.01.2015. 12:34»
Stroncijs
esmu musulmani redzējis pastaigājoties katru rītu, austot saulei, pēc lūgsnas-šķistīšanās pa kādu Apvienotās Karalistes pilsētas ielu..katru rītu.. ar garu zobenu pie jostas...
Atkal piekrītu, tikai Tu un mēs vien alga esam neticīgi deģenerāti, kuri visos gadījumos, stāv zemāk kā pats sliktākais ticības brālis....ar visām no tā izrietošām sekām....
Neielaidīšos garā analīzē, bet vai neesi ievērojis, ka Pilnīgi Neviens, no musulmaņu elites (pasaulē), principā nav nosodījis šīs slepkavības!?!
Nu nav man vajadzīga tukša politiska nožēla un krokodila asaras, bet tomēr tas ir rādītājs....tā kā viss tikai sākas.
Pie Jums Apvienotajā Karalistē, jau bija aizmuldējušies, par šariata tiesām priekš musulmaņiem! Tas zobens gaida savu laiku.
Stroncijs
19.01.2015. 09:35»
bālais
Piekrītu uzskaitītajām lietām, tikai ar vienu bet
esmu musulmani redzējis pastaigājoties katru rītu, austot saulei, pēc lūgsnas-šķistīšanās pa kādu Apvienotās Karalistes pilsētas ielu..katru rītu.. ar garu zobenu pie jostas..
tur mošejas pilnas..islāmisti un musulmaņi atstāj jauku priekšstatu..nedzer..svētkos lielo augļus lielos daudzumos..nevienu nekad nav apkrāpuši..čigāni no Latvijas pieslejas musulmaņiem un viņus apkrāpj..tad bēg uz citu pilsētu..
musulmanis, islāmists, ja nonāksi nepatikšanās un ja nespēsi samaksāt par pajumti....noteikti nāks pretim un uz ielas neizliks..varbūt pat darbu iedos.. ne kā to dara latvieši bez ticības ..kā lopi - kā pulksteņu vaira un kā sūdu rinka....
bālais
19.01.2015. 09:26»
Stroncijs
Islāms, musulmaņi, kristieši..bandīti ASV armija un bandīti musulmaņu un islāmistu bandītiskie grupējumi..nav ne balrs, ne melns..pa vidu valstu slepenie dienesti visu šo jezgu izmanto manipulācijām ar tautām..politiķu sarīdīti
Piekrītu uzskaitītajām lietām, tikai ar vienu bet.
Kas attiecas uz musulmaņiem, viņus raktiski nevar vadīt.
Tos, kas spriedelē par sev nezināmu lietu, jo musulmaņus nav redzējuši, iesaku aizbraukt ceļojumā...nu kaut uz Marseļu.
Tad varam turpināt diskusiju.
Stroncijs
19.01.2015. 08:51»
Deniss
No profesora Stikla kalna: "Nelietības modifikācijas...
Beidz maldināt par kaut kādu mistisku profesoru..murgi kaut kādi!
Stroncijs
19.01.2015. 08:49»
bālais
Gudrais eiropietis laikam ko jauc
Islāms, musulmaņi, kristieši..bandīti ASV armija un bandīti musulmaņu un islāmistu bandītiskie grupējumi..nav ne balrs, ne melns..pa vidu valstu slepenie dienesti visu šo jezgu izmanto manipulācijām ar tautām..politiķu sarīdīti..
Deniss
19.01.2015. 08:46No profesora Stikla kalna: "Nelietības modifikācijas
Nelietība ir kultūras stabils elements. To nosaka cilvēka instinktu raksturs, pašaizsardzības nolūkā spējot pastrādāt nelietību. Kultūrā ir sastopamas daudzas nelietības modifikācijas. To savukārt nosaka cilvēka dzīves daudzveidība un cilvēka instinktu realizācijas plašā nepieciešamība. Cilvēkam dzīvē ir nepieciešams būt daudzveidīgam. Tātad perspektīvā arī nelietība ir iespējama visdažādākajās modifikācijās. Pašaizsardzība saskaras ar visnegaidītākajiem dzīves negatīvajiem risinājumiem, kas tūlīt atsaucās uz cilvēka darbības, uzvedības un komunikācijas morālo iedabu. Cilvēkam nākas adekvāti reaģēt.
Nepatīkami ir saskarties ar katru nelietības modifikāciju. Ļoti nepatīkami ir saskarties ar to modifikāciju, kuru var dēvēt par profesionālo nelietību. Ļoti nepatīkami tas ir tāpēc, ka profesionālā nelietība izpaužās attiecīgās profesionālās vides kontekstā. Atrašanās tādā vidē vienmēr nozīmē profesionālās solidaritātes klātbūtni. Starp jebkuras profesijas pārstāvjiem eksistē profesionālā solidaritāte, kurai ir savs iekšējais morālais kodekss, sava iekšējā neformālā komunikācija un tās normas. Šo normu ievērošana ir profesionālās solidaritātes pamatā. Praktiski tas nozīmē, ka attiecīgās profesijas pārstāvji viens pret otru izturās īpaši korekti, toleranti, izpalīdzīgi, saprotoši, atbalstoši utt. Jebkurš attiecīgās profesijas pārstāvis otram kolēģim nedarīs pāri un nekad nedarīs to, ko varbūt darītu tiem, kuri neietilpst attiecīgajā profesijā.
Vēsturiski profesionālā solidaritāte acīmredzot bija amatniecības ģilžu centrā. Ģildes nevarēja pastāvēt bez profesionālās solidaritātes.
Aizvadītajos gadu desmitos (pusgadsimtā) ir nācies darboties vairākās „ģildēs”. Padomju laikā nevarēja žēloties par profesionālās solidaritātes trūkumu ne žurnālistu, ne literatūrzinātnieku, ne augstskolu docētāju aprindās. Nevarēja žēloties ne par latviešu, ne par krievu un citu tautu pārtāvju profesionālās solidaritātes trūkumu. Protams, visizteiktāk profesionālo solidaritāti nācās izjust no ebreju kolēģiem un no latviešu t.s. ulmaņlaiku cilvēkiem.
Tas izklausās jocīgi, taču profesionālās solidaritātes trūkumu latviešu, krievu vidē nācās nepatīkami izjust tūlīt pēc varas maiņas. Tā vien gribas domāt, ka liberālajā demokrātijā profesionālā solidaritāte nedrīkst būt. Mūsu cilvēki momentā atcerējās to, ka kapitālismā „cilvēks cilvēkam ir zvērs”, kā sludināja sociālisma ideoloģija. Tagad ir tāda sajūta, ka kolēģiem vispār nav nekāds priekšstats par profesionālo solidaritāti. Kolēģis var neatbildēt uz kolēģa vēstuli, kolēģis var neko nepaskaidrot par publicēšanai nosūtītā darba likteni, kolēģis var neaizstāvēt kolēģi sakarā ar nepatiesiem apmelojumiem. Tā vien liekas, ka pie mums ir iestājies profesionālās nelietības laikmets, kurā profesionālajai solidaritātei nav vietas. Profesionālā nelietība profesionālim ir visriebīgākā nelietības modifikācija, jo profesionālā nelietība ir savējo nelietība. Kā zināms, savējo nelietību pārdzīvojam visskaudrāk."
bālais
19.01.2015. 08:29»
Stulbajiem eiropeišiem
daudz nākas dzirdēt, ka Eiropas tauta ir pret musulmanizāciju...
Gudrais eiropietis laikam ko jauc!?
Stāsts ir par musulmaņu "vērtību" uzspiešanu Eiropai un musulmaņu zvērībām tieši Eiropas valstīs!
Musulmaņu slepkavas ir šo valstu pisoņi, kuri bauda "neticīgo "labumus pilnā apmērā!
Deniss K.
19.01.2015. 07:24No profesora tekstiem: "Mentālais genocīds
Neirofiziologi jau apmēram 40 gadus zina, kā vadīt dzīvos organismus. Tas praktiski nozīmē – kā pārvaldīt dzīvos organismus. Eksistē vairāki veidi. Zinātnieki vispirms smadzenēs konstatēja centrus, kas atbild par bailēm un niknumu. Pēc tam konstatēja pozitīvo emociju vadības centrus, atbildot par apmierinātību, slavināšanu. Zinātne vēlāk uzzināja par psihotehnoloģijām – iespēju vadīt sociālās grupas. Galvenokārt tās ir datortehnoloģijas, kas ļauj precīzi diagnosticēt un regulēt cilvēka psihisko un fizisko stāvokli, ietiecoties viņa zemapziņā. Eksistē divi galvenie psihotehnoloģiskie procesi: psihoanalīze un psihoregulācija. Galvenie faktori ir valoda, tēli. Psihoregulācijas rezultātā var stimulēt bailes, agresiju, naidu. Zinātne tagad ir samērā kompetenta arī par elektromagnētisko izstarojumu distancionālo iedarbošanos uz augstāko nervu darbību cilvēkā, kas skar uzmanības, atmiņas, mācību, lēmumu pieņemšanas mehānismus. Elektromagnētiskā lauka, kā arī lāzera staru iedarbība var izraisīt nāvi."
darlijgs
19.01.2015. 06:33drošības policijas instrukcijas dzēst nevēlamus komentārus ir saņēmuši un izpilda pat reģionālie lauku portāli ...
piemēram pat liepajas miesta portālam sēž cenzors kurš tūlīt dzēš negatīvus komentus pret ukrainas banderovciem ...
kuri patreiz par manu nodokļu naudu ārstējas liepājā kamēr cilvēki ziemas brīvdienās pat nevar pasaukt ģimenes ārstu ...
runāt par vārda brīvību te ir vairāk nekā smieklīgi ...
vārda brīvība eiropas izpratnē tagad ir ņirgāties par musulmaņu ticību ...
tikai šādu deģenerātismu atļauj rakstīt viss pārējais tiek nekavējoties nodzēsts ...
darlijgs
19.01.2015. 06:33»
anonīms
labs raksts. arī lapsam šo karikatūru publicēt nevajadzēja
drošības policijas instrukcijas dzēst nevēlamus komentārus ir saņēmuši un izpilda pat reģionālie lauku portāli ...
piemēram pat liepajas miesta portālam sēž cenzors kurš tūlīt dzēš negatīvus komentus pret ukrainas banderovciem ...
kuri patreiz par manu nodokļu naudu ārstējas liepājā kamēr cilvēki ziemas brīvdienās pat nevar pasaukt ģimenes ārstu ...
runāt par vārda brīvību te ir vairāk nekā smieklīgi ...
vārda brīvība eiropas izpratnē tagad ir ņirgāties par musulmaņu ticību ...
tikai šādu deģenerātismu atļauj rakstīt viss pārējais tiek nekavējoties nodzēsts ...
funcijs
19.01.2015. 04:30patiesībā eiro turpinās kristies vienalga vai eiropā būs vai nebūs musulmaņu ...
vienalga šveice ir atteikusies balstīt tālāk eiro ...
grieķija izstās no savienības un sankcijas pret krieviju zemās naftas cenas sagāž eiropas savienību ...
protams šādā situācijā ir izdevīgi vainot multikulturālismu un mēģināt eiropu apvienot ar nacismu un terorisma apkarošanu ...
robežas atvēršana ar krieviuju būs guvums ušakovam un saskaņas centram ...
dabūjot jaunu elektorātu papildus rīgas pensionāriem kuri braukā par velti sabiedriskajā transportā ...
amerikāņi var pārvaldīt latviju arī ja pie varas ir krievi un rakstība notiek kirlicā kā to ir panākuši āboltiņa un mūrnieces kundzes ...
galvenais lai turpinās aizņemšanās no valūtas fonda un dolāra stutēšana ko ušakovs ir apsolījis darīt ...
funcijs
19.01.2015. 04:29»
Stulbajiem eiropeišiem
daudz nākas dzirdēt, ka Eiropas tauta ir pret musulmanizāciju...
patiesībā eiro turpinās kristies vienalga vai eiropā būs vai nebūs musulmaņu ...
vienalga šveice ir atteikusies balstīt tālāk eiro ...
grieķija izstās no savienības un sankcijas pret krieviju zemās naftas cenas sagāž eiropas savienību ...
protams šādā situācijā ir izdevīgi vainot multikulturālismu un mēģināt eiropu apvienot ar nacismu un terorisma apkarošanu ...
robežas atvēršana ar krieviuju būs guvums ušakovam un saskaņas centram ...
dabūjot jaunu elektorātu papildus rīgas pensionāriem kuri braukā par velti sabiedriskajā transportā ...
amerikāņi var pārvaldīt latviju arī ja pie varas ir krievi un rakstība notiek kirlicā kā to ir panākuši āboltiņa un mūrnieces kundzes ...
galvenais lai turpinās aizņemšanās no valūtas fonda un dolāra stutēšana ko ušakovs ir apsolījis darīt ...
Stroncijs
19.01.2015. 04:03»
pizets
turklāt pamēģini latvijā zīmēt karikatūras par latāņiem vai ukrainas huntu būs līdzīgi kā ar ebrejem...
Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties?
===================================================
To mākslīgo "naida kurināšanu" vajag uzmanības novēršanai no ES problēmām - Grieķijas izslēgšana no ES, potenciālā Lielbritānijas iziešana no ES, Šveices franka atteikšanās balstīt eiro, konflikts Ukrainā, kodolraķešu izvietošana Krimā..eiro vērtības samazināšanās pret US dolāru, jaunatnes bezdarbu ES u.c. uz islāma „terorisma” draudiem, pret kuriem jāapvieno ES valstis cīņā- vismaz kaut kas vienojošs..Arī Ukrainu un Apvienoto Karalisti ievelk šai jautājumā ..
No otras puses - pievēršanās terorismam, tā "apkarošanai" nepieciešama, lai reklamētu novērošanas ierīces..ko ražo Izraēlā..Izraēlas valsts budžeta ienākumu pārsvaru veido šo īerīču eksportēšana..Tieši Izraēlā šo sfēru attīstīja un attīsta ebreju zinātnieki, kas migrēja no Krievijas..
Un vēl - lai novērstu uzmanību no Krievijas maidana, ko Krievijā izpūš Mogerīni un sūdu rinka kopā ar pulksteņu vairu..un Latvija kā ES prezidējošā valsts.. Lietuvai savulaik vajadzēja „samuhļīt” gaisu Ukrainā..Latvijas uzdevums – maidans Krievijā..
Gudrāk ir pievērsties maidana organizēšanas pazīmēm Krievijā, ko dara sūdu rinka ar Mogerīni - ES augsto pārstāvi, Latvija un Vienotība - ja tiešām atvērs robežas Krievijai un Ukrainai ar ES, kā sola ES jau ar bezvīzu režīmu, var sekot likumgrozījumi Latvijā..un īpašumu pirkšana un latvietības nosmacēšana Latvijā var būt neatgriezeniska no Ukrainas un Krievijas ieceļotājiem..
Ne velti Berjozkins, Levits, Čepāne, Zatlers, Āboltiņa, Vienotība u.c. panāca preambulas ieviešanu Satversmē, kuru, tikai grozot ar Saeimas deputātu balsojumu, panāk otras valsts valodas ieviešanu - kirilicā..kas arī ir ES interesēs - bezvīzu režīma aspektā..lai krievvalodīgie bez problēmām dodas uz tukšo Latviju..ne jau nu uz Vāciju..
Tagad visur sauc vārdu "vienotība"- apvienojot nācijas mierā ES teritorijā lumpenizācijas un pakļaušanas, un miera vārdā..
kazefgs
19.01.2015. 04:01pareizi asprātīgi čemodāns vakzals maroka dzirdēts amarikāņi drošības dienesta radīts teksts ...
vienīgi ne jau visu musulmaņi kolektīvi ielauzās un nošāva karikatūrisu ...
jājautā arī kā minūti pēc uzbrukuma bija skaidrs ka tie ir muslimi nevis piemēram židu teroristi ...
kurinot naidu pret islamistiem protams var panākt arī īstu teroru un sacelšanos ...
atšķirībā no ebrejiem divdesmitajā gadsimtā islamieši uz koncentrācijas nometnēm protams neies un cīnīsies pretī ...
saprotams vecā snīlā eiropa nespēs to atvairīt ne arī krievijas uzbrukumu ...
tāpēc ir īstais laiks pagulties zem amerikas drukājamās mašīnas ...
destabilizēt krieviju ar maideniem apvienoties cīņā pret palestīnu un teroristiem ar amērikas varām ...
kazefgs
19.01.2015. 04:00»
ja kas
Rotterdamas mērs – par islāmistiem...
pareizi asprātīgi čemodāns vakzals maroka dzirdēts amarikāņi drošības dienesta radīts teksts ...
vienīgi ne jau visu musulmaņi kolektīvi ielauzās un nošāva karikatūrisu ...
jājautā arī kā minūti pēc uzbrukuma bija skaidrs ka tie ir muslimi nevis piemēram židu teroristi ...
kurinot naidu pret islamistiem protams var panākt arī īstu teroru un sacelšanos ...
atšķirībā no ebrejiem divdesmitajā gadsimtā islamieši uz koncentrācijas nometnēm protams neies un cīnīsies pretī ...
saprotams vecā snīlā eiropa nespēs to atvairīt ne arī krievijas uzbrukumu ...
tāpēc ir īstais laiks pagulties zem amerikas drukājamās mašīnas ...
destabilizēt krieviju ar maideniem apvienoties cīņā pret palestīnu un teroristiem ar amērikas varām ...
Stroncijs
19.01.2015. 03:58Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties?
===================================================
To mākslīgo "naida kurināšanu" vajag uzmanības novēršanai no ES problēmām - Grieķijas izslēgšana no ES, potenciālāLielbritānijas iziešana no ES, Šveices franka atteikšanos balstīt eiro, konflikts Ukrainā, kodolraķešu izvietošana Krimā..eiro vērtības samazināšanos pret US dolāru, jaunatnes bezdarbu RS u.c. uz islāma „terorisma” draudiem, pret kuriem jāapvieno ES valstis cīņā- vismaz kaut kas vienojošs..Arī Ukrainu un Apvienoto Karalisti ievelk šai jautājumā ..
No otras puses - pievēršanās terorismam, tā "apkarošanai" nepieciešama, lai reklamētu novērošanas ierīces..ko ražo Izraēlā..Izraēlas valsts budžeta ienākumu pārsvaru veido šo īerīču eksportēšana..Tieši Izraēlā šo sfēru attīstīja un attīsta ebreju zinātnieki, kas migrēja no Krievijas..
Un vēl - lai novērstu uzmanību no Krievijas maidana, ko Keievijā izpūš Mogerīni un sūdu rinka kopā ar pulksteņu vairu..un Latvija kā RS prezidējošā valsts.. Lietuvai savulaik vajadzēja „samuhļīt” gaisu Ukrainā..Latvijas uzdevums – maidans Krievijā..
Gudrāk ir pievērsties maidana organizēšanas pazīmēm Krievijā, ko dara sūdu rinka ar Mogerīni - ES augsto pārstāvi, Latvija un Vienotība - ja tiešām atvērs robežas Krievijai un Ukrainai ar ES, kā sola ES jau ar bezvīzu režīmu, var sekot likumgrozījumi Latvijā..un īpašumu pirkšana un latvietības nosmacēšanai Latvijā var būt neatgriezeniska no Ukrainas un Krievijas ieceļotājiem..
Ne velti Berjozkins, Levits, Čepāne, Zatlers, Āboltiņa, Vienotība u.c panāca preambulas ieviešanu Satversmē, kuru, tikai grozot ar Saeimas deputātu balsojumu, panāk otras valsts valodas ieviešanu - kirilicā..kas arī ir ES interesēs - bezvīzu režīma aspektā..lai krievvalodīgie dodas uz tukšo Latviju..ne jau nu uz Vāciju..
Tagad visur sauc vārdu "vienotība"- apvienojot nācijas mierā ES teritorijā lumpenizācijas un pakļaušanas, un miera vārdā..
Stulbajiem eiropeišiem
19.01.2015. 03:51daudz nākas dzirdēt, ka Eiropas tauta ir pret musulmanizāciju.
Bet kāpēc neviens Eiropas un ASV politiķis uN stulbie žurnālisti no Francijas nedomā, ka islāma valstis PRET DEMOKRATIZĀCIJU, PRET ASV un ES STANDARTIEM?
Kāpēc ASV UN ES domā ka pēc viņu standartiem grib dzīvot visa Pasaule?
sp
19.01.2015. 03:51Vel nesen visa Eiropa iestājas par Dieva zaimotājiem Krievijā, kad meitenes baznīca plikas ālējās. Toreiz nez kāpēc visiem likās nabaga meitenes viņas soda par Dieva zaimošanu. Man tikai rodas jautājums ar ko Francijā notikušais atšķiras no Krievija notikušā? Es neattaisnoju rīcību, bet nav skaidrs kāpēc vienu dievu drīkst zaimot bet citu nē? Dubulta morāle vai kas .....
ja kas
19.01.2015. 03:48Rotterdamas mērs – par islāmistiem :
“ Man liekas neiespējami, ka var būt pret brīvību. Bet, ja jūs esiet pret brīvību, dieva dēļ – savāciet savas mantas un pazūdiet no šejienes. Ja jums nepatīk dzīvot Eiropā, jo tajā ir kautkādi karikatūristi, kuri jums nepatīk, ja izdod avīzi, es varu jums teikt – lasieties prom ***”
Mērs arī skaidri nodefinēja – uz kurieni un kā ir jālasās.
Kāpēc Parīzes karikatūru terora “gaismā” būtu jācitē kādas Eiropas valsts pilsētas mēra viedoklis?
Tādēļ, ka Roterdamas mēra pilns vārds ir – Ahmads Abu Talibs, dzimis Marokā, imama ģimenē...
Stroncijs
19.01.2015. 03:42Kādēļ bija jāveic šī neiecietība un naida kurināšana pret musulmaņiem, zinot, ka tas var slikti beigties.?
================================================
Tā ir uzmanības novēršana no ES problēmām uz islāma terorisma draudiem, pret kuru jāapvieno ES valstis cīņā- vismaz kaut kas vienojošs..Arī Ukrainu iesaista..
No otras puses - pievēršanās terorismam, tā "apkarošanai" nepieciešama, lai reklamētu novērošanas ierīces..ko ražo Izraēlā..
Un vēl - lai novērtstu uzmanību no Krievijas maidana, ko izpūš Mogerīni un sūdu rinka kopā ar pulksteņu vairu..
Gudrāk ir pievērsties maidana organizēšanas pazīmēm Krievijā, jo dara sūdu rinka ar Mogerīni - ES augsto pārstāvi - ja tiešām atvērs robežas Krievijai un Ukrainai ar ES, kā sola ES jau ar bezvīzu režīmu, var sekot likumgrozījumi Latvijā..un īpašumu pirkšana un latvietības nosmacēšanai Latvijā var būt neatgriezeniska no Ukrainas un Krievijas ieceļotājiem..
Ne velti Berjozkins, Levits, Čepāne, Zatlers, Āboltiņa, Vienotība u.c panāca preambulas ieviešanu, kuru, tikai grozot ar Saeimas deputātiem, panāk otras valsts valodas ieviešanu - kirilicā..kas arī ir ES interesēs - bezvīzu režīma aspektā..lai krievvalodīgie dodas uz tukšo Latviju..ne jau nu uz Vāciju..
Tagad visur sauc vārdu "vienotība"- apvienojot nācijas mierā ES teritorijā lumpenizācijas un pakļaušanas, un miera vārdā..
LZ
19.01.2015. 03:38To, ka „būvējot” Eiropas Savienību katrai dalībvalstij ir izstrādāta sava nacionālās valsts demontāžas programma, vairākkārtīgi ir norādījuši Eiropas neangažētie analītiķi. Katrai valstij tiek pielāgota sava taktika, ņemot vērā sociāli politisko un kultūras specifiku, piemēram, Beļģijā – iznīcināšanas modelis pēc etniskā principa, Nīderlandē darbojas totālas tolerances modelis. Kas attiecas uz Franciju, tad galvenais uzsvars tiek likts uz kultūras un reliģisko konfliktu; manipulācijas mehānisma izstrādātāji ir Tuvo Austrumu speciālisti, Anglijas specdienestu eksperti un ASV Nacionālās drošības padomes loceklis Bernārs Luiss par pamatu ņemot populāro Semjuela Hantingtona izklāstu „Civilizāciju sadursme”.
Tāda „šoka” koncepcija ir „uz roku” arī transnacionālajām elitēm, kuras to izmanto, lai veiksmīgi vadītu sabiedriski politiskos procesus Eiropā. Šim nolūkam tiek radīti pastāvīgi spriedzes perēkļi, kurus var iedarbināt jebkurā vajadzīgajā brīdī. Iepludinot Eiropā milzīgu skaitu musulmaņu, valdošā šķira savās rokās iegūst ērtu ieroci, ļaujot tiem kontrolēt situāciju un efektīvi iedarboties uz eiropiešu prātiem par nenovēršamo „divu civilizāciju cīņu”. Jau 90-jos gados tiem tiek mācīts, ka islāms (tā tas ir aprakstīts Luisa grāmatā „Musulmaniskā ļaunuma sakne”) izpaužas kā reakcionāra, modernizācijai nepakļāvīga reliģija, kas ienīst Rietumus un viņu demokrātiskās vērtības, kuras viņuprāt esot veidojušās „judeo-kristietības” ietekmē. Apvienojot kristietību un jūdaismu, Luisa sekotāji radīja ideoloģisku pamatu antiislāmiskai savienībai Rietumos un Izraēlā, kura kalpo ASV ģeopolitiskajām interesēm.
pizets
19.01.2015. 03:13turklāt pamēģini latvijā zīmēt karikatūras par latāņiem vai ukrainas huntu būs līdzīgi kā ar ebrejem ...
īstais iemesls uzbrukumam čārlijam gan bija tas ka šveice atteicās no eiro valūtas turēšanas ...
rezultātā eiro tagad ir vērts tikai kādus piecdesmit centus un turpina kristies ...
šādās situācijās ir izdevīgi slēpjoties aiz vārda brīvības atbalsta atlātā tekstā valstu līderiem kurināt naidu pret musulmaņiem ...
citādi to nevarētu bet ja pasaka ka apsmiet musulmaņus ir eiropas brīvība tad tā jau ir cita dimensija un vēriens ...
pizets
19.01.2015. 03:13»
o pis
paprove ko uzimet uz zidu sinagogas vai kapiem,, kapec netiek zimetas karikaturas par zidu alkatibu,, kas latvija censas atgyt ipasums
turklāt pamēģini latvijā zīmēt karikatūras par latāņiem vai ukrainas huntu būs līdzīgi kā ar ebrejem ...
īstais iemesls uzbrukumam čārlijam gan bija tas ka šveice atteicās no eiro valūtas turēšanas ...
rezultātā eiro tagad ir vērts tikai kādus piecdesmit centus un turpina kristies ...
šādās situācijās ir izdevīgi slēpjoties aiz vārda brīvības atbalsta atlātā tekstā valstu līderiem kurināt naidu pret musulmaņiem ...
citādi to nevarētu bet ja pasaka ka apsmiet musulmaņus ir eiropas brīvība tad tā jau ir cita dimensija un vēriens ...