Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Nika
14.01.2011. 16:39Paldies Dievam, mēs pazīstam Sudrabu- runas garas, rezultāta absolūti nekāda. Valsts Kontrole ir pilnīgi lieka vienība budžetam- to ko tā dara zināmu mums, mēs paši, bez viņas, zinām.
Vienīgais Sudrabas nopelns- viņas palīdzīgā roka Loskutova 'izvadīšanai' no KNABa.
pamela
12.01.2011. 06:30Īstais Sudrabas "vedējs"ir SC ar kādreizejo VDK šefu Stepašinu priekšgalā.
Zatlers,Kalvītis,Šķēle,Vējonis,Kampars nu pat Krīgers/Krievijas "arodbiedrības"!/ utt.skraidījuši pa Maskavu ,Āboltiņa pirms vēlēšanām kampās ar SC,Pujāts vien nokavēja.Arī Prezidents ir jābūt ne jau orjentēts uz ES,NATO,Rietumiem,bet atkal apakšbikšu modeli savietot ar Maskavu.
Atliek nosodīt Slapiņu,Zvaigzni,Gamanoviču utt.par NODEVĪBU pret LPSR.
Sudraba strādāja Parexā un ar to viss ir pateikts!!Un KO tagad dara Sudraba ? -- GĀNA ,tikai GĀNA Valdību un Dombrovski kopā ar SC.
Latvijā viss kā uz delnas un ir pilnībā redzams KAS ir KAS !!!
Nožēlojami un TRAĢISKI !!!
Mao Ojārs
11.01.2011. 15:34Ojār, esi slinks, ka man Tavā vietā jāmeklē informācijai vai mēģini formāli noliegt vispārzināmu faktu?
--------
Labējā opozīcija joprojām grib Sudrabu par premjeru (Feb'09)
Aleksis Zoldners, [email protected] Piektdiena, 20. februāris (2009)
Trīs labējās opozīcijas partijas - «Jaunais laiks» (JL), «Sabiedrība citai politikai» (SCP) un «Pilsoniskā savienība"” (PS) joprojām neatkāpjas no idejas pierunāt valsts kontrolieri Ingunu Sudrabu kandidēt uz premjerministra amatu.
JL priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa piektdien pēc visu trīs partiju tikšanās žurnālistiem pavēstīja, ka jaunajam premjeram ir jābūt profesionālim un bezpartejiskam.
«Ja tā nav Sudrabas kundze, jāmeklē kāds cits,» sacīja Āboltiņa.
Un kaut gan Sudraba jau iepriekš vairākkārt ir atteikusies kandidēt uz premjera amatu, Āboltiņa uzskata, ka «joprojām ar Sudrabu iespējams runāt».
Mao Ojārs
11.01.2011. 15:32Ojār, šī raksta varone ir Ingūna Sudraba nevis mana necilā personība. Izmantot viņas aizstāvībai argumentu - a' pats kāds, ir bērnudārza līmeņa manipulācija. Protams, pazīstu arī šo paņēmienu citā veida uzbrukumos oponentam un varu teikt - Tev nesanāks, lēts mēģinājums.
Ja mēs runājam par tiesisku valstu un ar pilsonīgu apziņu apveltītu personu, tad par likumpārkāpumiem ir jāziņo neskatoties uz to vai tas ir vai nav Tavs darba devējs. Tā, protams, ir katra izšķiršanās - strādāt vai nestrādāt pie likumpārkāpēja.
Tomēr šajā gadījumā nebija runa par likumpārkāpumu. Te ir runa par principiem un savstarpējo sadarbību valstī starp dažādām grupām, solidaritati un kopējo izpratni. Lielās līnijās tā nebūtu vēršanās ne pret Parex, ne pret viņu īpašnieku labklājību. Ilgtermiņā tas būtu stabilizējis valsti un līdz ar to arī vidi, kurā viņi taisīja biznesu. Iespējams, ka tādējādi varētu pat izvairīties no bankas pārņemšanas.
Bet lai to saprastu ir vajadzīgs redzējums, kura diemžēl Sudrabai nav. Es uzmanīgi gadiem klausījies intervijas ar viņu. Kritizēt viņa vienmēr gatava visai kaismīgi. Toties jautāta pēc risinājumiem, viņa izplūst ļoti neskaidros priekšlikumos, kuri parasti nav nekas vairāk kā skaistas, bet tukšas frāzes. Viņa nekad nav piedāvājusi valdībai tādus precīzus un skaidrus priekšlikumus.
Ojārs => Mao
11.01.2011. 12:55Tu novirzījies no tēmas - rakstā netika apspriesta mana personība, esmu kretīns vai neesmu, kā arī neatbildēji uz manu jautājumu - kam un cik bieži Tu esi ziņojis par savu darba devēju, piemēram, ka Tev šķiet, ka uzņēmums, kurā Tu strādā, iespējams, nemaksā visus nodokļus, ka Tava uzņēmuma īpašnieku tēriņi, Tavuprāt, neatbilst viņu ienākumiem, kurus viņi, iespējams, saņem utml.
Izlasot Tavu otro man adresēto komentāru, vēlētos lai Tu precizē, kurš no JL un kādā formā Sudrabai piedāvāja glābt valsti krīzes situācijā.
Mao Ojārs
10.01.2011. 18:29Runājot par Sudrabas atbildi JL toreiz krīzes laikā uzņemetis atbildību - tikai viens jautājums - kāda bija toreiz ministru prezidenta alga, atbildība un kāda Valsts kontroliera alga un atbildība. Cik reizes lielāka alga un cik reizes mazāka atbildība?
Un kādi var būt argumenti atteikties glābt valsti krīzes situācijā? Sudrabai tika piedāvāts tieši tas. Un viņai bija milzīgs sabiedrības uzticības kredīts, kas automātiski garantēja jebkuras politiskā spēka bezierunu atbalstu. Bet ... viņa tik un tā atteicās. Kāpēc? Skatīt iemeslus augstāk. Viss. Punkts.
Mao Ojāram.
10.01.2011. 18:24Saprašana ir dāvana, bet melošana rīcības, kas nepiedien pieaugušam cilvēkam.
Ja stāsti, ka nesaprati par ko runāju, tad prasti melo. Parex bankas īpašnieki un citi līdzīgi miljonāri gadiem ilgi nemaksāja ienākumu, sociālos nodokļus no saviem ienākumiem izmantojot likumdošanā tīši atstāto spraugu. To pašu spraugu, kuru izlikās neredzam viņu sponsorētie politiķi. Lūdzu atbildi vai Sudraba to zināja vai nezināja? Jā vai nē?!
Vai šie kungi būtu palikuši izsalkuši, viņu bērni mazāk izglītoti vai vecāki mazāk aprūpēti, ja viņi būtu solidāri maksājuši nodokļus gluži tāpat kā jebkurš cits likumpaklausīgs Latvijas pilsonis?! Jā vai nē?!
Sudraba to zināja un saprata. Lūdzu uzrādi kaut vienu viņas citātu, kad viņa tēlojot milzīgu valsts ierosinātu mainīt šo absurdu. Tādu nebūs. Ja saki, ka viņai nevajadzēja darboties pret saviem darba devējiem, tad atklāj ļoti būtisku jautājumu - kam īsti viņa bija un ir lojāla - dažiem superbagātiem miljonāriem, vai valstij, sabiedrībai, tai skaitā pensionāriem, mediķiem, skolotājiem, policistiem un mums visiem pārējiem?!
Latvijai bija un būs problēmas kamēr būs tādi cilvēki kā Ojārs, Sudraba un līdzīgie.
Pensionārei Bauskā no nožēlojamas 100 Ls pensijas ir jāsamaksā visi nodokļi līdz pēdējām, bet Sudrabas darba devējiem K&K no miljonu ienākumiem nav jāmaksā nekas.
Ojār, Tu esi kretīns!
Ojārs => Mao
10.01.2011. 17:37Nesapratu pārmetumu par Parex banku. Tajā laikā, kad viņa strādāja bankā, viņa nebija Valsts kontrolieres amatā. Kā minēts rakstā, viņa esot bijusi viceprezidentes vietniece kreditēšanas jautājumos. Kas un kam tad viņai bija jāziņo, par kādām nelikumībām Tu, Mao, te runā? Kam un par ko Tu, Mao, esi ziņojis par savu darba devēju?
Par JL aicinājumu uzņemties nepolitiskas, profesionāļu veidotas krīzes valdības vadīšanu Sudraba atbildēja pietiekami argumentēti, ka bez partijas, bez atbalsta Saeimā, šāda valdība nav spējīga darboties pat teorētiski, ka šāda valdība mūsu politiskajā sistēmā nevar būt rīcības spējīga.
Jānis Raimonds Mednis
10.01.2011. 17:10Saemas spēku samērs ir,diemžēl, tāds,ka noteicošais vārds pieder ZZS , jeb vienkāršāk - Lembergam. Kuru šis augsti godājamais, kriminālapsūdzētais vīriņš izvēlēsies, ar to arī, mīļie tautieši, būs vien jādzīvo. Var jau būt ka tā arī būs Sudraba, neesmu ievērojis ka Lembergs būtu viņu īpaši lamājis.
vilks
10.01.2011. 16:04...Es esmu pieradusi vadīt individuāli, savukārt partijā aiz līdera stāv masa...
------------------------------------
Tas tiesa, nav dzirdēts, ka viņa bieži pieminētu VK darbiniekus. Tas daudz ko liecina par Sudrabas neveselīgajām ambīcijām.
raimis
10.01.2011. 15:11visi mācās un gan jau ka I.Sudraba arī varētu. Atcerēsimies kāda bija VVF puķainā kleitiņā, vai VZ, nezinot kas viņš pats ir? To visu varam atcerēties ar smaidu, tāpēc pārmest Sudrabai, ka viņai nav diplomāta lišķības ir stirpi nevietā, citādi izņemot ĀM personālu, neviens cits nevarētu būt par prezidentu.
Ir cits jautājums, - tīra reputācija, vai nav bijusi noziedzīga noklusēšana Parex laikos u.t.t.
Par to aktīvo prezidenta rīcības nepieciešamību pilnībā piekrītu jo tajā varas pīlārā ir būtiski trūkumi:
- Proti, saeima (un pirmkārt, koalīcija) valdību veidojošie novienojas un ieliek savu prezidentu, kurš vienmēr nosauks pareizo Valdības sastādītāju. Tas ir tas apburtais loks, kurā mēs dzīvojam - diemžēl.
Ir jautājums, vai Sudraba var būt tā aktīvā prezidente, ja tik daudzi Valsts Kontroles konstatētie brēcošie izšķērdības gadījumi ir izčākstējuši un noklusuši? Domāju, ka viņai pašai pietrūkst iniciatīvas novest lietas līdz galam.
Savukārt Zatlers - pēdējā laikā, domāju diezgan neslikti strādā vārda tiešā nozīmē, liekot pastāvēt pie ratiem ne tikai tiem, kas viņu izvēlējās zvērudārzā, bet arī vienam otram esošam ministram u.tml.
Prezidenta vēlēšanas ļoti labi parādīs kādas utis mīt kuras apvienības kažokā. Labi, ja sabiedrība un mēdiji spēs objektīvi izvērtēt, to, vai tiks izvēlēts "vajadzīgais" kandidāts esošai varai, vai tomēr tāds, kurš ir ar mugurkaulu, kompetenci, reputāciju un labākais prezidents tautas interesēm.
Jādomā, ka Zatleram nemaz nav tika mazas izredzes, ņemot vērā, ka koalīcijā ir ZZS un Vienotība, kur pēdējiem tie īleni no maisa lien ārā arvien biežāk.
dzīvosim, redzēsim...
m
10.01.2011. 14:04Pilnīgi piekrītu Mao.Sudrabu JL 9. Saeimas laikā aicināja uzņemties Premjera pienākumus,pat vairākkārt. Taču vieglāk ir kritizēt un gudri teoretizēt, nekā strādāt.Sudraba ir ambiciozs ,iedomīgs un ļaunatminīgs cilvēciņš.
Edmunds Skrastins
10.01.2011. 12:54sudraba ir slikta Valsts kontroliere, kapec vina bus laba LR prezidente>>>
bez dīvainībām
10.01.2011. 10:05Savas revīzijas skaļāk tika pieminētas neilgi pirms otrās apstiprināšanas par valsts kontrolieri.Kāpēc tagad tāds klusums?Tāpēc,ka trešās reizes nebūs un nav ko lieki klaigāt.Tāpat jau nekas nenotiek ar pieķertajiem pārkāpumiem.
pilsonis
10.01.2011. 08:15Mao ir pilnīga taisnība. Ekonomiskie grupējumi turpina 21.kluba iesāktās tradīcijas -pašlabuma dēļ bīdīt tai pašu sataisītā šmucē,ko lepni sauc par politiku,sev izdevīgus "ēzelīšus" ! Tā ,savulaik,tie pat nekaunējās ilgstoši parazitēt uz acīmredzami neveselā izbīdītā ēzelīša "marsieša" rēķīna;nupat meistarīgi izmantoja krievu slīmestu un okupācijas noliedzēju Loskutovu ,lai latviešu "patrioti" iejātu saeimā;bet tagadiņ jau makarējas ap Sudrabu ka biznesa kārtējo projektu.
DeDe
10.01.2011. 07:44...piekrītu tam, ka kritizēt un darīt nav viens un tas pats......
es kā mājsaimniece, arī redzu, ka pareizi nav, bet kā visu sakārtot,,,,nezinu.
un man vēl atmiņā ir tas, ka Sudraba gandrīz vienbalsīgi tika apstiprināta otreiz savā amatā...
KĀPĒC...????? acīmredzot no viņas neviens necieš..
lote
10.01.2011. 07:12Neko vairāk par kritiku no Sudrabas neesmu dzirdējusi.Arī Jaunais laiks visu laiku visus kritizēja un brēca ka vajag atlaist Saeimu,bet kad paši tika pie šprices,ne Saeimu vajadzēja atlaist ne valdība slikta.Ja paskatās ko tagad dara valdība ar visām padomēm,tad Slesers bija tikai ziediņš,ogas gatavojas tagad.Runāt un kritizēt jau mēs visi gudri.
Mao
10.01.2011. 07:00Piekrītu kļūda - nevis ilgus gadus, bet vairāk kā gadu strādāja Parex. Tomēr uz to nav balstīta analīze. Tā vispār nav analīze, jo nopietni izvērtējot Sudrabu secinājumi būtu vēl skarbāki.
Tomēr ja tiek apgalvots, ka Sudraba toreiz nezināja, kā K&K (un citi) izvairās no nodokļu aplikšanas privātajiem ienākumiem, tad tas nozīmētu, ka Sudraba ir galīga nejēga finanšu likumdošanā. Tam grūti noticēt, tad atliek otra iespēja - viņa izvēlējās paklusēt.
Pārējie pārmetumi nebija saistīti ar Sudrabas darbu Parex.
Kaut gan nopietns analītiķis jau sen pirms krīzes varēja norādīt, ka Parex iesaistē valsts, pašvaldību un citu ar valsti saistīto iestāžu, firmu kontu apkalpošanā ir kritiski par lielu. Tāpat Parex bija "brīvprātīgi" piespiedu kārtā uzspiedis lielai daļai valsts iestāžu darbinieku savu algas kontu apkalpošanu. Tas viss bija novedis pie kritiskas valsts un vienas privātbankas kritiskas sasaites, kas krīzēs brīdī valstij izmaksāja to ko izmaksāja.
Sudraba ir bijusi cieši saistīta gan ar to, ka bija jākontrolē valsts riski, viņa bijusi saistīta ar Parex un viņa bija saistīta ar valsts finansēm.
Kas šajā ziņā Latvijā ir piedzīvots? Atbilde ir - katastrofa.
Ja uz šī fona kāds grib Sudrabu nominēt kaut kādam nopietnam amatam, tad šim cilvēkam ir jārēķinās ar ļoti smagu un pamatotu kritiku.
> ralfs
10.01.2011. 06:48Sudrabai, vismaz man, nāk līdz kaut kāda padomju laika smaka, man pat grūti izskaidrot kāpēc..
------------------
nu, varbūt vajag painteresēties, kāpēc? ģimenei taču arī esot liela loma nākamās personības izveidē
atbildot Mao
10.01.2011. 06:06Jūs savā komentārā apgalvojat, ka Sudraba "ilgus gadus" strādājusi Parex un šajā nepārbaudītajā pieņēmumā balstāt savu tālāko "analīzi". Realitātē Sudraba Parex strādāja no 2003. gada jūnija, līdz 2004. gada decembrim.
Mao
10.01.2011. 05:43"Varat atgādināt varbūt precīzi - kur un kā tas notika? Kaut kā neatceros neko tādu..."
--------
Par ko tieši jautā?
Par info nekorektu nopludināšanu? VK ziņojums par Parex nonāca mēdiju rokās jau vairākas dienas pirms to oficiāli saņēma valdība. Līdz ar to Dombrovskis un toreizējais finmin Repše tika nostādīti muļķu lomās, jo vajadzēja publiski skaidrot dokumentu, ko vēl nebija saņēmuši un nebija iepazinušies.
Sudrabas kantoris pēkšņi bija "aizmirsis" par kārtību kāda notiek šādu ziņojumu iesngiegšana un VK "pēkšņi" varēja notikt priekšlaicīga infor noplūšana. Sudraba apzinājās, ka valdība nevarēs viņai neko padarīt un tādēļ mierīgi to atļāvās.
To, ka JL piedāvaja Sudrabai kļūt par premjerministru - tas ir vispārzināms fakts. Vairākkārtīgi un publiski. Sudraba formāli atrunājās.
pilsonis
10.01.2011. 05:35Tautas ļumpenizācija virspusē izsviež visādas plinšu sievas un slīmestus,kas kladzina vairāk,skaļāk par visiem.
bonija
10.01.2011. 04:51Neredzu vitalitāti,harismu.Tipiska finansiste un izcila grāmatvede,kura redz tikai ciparus un saprot skaitļu valodu.
Ir vajadzīgs tautas vēlēts prezidents!!!!!!!!!!!!
ralfs
10.01.2011. 03:52No Sudrabas nekad neesmu dzirdējis neko citu kā klerka tipa tekstus. Gan intervijās, gan runās. Nu nav viņa nekāda personība, par Ilvesa tipa iedvesmotāju-domātāju nemaz nerunājot. Laba grāmatvede. Un Grūtupa "rekomendācija" 100. panta Preses klubā vien kaut ko nozīmē....Turklāt Sudrabai, vismaz man, nāk līdz kaut kāda padomju laika smaka, man pat grūti izskaidrot kāpēc.
to Mao
10.01.2011. 03:25Varat atgādināt varbūt precīzi - kur un kā tas notika? Kaut kā neatceros neko tādu...
Mao
09.01.2011. 19:14Šis ir nekvalitatīvs raksts, kurā tīši vai paviršības dēļ ir aizmirsti būtiski fakti - piemēram, sākoties krīzei tieši JL aicināja Sudrabu uzņemties nepolitisku, profesionāļu veidotu krīzes valdības vadīšanu. Sudraba atteicās neskatoties uz situāciju valstī.
Tāpat Sudraba ilgus gadus strādāja Parex bankā un nevarēja nezināt, kā ienākumus gūst nodokļus "maksā" tās īpašnieki. Sudraba par šo shēmu izvēlējās klusēt tad un pēc tam. Labi zinot, ka šādā veidā valsts kasei garām iet miljoniem neieņemtu nodokļu gan no K&K, gan no citiem miljonāriem, kas šādi izvairījās no nodokļu maksāšanas.
Un tie ir tikai daži no piemēriem. Nemaz jau nerunājot par to, ka VK tīši nopludināja dienests informāciju, lai ieriebtu premjeram Dombrovskim.
Vai Latvijai patiešām ir vajadzīgā šāda prezidente?
karusa
09.01.2011. 19:06Sudraba bus prezidente tikai tapec vien, lai vinu no VK dabutu prom. Ehh, vares atkal Raits Cernajs "plosities" par tautas interesem
portvīns
09.01.2011. 18:51Visiemvisiemvisiem!Aicinu uz portālu pietiek sūtīt apliecinājumus,ka atbalstām Ingunu Sudrabu kā mūsu valsts prezidenti.Lūdzu Dievu,lai tā notiktu,un tak vienreiz amatā nokļūtu sirdsšķīsts,godīgs cilvēks.Būsim visi vienoti par!
andreiko
09.01.2011. 18:34Kas par muļķībām, Sudraba - Valsts prezidente? Pirmkārt, vismaz līdz šim viņa pati no negribēja (ja vien tagad nav širmis aizkritis ciet), otrkārt, viņa pati uzsver, ka grib būt reāla darītāja, vai ta tiešām par lelli skatlogā tagad kāps? Turklāt arī to 51 balsi Saeima nemaz nav tik viegli savākt, ja balsos ZZS un SC kopā (arī, protams, ŠŠ), valdība kritīs, nedomāju, ka ZZS patreiz grib to kāršu namiņu sagāzt. Arī pati Sudraba nu nepavisam nav diplomāte, ar saviem publiskajiem izteikumiem (protams, ka taisnīgiem) viņa ar ne vienu vien skandālu varētu savirpuļot. Bet no plikas brēkas labuma nav, tāpat par mums jau spriež pietiekami slikti kā par zagļu, bandītu, korumpantu un stulbeņu mazvalsti.
Zigis
09.01.2011. 17:25Ja man būtu jāslēdz derības, tad savu naudu es liktu uz Sudrabas kandidatūru, jo:
- viņa nav saistīta ar kādu partiju un ir teju vienīgā, par kuru varētu vienoties Saeimas vairākums;
- viņai ir būtiska pieredze valsts pārvaldes darbā, pieredze kā vadītājai, turklāt viņa ir viena no tiem izņēmumiem, kuri esot pie varas, nav sabojājusi savu reputāciju;
- pret viņas kandidatūru nav valdošā koalīcija - ne vienotība ne zaļzemnieki;
- viņai ir laba reputācija un, izvirzot viņu, konkrētā partija, nespējot nodrošināt sava partijas biedra ievēlēšanu, varētu vairāk iegūt nekā zaudēt;
- viņa galu galā varētu kļūt par ļoti labu valsts prezidenti, jo viņai tam ir visi nepieciešamie priekšnoteikumi - viņai piemīt gan šim amatam nepieciešamā harizma, gan zināšanas un, kas ir īpaši nozīmīgi, misijas apziņa.
bonija
09.01.2011. 16:41Un kāpēc gan nē?Un kadri arī viņai ir savi,ko ņemt līdzi uz Rīgas pili-visi VK darbinieki,kas savākti viņas darbības laikā.Bet kā ar angļu valodu?Ka tik nav tāpat,kā bija Ulmanim vai Slakterim??? :))