Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
sociāli atstumtais
13.09.2017. 06:05vēl piemirsu
šodienas pasaules apstākļos raksts apliecina - žīdu ,, musturu ,, : visu sajaukt = multikulturāls , multinacionāls etc , lai viss un visi būtu netīri ...
sociāli atstumtais
13.09.2017. 05:57ĻOTI NELABI OŽ PSKP CK ; LKP CK ; VDK etc. augstas klases demagoģija - ļoti augstas klases !Tādas kādas viņiem tik pat kā nemaz nebija !
,,- viss ir pavisam savādāk - ,, kā Im. Ziedoņa atvadvārdos teica kādas ne mazāk augstas klases demagogs Juris Rubenis !
p.s. šeit vēl ,,patīkams ,, prof. ? A.P. ekshibicionisms
Es
28.08.2017. 10:29»
Paklau, autors! Drausmīgi daudz kļūdu!
Visu neizlasīju, bet, ņemot vērā šausmīgo pareizrakstības kļūdu skaitu, autors vai nu otrgadnieks, vai mērkaķojas par latviešu valodas speciālistu
Kur jūs redzat rakstu? Te ir kaut kāda vārdu čupa.
Līdzdalībnieks
28.08.2017. 07:27Vairākas autora atziņas ir atbalstāmas, ir arī apstrīdamas. Varētu viņš rakstīt īsāk, bet nav jau tik bezcerīgi gari, jo ir šis tas interesants un man pat jauns.
Tie, kas necieš tik izvērstus savu atzinumu pamatojumus, lai paliek pie sava viedokļa.
Bet vismaz padomāt par gudrajiem zinātājiem, kas nekad un nemūžam nespēs praktiski savu gudrību parādīt darbos. visticamāk, tā kā būtu vērts, vai ne?
nejaunietis
28.08.2017. 06:40»
Maksligais intelekts
Nu kā lai te necitē Priediti...
Demagoģijai arī varētu būt savas robežas.
Maksligais intelekts
27.08.2017. 19:45»
Es
Nav iespējams izlasīt
Nu kā lai te necitē Priediti:)))
Pietiek.com A. Priedītis
Latviešu jaunatni ir trekni ietaukojis viedokļu plurālisms, kas ikvienam jaunietim paver sīkīpašnieciski kāroto publicitāti. Jaunietis var neko nelasīt. Viņš savā mūžā vēl nav izlasījis nevienu grāmatu. Ikvienā tekstā viņa spēkos ir tikai pirmie divi teikumi. Trešo teikumu viņš nespēj izlasīt, jo viņa smadzenes jau ir pārmocījuši pirmie divi teikumi. Taču tādam jaunietim drīkst būt savs viedoklis par visiem un visu uz Zemes. Viņš var publiskot savu viedokli par Raini, Purvīti, Einšteinu, Kirhenšteinu, Kantu, Hēgeli, Staļinu, Kārli un Gunti Ulmani, Putinu, Obamu, valsts apvērsumu, nāciju, kolhozu, fiziku, ģeodēziju, kosmoloģiju, astrofotometriju, iradiāciju, terorismu, islamu, jūdaismu, justīciju, demokrātiju, totalitārismu, Anglijas karalieni, kuršu ķēniņiem, ofšoriem, infografiku, žurku indi, turbulentu konfliktu zonu, paukošanu, kosmonautiku, hinduistu tempļiem, fonemātiskās uztveres traucējumiem utt.
Es
27.08.2017. 17:47»
Torpedo.
Kārtējais raksts, kuru lasot esi aizmirsis tā sākumu
Nav iespējams izlasīt.
50s
27.08.2017. 16:12Autoram par laviesu germaniskajiem geniem ir taisniba . Vienigi skali runat par to nevareja runat ne Ulmanlaikos ,ne komunistu okupacijas laika. Mazins piemers : nekad nav dzirdets ,ka latviesi kadas viesibas dziedatu krievu dziesmas.Parasti tiek uzrautas latviskotas vacu tautas Volksmusik.
Jānis
27.08.2017. 09:59Apbrīnojami neizturama sīkumainība... Autor, nenāc gan vairs ar saviem nesakarīgajiem spriedelējumiem pie normālas publikas!
derdz
27.08.2017. 09:24»
VB
Kā runāt privātā kārtā ar kuru, es izlemšu pats bez kādas palīdzības. Ja gribēšu i nerunāšu vispār! Bet problēma sākas, kad mūsu valstsvīri, pat prezidenti sāk runāt svešvalodās vispār bez kādas vajadzības! Lūk tas jau laikam ir gēnos
Pilnībā piekrītu Valsts līmenī obligāti jārunā valsts valodā. Neesmu profesors, lai spriestu par gēniem ... utt., tikai sniegt versijas.
derdz
27.08.2017. 09:18Varbūt rakstu varēja vienkāršot un saprotamāk priekš vienkārša cilvēka, jo visi nav vēsturnieki, bet ja kāds gribētu uzzināt ko vairāk, tad būtu labi minēt raksta beigās avotus ( grāmatas, utt., ne tikai latviešu, bet ārī vācu, krievu, utml.) kur vienkāršs cilvēks varētu lasīt un studēt! Jo ir dzirdēts tāds teiciens, ja esi gudrs par citiem un lai viņi tevi saprot runā vienkāršā cilvēka valodā, tad tevi sapratīs un godās !
VB
27.08.2017. 09:10»
derdz
Kāpēc latvietis nerunā latviski ar krievu vai angli, utml., kam varētu būt arī cita versija, iespējams tā saglabājam savu saucamo latviešu - latviskuma gēnus, valodu, jo kuram katru nelaiž šajā vidē. Kas notiktu ja ķīnietis vai vairāki iemācītos latviešu valodu un pēkšņi uz likuma pamata kļūst par latvieti...
Kā runāt privātā kārtā ar kuru, es izlemšu pats bez kādas palīdzības. Ja gribēšu i nerunāšu vispār! Bet problēma sākas, kad mūsu valstsvīri, pat prezidenti sāk runāt svešvalodās vispār bez kādas vajadzības! Lūk tas jau laikam ir gēnos...
derdz
27.08.2017. 09:01Viss plūst un mainās, kas nav atkarīgs no mums, bet mēs varam tikai secināt un piefiksēt. Galvenais fiksēt vērtības, rūpes par dabu, cilvēcīgums, ģimene, dzīvotgriba, utml. . jo latvieši vai krievi, vācieši, un daļa citu tautu izveidojās no citām tautām un tās vēl no citām ... un citas no vienas, piemēram, varbūt sen sen bija viena baltā rases tauta, kurā pēc kaut kādiem procesiem sāka dalīties tautās un valodās.
derdz
27.08.2017. 08:53Kāpēc latvietis nerunā latviski ar krievu vai angli, utml., kam varētu būt arī cita versija, iespējams tā saglabājam savu saucamo latviešu - latviskuma gēnus, valodu, jo kuram katru nelaiž šajā vidē. Kas notiktu ja ķīnietis vai vairāki iemācītos latviešu valodu un pēkšņi uz likuma pamata kļūst par latvieti, pilsoni, kuri laika gaita līkločos nomaina ( izspiež, paliekam mazākumā ) latviešu telpā pašu latvieti, tad rodas jautājums kādā valodā tad runās iedzīvotāji no Ķīnas Latvijā, latviski vai pāries uz ķīniešu valodu ... pie nosacījuma ja vēl eksistēs tāda valsts kā Ķīna. Tāpēc vai vispār vajag runāt katram latviski ar krieviem vai angļiem un vāciešiem pašu savu zemē .... problēma jau ir citur..
VB
27.08.2017. 08:24»
Fēlis
,, latvieši no sociālas kategorijas sāka transformēties par tautu (līdz tam ar vārdu “latvieši” apzīmēja piederību zemniekiem un kalpiem"- tālāk vairs nelasīju. Pirms gvelzt tādas muļķības, vajadzētu paburties pa vēstures brikšņiem un tad zinātu, ka 12- 13 g.s. hronikās latgaļi ir saukti par latviešiem...
Nē, te viņš tomēr saka taisnību. Un piemin, ka ar daudzām tautām gājis līdzīgi.
kas tagad sēj naidu
27.08.2017. 08:16tie paši to darīja gadsimtiem. Zaļie cilvēciņi.Vācieši vismaz bija kultūrtauta.
Žulis ŽĻURGA
27.08.2017. 08:13Tas nav mans - latviešu deģenerāta Žuļa- raksts. Es esmu par stulbu priekš tāda savārstījuma. Esmu deģenerāts, tipisks latviešu mēsls, bet tomēr par stulbu.
VB
27.08.2017. 08:05»
intelbeņķis
kārtējā inteliģenta-plāngaldiņa urbēja sacerējums ar kuru pats autors noteikti lepojas.Tomēr ieteiktu šo palagu noīsināt uz 1/2 A4 un cienīt šī raksta lasītājus,atceroties,ka ne kvantitātē,bet kvalitātē spēks
Jā, šis ir labais! Izlasīju, A. Priedītis var kādu laiku atpūsties, tas droši.
nu vispār jau
27.08.2017. 07:13»
A.P.
Visu sabojā šarlatāniskā rusofobija un tamlīdzīgi meli...
Leģenda par Melno Bruņinieku epā Lāčplēsis radās maloha agrāk, odnako ! :-)
lasītājs Aivars
27.08.2017. 07:11Autors kautrējas no sava uzvārda!? Interesanti būtu redzēt, kurš ir tas grafomāns - pareizais!
Balts etniskais
27.08.2017. 06:19Visi raksti loģiski un saprotoši. Tikai nekur nav minēts ka Latvietis, pareizāk Balts, tomēr ir NACIONALISTS (CILVĒKU UZTVERĒ, NE ŽĪDU). nACIONALISTS IR: cILVĒKSKAS RUNĀ MĀTES VALODĀ UN MĪL SAVA tĒVA SĒTU!
Vienkārši 700 =51 gadi ir atstājuši lielu iespaidu. Par daudz Kangaru! Noteicošais faktors ie Latvju Sievietēm! Večiem daudz ļaunuma ir darījis alkahols. Alus, tas jā.. Alutiņš labs, iedzert nav grūr, dzērājam pļēguram nevajag būt! Visi vienādi nevar būt! Katram ir jāsaprot, kas viņš ir, kas grib būt! Nav ļaunuma bez labuma. Visu nosaka Baltu gēni, kuri ir NEIZNĪCINĀMI!!! Patreiz ir jātiek vaļā no Kangariem un mierīgi jāpadomā, ko darīsim, kā dzīvosim? Ir jāatgriežās pie 1939. gadu un jāsāk viss no jauna! Tāda ir dzīve. Viss sākās no ĢIMENES!
intelbeņķis
27.08.2017. 05:12kārtējā inteliģenta-plāngaldiņa urbēja sacerējums ar kuru pats autors noteikti lepojas.Tomēr ieteiktu šo palagu noīsināt uz 1/2 A4 un cienīt šī raksta lasītājus,atceroties,ka ne kvantitātē,bet kvalitātē spēks.....
ja kas
27.08.2017. 04:49Uzrunājot saka AIVAR gan latviešu, gan krievu, gan vācu, gan angļu valodā.
Fēlis
27.08.2017. 03:28,, latvieši no sociālas kategorijas sāka transformēties par tautu (līdz tam ar vārdu “latvieši” apzīmēja piederību zemniekiem un kalpiem"- tālāk vairs nelasīju. Pirms gvelzt tādas muļķības, vajadzētu paburties pa vēstures brikšņiem un tad zinātu, ka 12- 13 g.s. hronikās latgaļi ir saukti par latviešiem, tātad arī visu pārējo rakstu var uzskatīt par pseidozinātnisku grafomāniju. Kāds tā mērķis, tas jau cits jautājums.
Žulis
27.08.2017. 02:43Kā parasti šī autora rakstos, pareizas un interesantas atziņas ir sajauktas ar pretrunīgām nepatiesībām un pret latviešu tautu vērstu demagoģiju. No vienas puses autors pareizi saka, ka pēc "perestroikas, Latvijā "varu sagrāba LKP un VDK nomenklatūras neliela grupa, kas XX gs. beigās noziedzīgi piesavinājās padomju sabiedrības kopīpašumus, politisko un ekonomisko varu" bet tālāk turpina kaut ko tieši pretēju, apgalvojot, ka viņu radītā valsts iekārta nav šo noziedzīgo iznireļu varoņdarbs, bet gan etniski kolektīvs varoņdarbs. Itin kā to varu gan būtu piesavinājušies tie čekisti un komunisti, bet to patreizējo, krimināli mafiozo valsts iekārtu būtu uzbūvējis latviešu etnoss. Un tālāk jau seko parastā latviešu kā tautas noniecināšana un kritizēšana, piebilstot, ka tas ir latviešu vislielākais politiskais grēks globālā mērogā. Tekstā gan autors lieto arī vārdu „sabiedrība”, sakot, ka „sabiedrībai nav stingras pārliecības par savu vērtību”, tā nevēlas atklāti atzīt savus trūkumus un tai piemīt kultūras liekulība, taču kontekstā ar visu pārējo, kas te pateikts, ir skaidrs, ka runa iet tieši par latviešiem kā tautu, kā etnosu.
20 000+ vārdu novele(1/3 no romāna)
26.08.2017. 19:00Viss par latviešu tautas un valodas niecību ir ok. Bet nebūsim mazāk kritiski attiecībā uz vāciešiem - vācieši savu vācu Ordnung ieguva no baltiem - prūšiem. Vācu Prūsija bija salīdzināma ar Livonijas kārtību, bet pārējie vācieši no Prūsijas tikai pirms 200 gadiem iepazina, kas ir kārtība un līdz tam ne ar ko neatšķīrās no franču bardaka. Tā ka šeit vēl ir jautājums kuŗš no kuŗa aizguva šo "vācisko" kultūru. Nekritīsim galējībās un nepieņemsim to, ka aizguvumi iet tikai vienā virzienā - bez tam lielākā daļa no baltvāciešiem pilnīgi noteikti nebija ar tīru vācisko izcelsmi.
Nē, latvieši zem krievu jūga neiznīktu - nevajag kultivēt šo vāciešu mītu, jo arī līdz mūsdienām ir saglabājušies vepsu, votu, ingru un karēļu nekrievu tautas ap Pēterburgu, tāpat kā ir saglabājušies sorbi pie Berlīnes. Valsts esamība tautai dod dabisku iespēju asimilēt pārējās, bet tas viss prasa laiku. Pŗuši nenokļuva zem krievu jūga(un starp Lietuvu un Prusiju neeksistē nepārvarami dabiski šķēršļi, kas liegtu Krievijai tur izplesties) un prūšus asimilēja Vācija un pilnībā piebeidza tikai WW2, liekot to asimilētajiem pēctečiem pamest savas dzimtās zemes.
Es gan nepiekrītu autoram un domāju, ka Latvija ir neizdevusies valsts, kas ir jālikvidē. Kaut vai tāpēc, ka latvieši nav tās pamatiedzīvotāji un arī ne vairākums, tāpēc nav ko te valkāt svešu vārdu. Vēl vairāk neizdevusies ir Krievija un kamēr tā pastāvēs nav nekādas jēgas Latvijā veidot kārtību, jo ir jau pieredze no WW2, ka tas nepalīdz un nav ko te ieviest kārtību pirms WW3, jo uz to virzās un kas visu tāpat saliks savās vietās.
Vienīgais risinājums pēc WW3 ir Krievijas iznīdēšana no kartes, krievu valodas un padomju domāšanas kultūras iznīdēšana un krievu eirāziešu ģenētiskās izcelsmes daļas asimilācija un vismaz 35%(no 100 miljoniem vai mazāk dzīvo palikušajiem pēc WW3) etnisko krievu deportēšanu uz viņu ģenētiskās izcelsmes zemēm(Ķīna, Āfrika un Izraēla), lai tur nodarbojas ar savas kārtības ieviešanu. To pašu var attiecināt pret ~35% latviešiem un pārējiem un tad izšķirt kuŗš ir kuŗs nav senīli infantīls un kā ar šiem auklēties un tad var veidot jaunu valsti.
PS. A.P. tavā gadījumā risinājums ir tikai, ja pakaries
bestseller for Purčiks, Bolderaja un Maskačka
26.08.2017. 15:49»
Paklau, autors! Drausmīgi daudz kļūdu!
Visu neizlasīju, bet, ņemot vērā šausmīgo pareizrakstības kļūdu skaitu, autors vai nu otrgadnieks, vai mērkaķojas par latviešu valodas speciālistu
"...mēs visi esam migranti šajā dzīvē.." + sjūsties, vācu vāloda, krasi sarūka, nesaprotāma tūksneša apbēdījumi, un ja netiks spērti pasākumi...varētu turpināt; ja manas zināšanas krievu valodā būtu šādā līmenī, es neuzdrošinātos tajā pamācīt krievu, kā izturēties pret krievu valodu un vēsturi.
visa "grāmata" savas okupanta dvēseles attaisnošanai, nav jābūt valodniekam vai philologam, lai uzreiz saprastu, ka šis "rakstnieks" nav ne latvietis, ne krievs (kaut arī tā viņam ir dzimtā valoda), bet migrants - kosmopolīts, ar ģenētiski mantotu tieksmi pārrakstīt vēsturi un pretenziju uz eiropas civilizāciju.
P.S. visu neizlasīju, bet pietika ar savāktajām "pērlēm"
Paklau, autors! Drausmīgi daudz kļūdu!
26.08.2017. 13:49Visu neizlasīju, bet, ņemot vērā šausmīgo pareizrakstības kļūdu skaitu, autors vai nu otrgadnieks, vai mērkaķojas par latviešu valodas speciālistu.
A.P.
26.08.2017. 13:13Plašās paskvilas autors ļoti nelietīgi krievus negatīvi pretstata vāciešiem. Tāpēc autoram un viņa puņķainajiem faniem nākas atgādināt, ka vācieši paredzēja latviešus iznīcināt kā nederīgu tautu. Vāciešu ieskatā latvieši nekam nederēja: ne darbam, ne dancošanai un dziedāšanai, ne kopīgai pasēdēšanai pie klāta galda. Nekam! Tāpēc iznīcināmi, un viss! Krievi nekad nav paredzējuši latviešus iznīcināt. Krievu armija izglāba latviešus no iznīcības. Krievi cara laikā, padomju laikā pret latviešiem izturējās ar dziļu cieņu un apbrīnu. Latviešiem ir jāmācās no ebrejiem, kuri arī ir pateicīgi krieviem par izglābšanu no iznīcības. Taču latviešu nepateicība ir vispārzināma. Arī vāciešiem bija zināma. Vācieši veda latviešu zemniekus uz skolu, iemācīja korī dziedāt, izstrādāja rakstu valodu, izdeva grāmatas. Taču latvieši neprata pateikties par to. Tas arī bija viens no faktoriem, kāpēc vācieši nolēma latviešus iznīcināt. Tādu riebīgi melīgu paskvilu autori mūsdienās apstiprina vāciešu lēmuma objektivitāti.
Edge
26.08.2017. 12:56"....Jo tas jau izklausās jocīgi, ka krievs domā, ka latvietis viņu apspiež, bet latvietis domā, ka krievs viņu apspiež. Šajā situācijā iztrūkst jebkāda loģika."
======================================================
Loģiski, Vatson! Iztrūkstot informācijai par 1991. gada 15. oktobrī LR AP pieņemto lēmumu “Par Latvijas Republikas pilsoņu tiesību atjaunošanu un naturalizācijas pamatnoteikumiem”, autors (Pietiek lasītājs) domā, ka krievs viņu apspiež.
A.P.
26.08.2017. 12:28Visu sabojā šarlatāniskā rusofobija un tamlīdzīgi meli:
Krievu skolās latviešu valodu mācīja ķeksīša dēļ (tāpat kā svešvalodas) un, ņemot verā padomju vēstures grāmatas, kurās bija apgalvots, ka viss labais, kas ir latviešiem, nāk no brālīgās krievu tautas vai iegūts ar tās nesavtīgo palīdzību, savukārt vācieši tikuši zīmēti tikai melnajos un zilimelnajos toņos. Šādos apstākļos vidusmēra krievam mācīties kaut kādas atpalikušas cilts valodu nebija nekādas jēgas un nebija nekādas motivācijas.