Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

arhitekts

12.12.2016. 13:17

T.S.""Ķapu tramvaja ""projekts jau ar Soc. pētniekiem ir izpētīts kā viens no lielākajiem tautas apzagšanas projektiem- lielāks kā ""Zelta tilta"" farss. ""Otkati "" savējiem...jau paredzēti no 20-70%. Aizvietot tādu satiksmi 20 X lētāk un 100 X ātrāk var ar AUTOBUSU līniju.

Atbildēt

andris

09.12.2016. 11:50

Par D.R.Ozolu saka sociologi-20 miljonu ::Karaliene"", kad Latvijā pēc statistikas- dēļ pretnacionālas politikas- katru dienu 1-viens cilvēks izdarīja pasņāvību!!! Cik tad cilvēkiem tiktu izglābtas MŪSU LATVIEŠU CILVĒKU DZĪVĪBAS ...tas ir šīs postkomunistu KLIĶES atbildībā...! gribētos teikt-pat uz Sirdsapziņas, bet...! ?

Atbildēt

emīls1

02.12.2016. 12:14

(flag:lv) Atbilde Kronberga rakstam no 23.aug. 2016.g. Dīvains ""formulējus""-nāves sodi... Kā var nosaukt par sodīšanu ''aktu'', kad svešas-Krievijas federācijas valsts pasaules mēroga komunistu noziedzīgās organizācijas visnoziedzīgākie čekisti-kgbisti"" cilvēkiem līdzīgie- izdzimteņi"" noslepkavo ! citas miermīlīgas valsts Latvijas pamatiedzīvotājus !? vardarbīgi jau no1939.g. okupētā teritorijā Latvijā. Soda, piem., pēc katras valsts Likumiem ar Tiesu, aizstāvot advokātiem un par kādu konkrētu Likumpārkāpumu.Un šīm SLEPKAVIBĀM ! NAV laika noilguma ! Par to jau sen tiek gatavota Nirnbergas-2 prāva. Tautā mēs to atcerēsimies Tūkstošiem gadus ! (bell)

Atbildēt

andris a

01.12.2016. 12:50

(sun) TAS IR INTERESANTI ^(sun):D(fan_flag)
Apvērsums MELU vēsturē! -22. jūl. 2016.,g.ar papildinājumu 14.sept. 2016.g. Ren Tv Baltija raidījumā zinātnieki pierāda, ka Ādams un Ieva/ no ribas/ ar Speciāliem Vārdiem un ribonukleīnskābes palīdzību/ ir ģenētiski pārveidoti no REPTILOĪDIEM...lienošajiem....ar gēnu inženieriju.Tad ĶĪNIEŠI atzīst sevi veidotiem no drakoniem-tātad no lidojušajiem.Bet reptiloīdiem, nometot zvīņas / iespējams arī astes/ ,un , atrodoties īpašā apsargājamā teritorijā - esot pamazām sākuši iegūt cilvēcīgu veidolu-jaunu” Pelēko rasi ‘’, kas ir noticis 5777 gadus iepriekš. Bet tas saskan arī ar citu šī TV kanāla informāciju , ka tie -jau "Modernie reptiloīdi " ir tomēr bezdvēseles un bezsirdsapziņas radījumi. Tas, ka viņi ir izplatīti pa pasauli un kopojoties ar citu rasu un tautu cilvēkiem, kas mūsu Zemi ir apdzīvojuši jau miljonus gadus iepriekš-tiem Ādamu un Ievu pārvēršanas procesiem .Visiem ir zināms, ka Austrumu tautām ir pilnībā noliegts jebkādā veidā attēlot cilvēku sejas-ikonās, mozaīkās, gleznās , skulptūrās u.tml. Un paradokss ir noticis-rādot un izplatot gan pēc tūkstošiem gadu modificēšanas- pilnīgi KAILUS vīrietim un sievietei līdzīgas cilvēkveidīgas būtnes visās iespējamās Masu Saziņas Līdzekļu sistēmās-tātad t.s. Ievu un Ādamu. Tikai vēsturiski nesen ...Masu saziņas līdzekļos miljardos eksemplāru izplata šos jūdu-krist sistēmas tā saucamos""svētos""..Salīdzinām ar mūsu...spārnoto teicienu-Nu kā var neticēt? !..Zinātnieki saka, arī, kad viņi bija kalpojuši Ēģiptē, tad vēl viņi vēl maz izskatījušies pēc cilvēkiem, ko apliecina arī tas, ka ĒGIPTIEŠU sadzīves attēlojumā ēģiptieši nav vēlējušies parādīt esošos jūdus-kā vergus attēlojumu. `Vēlāk Mozus viņus vadājis 40 gadus pa tuksnesi, kuram pāri pāriet varēja dažās nedēļas, lai veidotu Rases attīrīšanos. Pierādīts ir arī, ka Isa , jeb Jēzus nav piesists krustā, jo tanī laikā vispār vairs nevienu krustā nesita, bet tikai piesēja-uz izturību. Bet Isa ir piesiets kā dzīvs, tad atsiets , 3 dienās atlabis un turpinājis dzīvot. Ar savu sievu un 2-iem bērniem devās Indijas virzienā , kur dabīgi miris un apglabāts 73 gadu vecumā Kašmiras štata kapos , kas atrodas uz Pakistānas robežas, kas skaitās daļēji slēgta teritorija. Un vietējie indieši par Isu zina kā par vienu no jūdu izciliem magiem, bet darbojies ir tikai priekš pašiem jūdiem. Isa jaunībā ir apmācīts Tibetas garīgajās skolās.Tagad, kā mēs zinām-senie ēģiptiešu pēcteči vairs nedzīvo Ēģitē. Tos vardarbīgi ir izstūmuši tie arābi..., kas pat nesen/ diemžēl vēl tagad / gāzās uz Eiropu. Taču zinātnieki pievērš arī uzmanību, ka viņus..t.s. PELĒKO rasi visvieglāk var atšķirt pēc sejas vaibstiem-sevišķi pēc deguna formas un pretdabīgi izrunātās skaņas .Rrr..., bieži ar nekoptu vai izteikti lielu bārdu. TV raidījumā arī ziņoja, un ir izpētīts , ka šie P. radījumi/ veidojumi" pakļauj, pazemo un zombē -pēc viņu klasifikācijas ""gojus"tātad nežīdus, jeb nesemītus. Mums tas ir saprotams izlasot grāmatu "Cianas gudro protokolus", kas tika pieņemti un izdoti Eiropas preses izdevumos jau 19.gs. beigās Pasaules Cionistu Kongresā ". Zinātnieki ir izpētijuši, ka ar melno /pelēko/ planētu Nibiru Zemes reptiloīdi tagat saistās caur savu 6-stūru zvaigzni. C.G. Protokoli ir atrodami internetā un preses izdevumos, bibliotēkās, kas nežīdu pakļaušanai ir uzrakstīti un darbojas joprojām. Sevišķi viņi paši sevi pazicionē TV pārraidēs, sevi vairāk rādot sānskatā /profilā/. ..bieži izpūrušiem neķemētiem matiem , bieži nekoptu bārdu, tad sarunu laikā ar pirkstiem aiztiekot savu seju un vēl tā.. roku.."mētāšana"= zombēšanas paņēmieni...Daudzi saka..., ka daļa viņu ir gudri.., bet kur ir teikts, ka biorobotiem ir jābūt muļķiem.... Plus viņu izveidotās t.s. jūdu-krist.reliģijas sistēmas t.s.daudzi mācītāji, kas ir kā starpnieki starp semītiem un nesemītiem , kas savus atavismus slēpj zem garajiem talāriem. Un caur īpaši izveidotām maģiskām kulta celtnēm baznīcām zombē, pat izkrāpj cilvēku DVĒSELES, ko izmanto savu maģisko kultu melnajām darbībām . Bet viņu Rakstos ir Programa, ka viņi nepārdzimst, bet tikai vairojas ...un tādiem ...jau dvēseles nav vajadzīgas. Ir pierādīts, ka balto cilvēku dvēseles izmanto pat kā degvielu ! savu kosmosa kuģu starpgalaktiskiem lidojumiem . Dr. Pēteris Kļava apzīmēja cilvēku DVĒSELI-kā" Atomreaktoru."..! Jūdu-krist. baznīcu sistēmas atbalstītāji ir tieši starpnieki starp patērētājiem reptiloīdiem un donoriem, kas ir jebkurš cilvēks, kas atļaujas sevi nozombēt-jau piedaloties jebkādā jūdu-kristīgā kulta pasākumā-šajā maģijas sistēmā. Paši t.s. Jaunās derības ''ŗakstītaji" , ko sāka ! tikai rakstīt grieķu jūdi /reptiloīdi/ 500 gadus pēc Isas pieņemtās dzimšanas . Viņi šodien!...ciniski saka:-Mēs Jums uzrakstījām t.s. "Jauno derību".., lai Jūs mīlat Mūs...kā savus" tuvākos", bet nekur NAV rakstīts, ka Mums ir Jūs jāmīl..Zinātnieki ir izpētījuši, ka ,jūdi-semīti darbojoties pēc melnās planētas Nibiru vadoņu programas-kolonizēt mūsu Zemi.. Zinātnieki arī ir pierādījuši, ka jebkura reliģija tiet izplatīta ar VĪRUSA palīdzību. Bet ir arī zināms, ka jebkurš VĪRUSS ir likvidējams... Pašreizējā jūdu-krist. Programa ir vardarbīga rasu sajaukšana, kas izraisa pēcnācēju neauglību vai ģenētiskas slimības. Vēl tiek atgādināts, ka masveida noziegumus pret mazgadīgiem bērniem / zēniem/ veic jūdu krist mācītāji-pedofīli. Interesants ir mācītāja Jura Rubeņa savulaik teiktais Latvijas radio 1 programā, ka tie cilveki, kas atbalsta jūdu-hristīgo sistēmu-paši nozombējas un kļūstot pat līdzīgi šiem reptiloīdiem būtībā. Notiek process pat pazaudējot savu dvēseli , ko "noņem" speciālisti- par labu reptiloīdu pēctečiem..t.s.. mācitāji. Atgādinām, ka mēs ārieši- baltieši jau 240 000 gadus iepriekš izgājām no tagadējās Ukrainas teritorijas Donbasa rajona un sākām ierasties arī šeit , pie Baltijas jūras, jau 12 000 gadus iepriekš, neapdzīvotā vietā. Ja jūdu-kristīgo genocīda sistēmu ar varu "ienesa"" vardarbīgi caur ģermāņu ciltīm ar Romas jūdu cionistu centra "svētību" baltiešiem 800 gadus iepriekš. Tad slāvu tautas no šīs okupācijas, jeb VIRSOKUPĀCIJAS jau cieš 1000 gadus. Vēsturnieki atgādina-kopš šā laika “”slāvu=muslimu”” veidotajā impērijā /Krievijā/ jūdu krist. baznīcas varnešu vadībā tika vardarbīgi iznīcinātas vairāk kā 100 tautības ar viņu unikālām kultūram un valodām.Pašlai ! notiek mēģinājums IZNĪCINĀT ! mūsu āriešu latviešu tautu ! Pamats tam bija pretošanās PRET jūdu / humanoīdu/ kristīgās vardarbīgās reliģijas ieviešanu. Mēs balti-ārieši savu krietnumu un stiprumu veidojam ciešās baltās rases ģimeniskās saitēs, ar saviem simttūkstošgadīgiem rituāliem, dainām, arī kā krustabām un pārējiem baltu rituāliem. Līdz Latvijas Republikas 100 gadei mums ir LR Saeimas 1996.g.pieņemtā Likumā "Par deokupāciju" jāatjauno Latviju kā Nacionālu valsti ar 80% pamatiedzīvotājiem, kāda tā bija līdz 1939.g. padomju Okupācijai. Mums TŪLĪT ir jāiesaista visi tagadējās civilizācijas PROGRESĪVIE cilvēki , lai GLĀBTU! LATVIEŠU tautu no iznīcības !, kas ir veicams vienlaicīgi ar Latvijas un latviešu tautas deokupāciju. Ar šo mēs arī vienlaicīgi atrisinām Programu atnākšanai atpakaļ kolonistu izdzītiem latviešu cilvēkiem no Latvijas , lai izdzīvotu. No 1939.-1940.g. vācieši visi- kā 800 gadus Latvijas okupanti ar uzdevumu šeit ieviest jūdu kristīgo reliģiju-izbrauca uz savu tēvzemi Vāciju /reliģija palika.../. Pat Bībelē rakstīts-nav jāpielūdz sveši, mums tātad- Jūdu Dievi. Mēs , baltu-āriešu tautas , esam pastāvīgi saistīti ar Kopuma Veselumu jau tālāk saistoties ar Augstāko Absolūtu. Mums savu ārisko pamatu lasiet, pētiet mūsu Dainās, arī saitā Marasloks.lv. Mūsu tautas stiprumu atjaunosim Latviešu biedrībās , kas atrodas un aktivizējas visā pasaulē ar centru Latvijas Latviešu biedrībā.

Atbildēt

Hgf

29.11.2016. 05:55

Vienkarsa matematika manu patstavigo pazinu loka reali gada satieku vismaz reiz ir ap 320 cilveku valsts parvalde nestrada neviens bet kad kadam interesetu armija vai zemessardze tiesa gan padomju armija lielaka dala dienejam neesmu dzirdejis visa pasaule tas ir bizness sauraa lokaa talak manas domas savu sievu bernus un maju aizstavesu ierocu protams nav bet kautvai no valsts izvedisu bet resnos nobarotos un klaunus kas pienem stulbus likumus gada atbildigakaja darba budzeta pienemsana gul uzticas mistiskam komisijam un cakare tautu nekad neaizstavesu pat roku nepadosu piezimesu esmu spirtiski aktivs pat loti ta ka iesaku resnajiem doties uz sporta zali strunta 20 stundas bez gulesanas nevarat izturet kas juus par dzimtenes sargatajiem pat naudas algotniem nav haha un ja man maja butu adazu apkaimee sen butu pardevis parak daudz to krievu esat sakusi kaitinat nav ne jausmas kas bus tuvako 20 gadu laikaa

Atbildēt

Otīlija

29.11.2016. 04:16

Paskat tik,kas par foto...nu tas jau izsaka visu,vairāk nekas nav jāpiebilst.

Atbildēt

BNF

28.11.2016. 20:50

»

Kāpēc es neesmu zemessargs

Šķiet ASV vēlēšanas, ASV militārpersonu paziņojumi, Krievijas karaspēka kustība, Latvijas vadība un 18.novembris ir uzbangojušas diskusijas par zemessardzi...


par Lemberga ietekmi ieliekot Bergmani????? man vairak patik sadi - kolikt par Aizsardzibas ministru???? eu Bergmanis ir dienejis- pie pakalas ka dizkareivis varbut kaut ko saprot!Bet ja nopietni - uz doto bridi ir lielais iepirkums no angliem brunumasinas - attiecigi ir ieliktenis par kuru nebus jaraud, ja iepirkuma del vinu noraks opozicija, galvenais otkats tiks noformets.
par to medpaketi - drosi vien lielakai dalai ir no masinas panemta aptiecina - ja nu kas!
raksta autors vel ir glaimojosi aprakstijis iedomatas agresijas raksturu, bet kas gan notiktuja nu "agresors" 5 minusu laika ar paris iskanderiem un raketem iznicinatu paris strategiskos punktus ieskaitot tas varenas 5 brigades atbalsta punktus kur glabajas tie zemessarguieroci? ar ko tad aizsargatos - lapstam un daksam??

Atbildēt

BNF

28.11.2016. 20:38

»

Tas pats lasītājs

Ja teiksiet "gudri d irst nav malku skaldīt." vai jautāsiet ko tad, manuprāt, darīt...


kapec tev liekas, ka armijas lietas neiet uz prieksu del Aivara,Ainara un Andra? es neesmu dzirdejis par vinu ietekmi uz militaro izdevumu lietam! Bet mums tacu ir tirais Rinkevics tagad ministrs, bet pirms laika AM valsts sekretars,kurs parvaldija visu saimniecisko darbibu Aizsardzibas ministrija tatad ari Zemessardze! Kapec tu nesaskati problemu vnk elementara AM izdevumu izzagsana, ko dara sakot no zemakiem virsniekiem, kas atbildigipar iepirkumiem un beidzot ar Graubi, kurs komandiera amata tupejis jau entos gaduas un domajis par tautsaimniecibas attistibu un demokratijas ieviesanu Afganistana! vai tu tiesam doma, ka pieskirot vel 200 miljonus AM kaut kas mainisies - vel vairak izzags vietejie komandieri un Aizsardzibas minitrijas ieredni! un nebus ne Putins ne Aivars ne Ainars ne Andris!

Atbildēt

ka vienmer

28.11.2016. 14:08

Solija krievus,bet atstaja vienatne ar nabadzibu !

Atbildēt

letiņš

28.11.2016. 13:15

Pirms desmit gadiem katrs otrais bija celtnieks. Tagad katrs otrais ir aizdardzības speciālists.

Atbildēt

>???

28.11.2016. 11:35

»

???

Tavi argumenti ir vienkārši pilnīgs un totāls murgojums...


ZS jāgatavo ne kvantitatīvi, bet kvalitatīvi, un jāapmāca konkrētiem militāriem uzdevumiem, piemēram un galvenokārt "izmisumā iedzītu iedzīvotāju"- provokatoru, diversantu (zaļu cilvēku) neitralizēšanu, kuri sagrābj Zilupi, Daugavpili vai Rēzekni (jebkuru citu pilsētu), slēpjas aiz ķīlnieku-civiliedzīvotāju mugurām un RU propagandas TV kamerām un paziņo par kaut kādas neatkarīgas no Latvijas valsts republikas izveidošanu (reālākais militāra veida scenārijs LV destabilizācijai, NATO konfliktos ar civiliedzīvotājiem nedrīkst iejaukties).Tiem ir jābūt labi apmācītiemm, regulāri trenētiem un ļoti labi ekipētiem kaujām pilsētas apstākļos zemessargiem-kiborgiem, kuri konkrētus uzdevumus veic kopā ar vai bez LV regulāro armiju. Pilnībā piekrītu- ZS trenēt mežos, purvos, gatavot aizsardzībai ierakumos kā I PK, pret RU regulāro armiju, tās pilnas invāzijas gadījumā LV un Baltijas valstīs, ir pilnīgi nejēdzīgi!

Atbildēt

Zemessardze.

28.11.2016. 09:25

Latvijas aizsardzības koncepcija nomira tad, kad zemessardze Kristovska vadībā uzurpēja vadoŝo lomu aizsardzības sistēmā. Visur pasaulē, ja neņemam vērã kādus brīnumus Āfrikā, galvenā, vadoŝā ir regulârā armija un zemessardzei līdzīgās organizācijas darbojas kā palīgs armijai. Kas bija 30 gados Latvijā un tad zemessargi saucās - aizsargi. Atnāca Kristovskis un teica ka kaut kur Latvijā ir 15 tūkstoši zemessargu un armijba ir nekas. Atnãca zemessargu komandieri - profesionāļi ar specifisko armijas izglītību : vetārsts, santehniķis, fizkultūras pasniedzējs, vēstures pasniedzējs, traktoristi un citi militāro speciālistu izglītību ieguvušie.

Atbildēt

???

28.11.2016. 06:44

»

anon

Es, es, ES!!! Man patīk skaidrot lietas...


Tavi argumenti ir vienkārši pilnīgs un totāls murgojums.
Latvijas armijai nav nekādu cerību pret 1 tanku un 1 vdv divīzijām vispār, nepalīdzēs nekādi "purvi" un ceļu trūkums.
Par ieročiem es vispār paklusēšu, tadus atkritumus kā mums ir var pirkt tikai psihiski slimi idioti, bet pat ja tiktu pirkti labi ieroči tas NEKO nemainītu.
Un galu galā tavs pēdējais arguments ir vienkārši episks - mums ir jābruņojas, lai mūs aizstāvētu citi izmantojot atomieročus.... Nu ko tur var teikt, tipisks mūsdienu izglītības un TV upuris.
Tu vari iedomāties scenāriju pie kura Krievija ieņem baltijas valstis un ASV saka viss, laižam balistiskās raķetes un beidzam dzīvi uz zemes???
Vēlreiz atkārtoju - mūsu armijas izdevumiem būtu jābūt tieši NULLE, jo tā ir vienkārši izsviesta vējā nauda.

Atbildēt

Never ending veiksmes storry

28.11.2016. 05:34

»

Strēlnieks

Es domāju, ka latviešiem vajag pirmajiem uzbrukt Krievijai. To vajag darīt tūlīt, kamēr Putins nav mums uzbrucis. Ne velti Sokrāts teica, kurš uzbrūk pirmais, tas uzvar. Mums ir jāuzvar Krieviju, tāpēc jāuzbrūk tūlīt. Paprika kungs jāliek par virspavēlnieku. Štaba priekšniekam ir jābūt Kalnietei, jo...


apēc ar zemessargiem tā neiet? Kam izdevīgs bardaks? Kapēc biedē ar zaļiem cilvēciņiem & putiniem? Ko sargā NATO? Jau aizmirsušies Abramsi Daugavas krastā iepretim Citadelei?
MAnuprāt, Papriks, viens no biedēšanas arhitektiem, un valdošais režims biedē ar zaļiem cilveciņiem, lai palielinātu izdevumus valsts budžetā NATO izdevumu segšanai. NATO, savukārt sarga režimu, kliķi un ieguldījumus , tipa citadeles banku(as). Un tagad iedomājities, kas notiktu, ja nebūtu bardaks, bet būtu 7000 organizēta zemessardze. Kam no šāda veidojuma būtu jāsāk raustīties? Tiešām domājat , ka tantai Bauskā?

Atbildēt

Ōpaps

28.11.2016. 03:32

Varu papildināt autoru ar to, ka stāvokli vēl dramatiskāku padara tas, ka Kremlis, kas spējis savus cilvēkus iebīdīt visaugstākajos ES amatos, tos diezin vai biezā slānī nesalika arī ZS komandējošajā sastāvā. Viņiem ir bijis gana laika un līdzekļi izmantot vecos VDK štatniekus un stukačus, lai izveidotu spēcīgu aģentūru ne tikai civilajās iestādēs.

Mugurā šāvēji un mūsu ģimeņu bendētāji aizmugurē mums pietiks. Par to nedrīkst nedomāt neviens zemessargs un armijnieks.

Atbildēt

Janis

28.11.2016. 03:22

»

anon

Es, es, ES!!! Man patīk skaidrot lietas...


Lapstas jau iepirka$$$ asv luznus un zviedru.
Ka ar aviacijas generali ar vienu Kukuruzniku un helikopteri.
Dancu meistari un shemotaji.
Iraka un afganistana Asv palidzejam Igil izveidot un bernus un sievietes slepkavot par Energoresursiem Sorosidiem

Atbildēt

Janis

28.11.2016. 03:16

»

Patriots

Pilnīgi piekrītu, arī man tas ir noteicošais neiet, kamēr muūsu militāro struktūru vadībā ir bijušie čekisti, tikmēr mēs būsim tikai lielgabala gaļa


500 000 Izbraukusi Trimda,jo Zagligai godman,puku Andra,Sorosid lobetaju,zviedru banku lobetaju.
Pensionari un pasniedzeji particiba.
Cukura nozare,vef,raf,Radiotehnika,stikla skiedra,.
Ar kaiminiem ir jadraudzejas Naudas troli,$$$$$ acis izkalo.

Atbildēt

Patriots

28.11.2016. 01:34

»

Kāpēc es neesmu zemessargs

Šķiet ASV vēlēšanas, ASV militārpersonu paziņojumi, Krievijas karaspēka kustība, Latvijas vadība un 18.novembris ir uzbangojušas diskusijas par zemessardzi...


Pilnīgi piekrītu, arī man tas ir noteicošais neiet, kamēr muūsu militāro struktūru vadībā ir bijušie čekisti, tikmēr mēs būsim tikai lielgabala gaļa.

Atbildēt

Vo

28.11.2016. 01:01

»

anon

Es, es, ES!!! Man patīk skaidrot lietas...


Jā, jā,mums "jāpārtrauc lielāko daļu aktīvo militāro spēku darbību un uzturēšanu. Jāatstāj tikai pamata militārās kultūras glabātāji..." un naivi jācer, ka mūsu vietā par Latvijas aizsardzību no sava budžeta rūpēsies GB, FR, US.
Varbūt pastāstīsi, kāpēc šīm valstīm būtu interesanti no kaut kā aizsargāt šo nabadzībā un neatmaksājamu parādu jūgā iedzīto tautiņu no viņiem tālā zemē? Vēl papildus ņemot vērā, ka šeit jau tāpat ceturtā daļa iedzīvotāju izjūt savu piederību Krievijai.Bez tam, Eiropas valstīm no tirdzniecības viedokļa ir visai izdevīgi, ja Krievija savām kravām izeju uz Baltijas jūru saņem pa tiešo arī caur Latvijas ostām. Saaicināt šeit "ārvalstu investorus", lai viņi šeit atvērtu savas ražotnes, cerībā, ka tad ārzemes mūs aizstāvēs arī ir naivi. Nav jau vairs Krievijā padomju laiki. Arī tur ir kapitālisms. Tāpēc tie "ārzemju investori" tikpat brīvi, kā viņi šodien saimnieko Latvijā, varēs saimniekot šeit arī Latvijai nonākot Krievijas sastāvā.

Atbildēt

anon

27.11.2016. 23:36

»

???

Es tev neesmu nekāds draugs pajoliņ, tavs intelekta līmenis ir tuvs nullei. Tā vietā, lai argumentēt paskaidrotu kāpēc es kļūdos tu runā par sev tik tuvām substancēm kā mēsli un čuras...


Es, es, ES!!! Man patīk skaidrot lietas.
1) Bija raksts par to (kaut kāds ASV militārists runāja), ka Latvijas švakie ceļi un purvaini mežainā teritorija ir gana laba aizstāvībai. Ne jau Krievija uzreiz ar visu savu armiju, nerūpējoties par pašu drošību, klups te iekšā.
2) Mums nav nekādi 1964. gada ieroči, bet gan relatīvi moderni automāti un bruņumašīnas. Kā arī prettanku raķetes u.c.
3) Runa nav par to, ka mēs reāli taisamies ar kādu karot un nopietni ceram uzvarēt. Nē, šeit jārunā par prevenciju (vienkārši parādīšanu, ka Latvijā būs jāizlej asinis iebrucējam) un, galvenais, savas uzticības un brālīguma demonstrēšanu sabiedrotajiem. Viņi jau ir tas, kas reāli attur Krieviju. Draugi ar kodolraķetēm - GB, FR, US (varbūt Izraēla, viņiem arī ir nopietna kaudzīte ar kodolmantiņām). Ja gribam dzīvot, mums jādara viss, lai šīm valstīm būtu pēc iespējas psiholoģiski grūti mums nepalīdzēt.

Neņemot visu iepriekš minēto vērā, es jau arī domāju, ka visām valstīm jāpārtrauc lielāko daļu aktīvo militāro spēku darbību un uzturēšanu. Jāatstāj tikai pamata militārās kultūras glabātāji (lai būtu kas māca, ja nu pēkšņi vajag), kā arī Research&Development (jo militārā joma mēdz atklāt arī civilajiem derīgas lietas + ārpuszemes civilizāciju uzbrukuma risks).

Ar cieņu,
Nekonfrontatīvs skaidrotājčalis

Atbildēt

janis

27.11.2016. 18:55

Varbūt Molotova-Rībentropa variants darbojas?

Atbildēt

zed

27.11.2016. 17:11

»

Strēlnieks

Es domāju, ka latviešiem vajag pirmajiem uzbrukt Krievijai. To vajag darīt tūlīt, kamēr Putins nav mums uzbrucis. Ne velti Sokrāts teica, kurš uzbrūk pirmais, tas uzvar. Mums ir jāuzvar Krieviju, tāpēc jāuzbrūk tūlīt. Paprika kungs jāliek par virspavēlnieku. Štaba priekšniekam ir jābūt Kalnietei, jo...


Pēc maskavas ieņemšanas Riņķis varētu savākt dažus izddzīvojušos pedāļus un attīstīt uzbrukumu tālāk krievijas vidienē,piesaistot savai vienibai krievu ,apspiestos zilos moluskus.Sibīrijā tie varētu savienoties ar Āboltiņas kavalērijas eskadroniem,kam par godu varētu tikt izpildīta ekzekūcija punduriem un īstā spēle varētu sākties!

Atbildēt

Ziemassvētku vecītis

27.11.2016. 13:47

Nez, šogad par valsts doto naudu kāds no ZS dabūs sev izremontēt dzīvokli, kā tas notika pagājušogad.

Atbildēt

par to pašu

27.11.2016. 13:20

Taisnība vien ir. Zemessardze nekāda. Laikam tik uz papīra. Kaut vai fakts, ka vēl arvien bruņota ar novecojušiem krievu kalašņikova automātiem. Labi, ka vismaz armijai nomainīja kalašņikovus uz modernākiem ieročiem. Ja kādam būtu drosme, vajadzētu papētīt kāpēc par gandrīz 100 milj. nopirka nekam nederīgas lūžņus - angļu 60-gadu bruņumašīnas, precīzāk gan - vienreizējas lietošanas konservu bundžas attiecībā pret krievu armijas modernajiem ieročiem. Par tādu valsts naudas izsaimniekošanu kādam vajadzētu pasēdēt cietumā ar mantas konfiskāciju. Savādāk nekas nemainīsies. Laikam no Ukrainas, jo īpaši Krimas, notikumiem mācību neesam guvuši.

Atbildēt

vepris

27.11.2016. 13:08

var kāds zemessargs pateikt, vai tur par piedalīšanos kautko maksā un var na haļavu paēst mācībās, varētu pa brīvdienām patusēt mežā.

Atbildēt

Žulis

27.11.2016. 13:00

Iedomāsimies, ka vairākas zemnieku saimniecības nodibina kooperatīvu ar koplīgumu nosakot, ka peļņa tiks sadalīta vienādās daļās starp kooperatīvā ietilpstošajām zemnieku saimniecībām. Visas zemnieku saimniecības strādā sviedriem vaigā, bet vienā zemnieku saimniecība taisa plezīru un strādāšanu tikai imitē. Vai pārējās zemnieku saimniecības ar to samierinātos? Domāju, ka ne.
Kāpēc es to te rakstu? Tāpēc, ka mani izbrīna NATO nostāja attiecībā uz šādām nejēdzībām Latvijas bruņotajos spēkos un zemessardzē. NATO taču ir kaut kas svarīgāks par zemnieku kooperatīvu. Koplīguma 5.pants nosaka ka par neizdarībām kļūdām un nolaidību, ko pieļāvusi mūsu armijas augstākā vadība ar savām asinīm nāksies maksāt arī citu dalībvalstu karavīriem. Vai tiešām NATO dalībvalstīm ir tik vienaldzīgs savu karavīru liktenis? Ja nē, tad kādēļ NATO neinspicē mūsu aizsardzības spējas? Vienkārša pārbaude bez pūlēm atklātu reālā stāvokļa neatbilstību deklarētajām "varenajām"aizsardzības spējām, ar kurām tā lielās mūsu augstākie komandieri un Aizsardzības ministrijas pārstāvji. Nepildīt uzliktos uzdevumus valsts aizsardzībā un mānīties sakot, ka viss ir labākajā kārtībā - tā jau ir vistīrākā sabotāža un diversija ne tikai pret Latviju, bet pret visu NATO. Armijā, kur valda stingra hierarhija, bez grūtībām var atklāt ko kurš konkrēti nav izdarījis, kurš par ko ir melojis un tad šiem tipiem ir jānorauj viņu lielās "zvaigznes" no uzplečiem un viņi paši no bruņotajiem spēkiem ar kājas spērienu jāpatriec, attiecīgi saucot pie atbildības. Saprotama lieta, ka šeit vaina jāmeklē galvenokārt augstākajā armijas vadībā. Vienkārša NATO inspekcija visu noliktu savās vietās. Tad kādēļ tāda nenotiek??????

Atbildēt

atkal un vēl joprojām

27.11.2016. 12:56

man aiz loga kretīni dejo...

Atbildēt

kurts

27.11.2016. 12:21

Gaidiet vien ka pie varas esošie okupantu ideologi,LPSR okupantu dubultnieki organizes kaut ko tādu,kas būs noderīgs valsts aizsardzībai nevis pašu kabatai un it kā bijušajiem maizes tēviem.Gaidiet vien!

Atbildēt

Tas pats lasītājs

27.11.2016. 10:50

»

Kāpēc es neesmu zemessargs

Šķiet ASV vēlēšanas, ASV militārpersonu paziņojumi, Krievijas karaspēka kustība, Latvijas vadība un 18.novembris ir uzbangojušas diskusijas par zemessardzi...


Ja teiksiet "gudri d irst nav malku skaldīt." vai jautāsiet ko tad, manuprāt, darīt?
Grūti atbildēt, jo Latvijas valsts jau ir pamatīgi sačakarēta.
Taču, skaidrs, vispirmām kārtām ir jācīnās pret korupciju.
Tas pats Liepnieks, kurš nahaļavu tika pie dzīvokļa (un kādiem vēl labumiem?), bet viņš jau ir tikai ziediņš, tie paši vecie Andris, Aivars, Ainars - šie redzamākie, bet ir vēl citi, viņi ir ieveduši mūsu valsti diezgan dziļi d irsā. Neviens no viņiem nesēž! Tāpēc nav jābrīnās, ka tagad vēl uz iedzīvotāju pleciem tiek uzkrauta tā pati parex banka un metalurgs un, ka šo uzņēmumu bijušie īpašnieki dzīvo luksusā.
Lai zemessardzē iestājas Dombrovskis, Liepnieks, 3A, Kampars, Jaunups, Kargini&Krasovickis, Belevičš, misters 20%, u.tt. un t.j.p.!
Tas varētu būt Latvijas īpašais Goda Bataljons Bergmaņa tiešā vadībā.

Atbildēt

Kāpēc es neesmu zemessargs

27.11.2016. 10:23

Šķiet ASV vēlēšanas, ASV militārpersonu paziņojumi, Krievijas karaspēka kustība, Latvijas vadība un 18.novembris ir uzbangojušas diskusijas par zemessardzi.
Kāpēc es, parastais Latvijas iedzīvotājs, neesmu un ilgu laiku nebūšu zemessargs?
Paskatieties uz šī raksta foto. Tas izsaka daudz. Reāli - aizsardzības ministrs ir šovmenis un kačoks, kura darbs ir cilāt bruņurupučus un baļķus TV ekrānu priekšā. Neticēšu, ja teiksiet, ka šāds cilvēks ministra amatā ir ticis bez Lemberga ziņas (zinot, ka ZZS ir Lemberga partija un, ka Lemberga retorika attiecībā pret Krieviju ir jāteic brīžiem pat glaimojoša).
Man ir svarīgi, lai vadībā būtu cilvēki ar spēcīgu intelektuālu potenciālu un nebūtu korumpēti. Šobrīd aizsardzības ministrijas darbs ir šovs. Izlasiet Liepnieka rakstu, kur viņš norāda uz augsta ministrijas ierēdņa interviju BBC - tur strādājošā vadība tāpat kā ministrs taisa šovu vai arī tiešām sevi iztēlojas par tādiem kā Ukrainas Doņeckas lidostas kiborgiem, kas kara gadījumā aizstāvēs ministrijas ēku.
Es neiesaistīšos organizācijā, kurai ir tāda vadība!
Jo no tā arī izriet viss pārējais.
Iestāšanās zemessardzē, karagadījumā nozīmē parakstīt sev nāves spriedumu. Palasiet, piemēram, Čiekura blogu (vai iestājieties zemessardzē un gūstiet šīs atziņas paši savas pieredzes ceļā). Iestājoties zemessardzē, kara gadījumā iespējamība, ka zemessargs tiks ievainots un sakropļots ir virs 50%. Ja vispār tiks vests uz slimnīcu, tad automāšinā bez bruņām, uz koka soliem, bez amortizatoriem. Šādā transportā vēl ir jātiek līdz slimnīcai. Un kad tiek līdz slimnīcai, tad jātiek vēl ārstētam - slimnīcu kapacitāte.
Vieglāka ievainojuma gadījumā zemessarga medpakete ir ap 2. pasaules kara laika ražota paciņa. Tas ir komiski.
Man ir pašcieņa un ģimene, tāpēc es neesmu zemessargs. Es esmu patriots, bet neciešu, ja mani citi (Latvija politiķi, acīmredzot) uzskata par idiotu.
Kaut kādas akcijas - darbā ierašanās formas tērpā, vēršanās pie sievietēm, utt. es attiecinu uz Aizsardzības ministrijas intelektuālo mazspēju.

Atbildēt

???

27.11.2016. 10:01

»

Zemessargs

Tev, draugs, galvā ir kaut kas starp čurām un zirgu mēsliem


Es tev neesmu nekāds draugs pajoliņ, tavs intelekta līmenis ir tuvs nullei. Tā vietā, lai argumentēt paskaidrotu kāpēc es kļūdos tu runā par sev tik tuvām substancēm kā mēsli un čuras.
Ja tiešām kādreiz notiks brīnums un sāksies karš un tu vēl mēsls nebūsi paspējis aizbēgt un iemest savu 1964 gadā ražoto plinti krūmos, tad pie pirmās SMERC zalves, ja no tevis kaut kas pāri paliks, tu piepildīsi savas bikses ar šīm substancēm un uzdosi sev tik aktuālu jautājumu - kāda velna pēc es nolēmu spēlēt kariņu...
Kā jau teicu, karā pret Krieviju Latvijas armijai un zemesardzei ir NULLE vērtības, pilnīgi un totāli nulle un viss ko jūs dariet ir rijiet manu nodokļu naudu cūkas pretīm nedodot NEKO.

Atbildēt

Zemessardze+Policija+Robežsardze+Ugunsdzēsēji=kopīgs spēks

27.11.2016. 09:31

Diemžēl jāsecina, ka no visas aizsardzības pasākumu sistēmas ir izslēgti Valsts un pašvaldības policija, Robežsardze, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests.
Kad šajos dienestos pēdējo reizi tika rīkoti militāri-taktiskās mācības?
Kas vispār par šo dienestu militāro sagatavotību atbild?
Kā notiks šo 15000 lielo spēka koordinācija, izmantošana, lai nesāktos juku laiki, panika, bardaks?
Šie un daudzi citi jautājumi ir palikuši bez atbildes un žurnālistiem tos vajadzētu celt gaismā, iet virsū valsts vīriem un dāmām, pieprasīt atbilstošu rīcību un skaidrojumus.
Nav saprotams, kāpēc augstos amatos sēdoši ģenerāļi policijā, robežsardzē, glābšanas dienestos neizrāda iniciatīvu?
Turklāt netiek ņemts vērā, ka daudzi no policijā, VUGD, robežsardzē piestrādā papildus darbos, kas var būtiski ietekmēt valsts drošību krīzes situācijā.
Nav arī iesaistīti valsts drošības stiprināšanā milzīgs dažādu uzņēmumu, banku un tml. apsardzes spēks, kuri ir fiziski sagatavoti, apmācīti un pat bruņoti ar šaujamieročiem.
Arī mednieki un personas, kuru rīcībā ir pašaizsardzības šaujamieroči netiek iesaistīti kaut cik minimālā valsts drošības sistēmā.
Kā redzam, darāma daudz, bet darītāju nav, pasākuma plāna nav, nopietnas attieksmes nav.

Atbildēt

bez komentāriem

27.11.2016. 09:14

Man šķiet, ka ar šādu Aizsardzības ministra bildi viss ir pateikts.

Atbildēt

Eduards Lunis

27.11.2016. 09:00

---Paldies, raksta autoram ! PILNĪGA PATIESĪBA! Bet vai tikai zemessardzē!?Kurā nozarē, vai vietā VISS NAV SAČAKARĒTS LĪDZĪGI!? TĀPĒC:
2017. G. 4. MAIJĀ-NOTIKS LAVIJAS GLĀBŠANAS SAPULCE. TIKS IZVĒRTĒTI VISI VARTURU NOZIEGUMI UN IZVEĻĒTA PAGAIDU VALDĪBA!
BEIGSIM SŪKSTĪTIES-GLĀBSIM SEVI UN MŪSU DZIMTENI -LATVIJU!
tel .uzziņām -65038743 Latvijas Glābšanas komisija

Atbildēt

Atbrivotajs

27.11.2016. 08:57

Kritika ir laba lieta , bet vai zem sis kritikas neslepjas pret ZS propoganda ? Sak ko ta mes , Luk igauni cita lieta utt...

Atbildēt

Zemessargs

27.11.2016. 08:38

»

???

Paskaidrojiet man lūdzu, kāpēc man kā nodokļu maksātājam būtu jāmaksā par zemessardzi vai par armiju...


Tev, draugs, galvā ir kaut kas starp čurām un zirgu mēsliem!!

Atbildēt

lauķis

27.11.2016. 08:14

Ir vēl viens aspekts , pie varas esošā kriminālnoziedznieku varza baidās ka zemessardze varētu pārtapt par iekšēju politisko spēku.Ja tas notiktu tad politmafijai būtu beigas.

Atbildēt

???

27.11.2016. 07:59

Paskaidrojiet man lūdzu, kāpēc man kā nodokļu maksātājam būtu jāmaksā par zemessardzi vai par armiju?
Ja pieauguši vīrieši vēlas valkāt unifromu, skraidīt pa poligonu un pašaudīties, tad lai dara to par savu naudu.
Ja kāds man ar nopietnu seju teiks, ka viņi aizstāv "mūsu zemi", tad es nicinoši pajautātu - no kā?
Nu no kā? No Igaunijas un Lietuvas? Laikam jau pat pats debīlākais no patritiem atbildēs, ka nē. No kā tad? No Krievijas????????????????????????????????????
Nu ja cilvēks pats nesaprot šī koncepta pilnīgu absurdumu, tad viņš ir pārāk debīls, lai vispār ar viņu runātu. Es mīļie draugi saprotu visnotāl labi kas ir Krievijas armija un ko tā var izdarīt ja vēlas un pateikšu jums lūko ko, ja katrs Latvijas vīrietis tiktu apmācīts visu atlikušo mūžu Westpoint akadēmijā un ja mēs tērētu 10 miljardus eiro katru gadu uz armiju, mūs tik un tā ieņemtu tikpat ātri cik ja mums armijas nebūtu, tikai atšķirība būs tāda, ka ja mēs kādus 1000 krievus nošausim viņi būs nikni un izlaidīs mums bišķiņ asinis, bet ja viņi mūs okupēs mierīgi, tad iztiks bez ekscesiem.
Tad kāda velna pēc mums visu to vajag? atbilde ir vienkārša - kā jebkura valdības programma tā ir domāta, lai daži kļūt bagāti uz nodokļu maksātāju rēķina.

Atbildēt

latvietis

27.11.2016. 07:38

Kur ķeras klāt ZZS, tur viss brūk. Pleskavas prezidents Vājonis ne velti tikās Maskavā ar Putinu, kad vēl bija ministrs.
Atcerēsimies Kinnu, Staķi, Rozi, Koķi. Visu nolaida uz grunti.

Atbildēt

hm

27.11.2016. 07:00

Zemessardze nav nekas vairāk kā potenciāla lielgabalu gaļa. Modernais bruņojums = 0. Taču izveidota struktūra, ielikti priekšnieki, kuriem vajag padotos. Priekšnieka bez padotā, bez naudas nav priekšnieks
Tieši tā darbojas un tieši to pašu pieprasa visas dibinātās struktūras. No šindera līdz dokroram.
Jautājums cits. Ko šāda struktūra spēj dot? Ja Baltija tiek ieņemta 36 stundu laikā, Latvija, kā pēc lieluma vidējā - 12 stundās.
Vai autors var atbildēt, par cik minūtēm vai sekundēm aprakstītā ZS (lielgabalgaļa) šo procesu spēj aizkavēt? Varbūt no tā arī sāksim?

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...