Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
natovietis
09.04.2014. 11:32»
Autors (EX-seržants)
Ka jau raktīju iepriekš, tad LV politmafija no bruņotas tautas baidās vairāk ka no okupantiem. Ja ar otriem vel varētu sarunāt mēģinot pārliecināt par savu noderīgumu , tad ar pirmiem var būt reālas problēmas, jo nāktos atbildēt par sastrādāto un izmeklēšana laikam notiktu raitāk nekā pašreiz. Tapēc...
oligarhi sarunās ar natoviešiem lai pasargā viņu īpašumus ...
pretīz zvedru bankām atļaus netraucēties plosīties un sūtīt zviedru karalim sazagto ...
turklāt zviedru bankas kā saproties arī pieder oligarhijai nerunājot jau par walstreet smerdeļiem kuri pilnībā kontrolē nato ...
Ex-seržants
09.04.2014. 03:17»
xxx
Nu, ja zs vajag, lai nogāztu vietējo varu, tad tik uz priekšu, bet tas pats puzes pāķis vien nonāks atpakaļ pie varas...
Neaicinu šeit ne ko gāzt. Runa iet par agresora aizkavēšanu līdz NATO izversīsies, tapēc arī svarīgi, lai tam būtu sagatavoti priekšnosacījumi. Ja tas neizdosies, tad partizānu karš un ne jau klasiskajā izpratnē. Arī tam jāgatavojas savlaicīgi.
Bet ja pasākumus, lai nodrošinātos pret administratīvo ēku ieņemšanu un ķīlnieku sagrābšanu,kas ir okupācijas priekšspēle, kā tas notiek Ukrainā, Tu sauc par civiliedzīvotāju terorizēšanu, tad esi no tās pašas sērijas.
Lembergi šķēles ,šleseri un viņiem līdzīgie tā vienkārši nešķirsies no saviem kustamiem, nekustamiem un uz korupciju balstītiem biznesa plāniem, tadēļ, gadījumā , ja šeit briedīs sūdi, tad piestrādās pie tā, lai okupācija noritētu pēc iespējas gludāk, vienlaicīgi mēģinot pierādīt savu noderīgumu okupantiem. Būs un jau ir runas par pretošanās bezjēdzīgumu un par to, ka patiesībā nemaz tik slikti nebūs. Tājā pat virzienā domā vai domās arī mazaki gariņi no politmafijas aprindām- visi tie , kas piesūkušies silei un kurus Tu tagad aicini gāzt. Ja šeit būs NATO spēki un kaujas spējīga Zemessardze, tad gludi var neiet un var nākties kravāt čemodānus. Katrā ziņā tiem, kas sadarbosies ar okupantiem, mierīga dzīve diez vai būs, ja tautas noskaņojums būs atbilstošs.
Vidzemes šakālis
09.04.2014. 03:01»
xxx
Nu, ja zs vajag, lai nogāztu vietējo varu, tad tik uz priekšu, bet tas pats puzes pāķis vien nonāks atpakaļ pie varas...
Lembergs tiešām ir Puzes pāķis. 100%, labi sacīts..
xxx
08.04.2014. 19:23»
Autors (EX-seržants)
Ka jau raktīju iepriekš, tad LV politmafija no bruņotas tautas baidās vairāk ka no okupantiem. Ja ar otriem vel varētu sarunāt mēģinot pārliecināt par savu noderīgumu , tad ar pirmiem var būt reālas problēmas, jo nāktos atbildēt par sastrādāto un izmeklēšana laikam notiktu raitāk nekā pašreiz. Tapēc...
Nu, ja zs vajag, lai nogāztu vietējo varu, tad tik uz priekšu, bet tas pats puzes pāķis vien nonāks atpakaļ pie varas.
Ja zs vajag cīņai pret krievu armiju, tad tas ir pasaku stāsts.
Ja zs vajag okupācijas laikā miera uzturēšanai un civiliedzīvotāju terorizēšanai, tad arī tāda figņa nav vajadzīga, vieni kļūs par bandītiem, citi kangari par okupantu roklaižām.
Tāpēc Zs reāli nav vajadzīga.
Bet, nemaksājot nodokļus un boikotējot esošo varu, to gan var nogāzt. Un tad jau puzes pāķim arī var klāties plāni.
Autors (EX-seržants)
08.04.2014. 17:02Ka jau raktīju iepriekš, tad LV politmafija no bruņotas tautas baidās vairāk ka no okupantiem. Ja ar otriem vel varētu sarunāt mēģinot pārliecināt par savu noderīgumu , tad ar pirmiem var būt reālas problēmas, jo nāktos atbildēt par sastrādāto un izmeklēšana laikam notiktu raitāk nekā pašreiz. Tapēc pie varas esošie bijušie komunisti un komjaunieši darīs visu, lai okupācija, ja tāda draudēs, noritētu tikpat gludi kā Krimā. Lembergs jau savu pozīciju ir izteicis atklāti. Citi vēl slēpjas un mēģina smirdēt netā kā šis udox.
Autors (EX-seržants)
08.04.2014. 16:31>Udox
Bet reālā karaspēka ievešana Latvijas teritorijā un dažu pretošanās punktu apslāpēšana - nakts jautājums.
-----------------
Ja jau esi civilais, tad no kurienes tāda parliecība. Tu ne vien esi civilais bet piedevām vēl āmurs. Krimā tavuprāt ar veikala pirktiem samokatiem tie cilvēciņi iebrauca ? Un tagad pie robežas tikai lauku virtuves savilktas ? Kaut ari tagad esmu civilais, tomer ar ZS kadreiz saikne ir bijusi cieša. Bet LV sērga ir tieši tadi ka tu, kas tā vietā, lai kaut ko darītu lieta labā jau ieprieks paceļ rokas. Aizej labak pakaries kretīn un nejauc te gaisu.
Udox
08.04.2014. 12:51Baltiju var iekarot vienā naktī. Nekādu nedēļu nevajag. Kārtības ieviešana pēc tam - tas ir cits jautājums. Bet reālā karaspēka ievešana Latvijas teritorijā un dažu pretošanās punktu apslāpēšana - nakts jautājums.
Udox
08.04.2014. 12:49Civilie, kas skaisti spriedelē par Latvijas drošību un par to, kādas ir mūsu iespējas cīnīties pret iebrukumu Latvijā - tā tiešām pēdējā laikā ir sērga.
Pats arī esmu civilais, bet, atšķirībā no līdzīgu viedokļu paudējiem, man nav ilūziju, kas notiktu ar Zemessardzi un Latvijas armiju, ja viņi nolemtu pretoties iebrukumam. To sauc "lielgabalu gaļa". Un beidziet vienreiz muldēt par tiem tankiem. Ar tankiem mūsdienās ierodās tur, kur viss jau ir izšķirts. Raķetes, lidmašīnas, helikopteri un tūkstošiem mirušu kājnieku, kas mūsdienu laikmetā vēl aizvien domā, ka viņi var kaut ko izšķirt kara gaitā.
Pat nepatīkamākais, ka Latvijas "patrioti" pat nesaprot, kur mēs pašlaik esam. Ja sāksies karadarbība ar Krieviju, Latvijas loma ir laika buferis ceļā KRievijas armijai. Ne jau velti virs Latvijas parasti nelido vairāk par diviem iznīcinātājiem un lielāku skaitu NATO vadība burtiski no sirds atrauj - gaiss virs Baltijas jūras pieder Kaļiņingradai un tuvākā tikpat efektīvā NATO pretgaisa bāze atrodas Vācijā. Polijas teritorija - lūk, tā ir īstā sadursmju vieta. Un Latviju mīļā miera laba var ziedot. Un, ja kāds pēc tam nolems tāpat kā senči iet mežos - pats vainīgs. REzultāts būs tāds pats. Ja kāds nesaprata - apnicis atkārtot. Lai lasa vēlreiz.
.......
08.04.2014. 12:43»
Ex-seržants
Ak, atvainojiet. Piemirsu vel divas būtiskas sovoka pazīmes...
autoritārs režījums muļķīti ir gan krievijaā gan rietumos ...
turklāt rietumos tevi izdrāzīs vēl profesionālāk nekā krievijā kur režījums knapi turās kopā ...
rietumos labi eļļota mašīna saprotams tu kā mazais cilvēciņš gribi tai ieziepēties un justies varens tās paēnī ...
lūk visudsmēra amerikāņu lumpaki tieši ir jaunie sovoki kolhoznieki jau vairākās paaudzēs turklāt brau uz turieni trenuškas arī valkā ...
Ex-seržants
08.04.2014. 12:30Ak, atvainojiet. Piemirsu vel divas būtiskas sovoka pazīmes-
1)Naids pret visu civilizēto pasauli, kas gan viņam netraucē pie izdevibas palietot šīs pasaules piedāvatos labumus.
2) Vēlme pēc "stingras rokas" un mazohistisks prieks laiku pa laikam tikt izdrāztam pozā četrāpus.
Starp citu, vakar aiz gara laika noskatījos Dombura raidījumu ar Zaķi un Urbi priekšplanā. Patika moments, kad Zaķis atmaiga padzirdot ka Urbis piekrita apgalvojumam , ka Kremlī ir nedemokrātisks režīms. Tulīt pat sāka aģitēt Urbi, lai atskās no sadarbības līguma ar Vienoto Krieviju un dabūja konkrētu figu. Ha, ha. Vai tad Zaķis nesaprot, ko grib Urbja velētajs- kartīgu drāzēju, tik lai būtu savējais.
labij
08.04.2014. 12:13»
Ex-seržants
Pieņēmums nepareizs. Varētu nosaukt tipiskas sovoka pazīmes- zema piere un truls skatiens (apm. starp neandertālieti un homo sapiens), nošļukušas teniņbikses un rokās KF vai komunistu karogs ar ko dūšīgi vicina un auro "Rossija , Rossija" vai "fašizm ne projdjot". Bez tam,sovoku var atpazīt arī pēc ...
labi ka tu staigā tautas tērpā un dziedi latvju dainas vai centies piesmērēties natoviešiem ...
Ex-seržants
08.04.2014. 12:01»
Ha!
Smieklīgi, bet sovoks ir jebkurš, kurš ir piedzimis pirms 1991.g., pieņemu, ka arī ex-seržants spriezōt pēc viņa "vecišķās" rakstīšanas manieres (ar pieturzīmēm, bez anglicismiem u.c
Pieņēmums nepareizs. Varētu nosaukt tipiskas sovoka pazīmes- zema piere un truls skatiens (apm. starp neandertālieti un homo sapiens), nošļukušas teniņbikses un rokās KF vai komunistu karogs ar ko dūšīgi vicina un auro "Rossija , Rossija" vai "fašizm ne projdjot". Bez tam,sovoku var atpazīt arī pēc komentiem kur jaušamas grūtības sasaistīt vārdus sakarīga teikumā- nu apmeram kā tas 16:17.
Protams, ir arī inteliģentie sovoki. Bet tie pamatā cenšās sev gūt pesrsonīgu labumu- piesmēreties Kremlim un uztaisīt politisku kapitālu.
Ha!
08.04.2014. 11:40Smieklīgi, bet sovoks ir jebkurš, kurš ir piedzimis pirms 1991.g., pieņemu, ka arī ex-seržants spriezōt pēc viņa "vecišķās" rakstīšanas manieres (ar pieturzīmēm, bez anglicismiem u.c. ).
gēbelsim viltotus seržantam
08.04.2014. 11:17»
Ex-seržants
Tu kļūdies sovok. Neesmu nekads militārists toties pietiekami labi izglītots cilvis ar zinamu dzīves pieredzi un analītiskām spriešanas spējam, kas man ļauj šad tad diezgan precīzi prognozēt notikumu attīstību, kā piemēram Krimas gadījumā. Kas attiecas uz LV, tad tanki, vismaz līdz rudenim, šeit noteikti...
ko tad raksti par lietām no kurām neko nejēdz un izliecies par ekspertu gēbelsa propagandist ...
domā tu šeit pļūtīsi bet cilvēki ies par tevi cīnīties ...
marš bunkurī un ciankāliju ...
āža kakls
08.04.2014. 04:28Finita la komedia ! :)))
http://echo.msk.ru/blog/oreshkin/1291114-echo/
krahhs
08.04.2014. 03:30»
Ex-seržants
Tu kļūdies sovok. Neesmu nekads militārists toties pietiekami labi izglītots cilvis ar zinamu dzīves pieredzi un analītiskām spriešanas spējam, kas man ļauj šad tad diezgan precīzi prognozēt notikumu attīstību, kā piemēram Krimas gadījumā. Kas attiecas uz LV, tad tanki, vismaz līdz rudenim, šeit noteikti...
par propogandas presingu jums taisniiba,jo ar saviem rakstiem esat pirmajaas rindaas
Vidzemes šakālis
08.04.2014. 03:05Kārlis Neretnieks (dzimis 1949. gadā) ir latviešu izcelsmes Zviedrijas armijas virsnieks (ģenerālmajors).[1]
Kopš 1989. gada Neretnieks ir Zviedrijas Karaliskās militārās zinātņu akadēmijas biedrs.[2] No 1992. līdz 1995. gadam viņš komandēja Gotlandes brigādi Visbijā, bet no 1995. līdz 1997. gadam vadīja bruņoto spēku starptautisko centru (Swedint). Neretnieks bijis arī Zviedrijas centrālā štāba operacionālais vadītājs. Zviedrijas Nacionālās aizsardzības koledžas rektors no 1998. līdz 2002. gadam.[3] Būdams rektora amatā ieguvis ģenerālmajora pakāpi. Bijis arī Zviedrijas Aizsardzības ministrijas, valdības padomnieks. 2004. gadā apbalvots ar Triju Zvaigžņu ordeni (III pakāpes).[4] Neretnieks ir Latvijas ģenerāļu kluba biedrs.[5]
=========================================
Krievi Baltiju var iekarot nedēļas laikā
Jāteic, ka Krievijas militāro draudu gadījumā Latvijai Zviedrijas palīdzība vairs varētu būt nesvarīga. Ja zviedru bruņotajiem spēkiem vajadzētu vairākas nedēļas, lai sagatavotos palīdzībai Baltijas valstīm, tad Krievija Baltijas valstis var iekarot nedēļas laikā. Zviedrijas Militārās akadēmijas eksperti šī gada pavasarī izdeva rakstu krājumu, kurā secināja, ka Baltijas valstis ir militāri vājas un to ģeogrāfiskais novietojums tik bīstams, ka Krievijas armija spētu okupēt Lietuvu, Latviju un Igauniju apmēram vienas nedēļas laikā.
Pirms dažiem mēnešiem zviedru militārie eksperti uzsvēra, ka Zviedrijai nopietni jādomā, kā Baltijas valstis aizstāvēt pret varbūtējo krievu agresiju. Zviedrijas Militārās akadēmijas speciālisti sprieda, ka Latvijai šāda iespējamā kara gadījumā jābūt gatavai Kurzemē uzņemt zviedru desantu.
Eksperti gan mierināja, ka šāds uzbrukums tuvākajā laikā nav reāls, tomēr uzskaitīja vairākus notikumus, kas raisa bažas: 2007. gada pavasara nemieri un kiberuzbrukums Igaunijā, Krievijas bruņoto spēku pastiprināšana Baltijas valstu robežu tuvumā, kā arī Gruzijas karš.
Viņi arī uzsvēra, ka krīzei ir jāgatavojas un jāorganizē kopīgi militārie manevri. Zviedrijas sabiedrībā arī jāizvērš izglītojoša kampaņa, kuras mērķis būtu radīt pozitīvu attieksmi pret palīdzības sniegšanu Baltijas valstīm.
====================================
Bijušais Zviedrijas Nacionālās aizsardzības koledžas rektors Neretnieks savā rakstā Atlantijas Padomes pētījumu centra žurnāla jaunākajā numurā atzīst, ka pastāv "samērā nopietna neatbilstība" starp Zviedrijas deklarēto doktrīnu par savu gatavību palīdzēt Baltijas valstīm un tās spējām to izdarīt.
"Plašu bruņotu akciju gadījumos Baltijas valstīs un ap tām Zviedrijas spēja sniegt būtisku atbalstu būs ļoti ierobežota, vismaz gadījumos, kad jārīkojas ātri," eksperts vēsta savā jaunākajā rakstā.
"Tas var radīt aplamas cerības (un līdz ar to pieņēmumus plānošanā) starp tās kaimiņiem ticībā, ka tie var rēķināties ar Zviedriju militāras krīzes gadījumā šajā reģionā," raksta Neretnieks.
Vidzemes šakālis
08.04.2014. 03:03Ukrainas tautas pašnoteikšanās līdzīgi Latvijas tautai vairs nav. Visus ukraiņu radikālos nacionāļus, kas vēlas neatkarīgu Ukrainu, sistēmiski un sistemātiski iznīcina gan ASV CIP kopā ar esošiem Ukrainas varturiem, gan Krievijas specdienesti - arī kopā ar esošiem Ukrainas varturiem.
Ukrainas tauta ir Krievijas un ASV, ES, SVF, PB mērķis.
Krievijas mērķis izpaužas apstāklī - ka Ukrainu tā grib paturēt savā ietekmes zonā kā buferi pret ASV un NATO tīkojumiem pakļaut Krieviju ar haosu, parādiem SVF un PB.
ASV, ES, SVF un PB intereses ir pakļaut ar parādiem Ukrainas tautu un valsti, tādējādi to padarot par kājslauķi SVF un PB, kas, aizdodot naudu valdībām ar slepeniem tautām līgumiem, dod norādes, kas jāizpilda. Norādes ir izdevīgas tikai SVF un PB, lai Ukrainas tauta un valsts slīgtu vēl dziļākos parādos.
Lai vājinātu Krieviju un Ukrainu, ES, ASV, NATO ir ieinteresētas karā starp Ukrainu un Krieviju (ASV medijos apzināti izplata nepatiesas ziņas, aicinot Krievijas karaspēku atvilkt no Ukrainas robežām, kā parasti maldinot), mazinot riskus, ka Krievija varētu uzbrukt Baltijas valstīm - tostarp Norvēģijai, kam ir dabas resursi, Dānijai, kas ir stratēģiski izdevīgā vietā, Zviedrijai, kas ar bankām un lielveikaliem izzog Latviju, Igauniju, Lietuvu - apzogot krievvalodīgos, Somijai.
Latviju, Igauniju, Lietuvu Krievijai iekarot nesagādātu nekādas šķēršļus, kas pārvarami dažu dienu laikā un netiek uztverti nopietni - Lembergs, Bērziņš, Gorbunovs, Brigmanis, Zīle, Rubiks, Āboltiņa, Kalniete, Vaidere, u.c., iespējams, ka sarkanos komunistu kažokus nemaz nav apmetuši uz otru pusi visus šos 22 gadus..
atriebība
08.04.2014. 02:22Ebreji atriebās,it kā Osvencimas krāsnīs dedzināja,bet baltiešu atriebība - palūgt izbraukt sveštautiešiem uz savu tēvzemi,ko viņi uzskata par lielāko, briesmīgāko atriebību .
Ex-seržants
08.04.2014. 00:56»
wash
Mēdz būt serzanti (jefreitori, praporsciki, oficieri etc.), kuriem dienests nebeidzas nekad un saikne ar armiju vairs nav saraujama visa mūza garumā. Jā tāds vēl ir pabijis kādā kara darbības zonā, tam kars nekad nebeidzas un visādus brīnumus no tāda var sagaidīt. Traumēta psihe
Tu kļūdies sovok. Neesmu nekads militārists toties pietiekami labi izglītots cilvis ar zinamu dzīves pieredzi un analītiskām spriešanas spējam, kas man ļauj šad tad diezgan precīzi prognozēt notikumu attīstību, kā piemēram Krimas gadījumā. Kas attiecas uz LV, tad tanki, vismaz līdz rudenim, šeit noteikti nebūs tāpat kā masu nekartības ar sekojošu "miera uzturetāju" ienākšanu, ja nu vienigi kads ģenerālmēģinajums ar mērķi pārbaudīt varas rīcībspēju. Toties turpināsies propogandas pressings visos veidos , lai vēl vairāk demoralizētu sabiedrību. Tas nozīmē, ka ir atlicis laiks līdz oktobrim, lai sagatavotos gan masu nekārtībam, gan tankiem un jo mazāka šī sagatavotība būs , jo lielāka varbūtība to visu sagaidīt.
"Labie kaimiņi"
07.04.2014. 16:26http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2014/04/03/103904.shtml
wash
07.04.2014. 16:03»
Riks
Seržant Jūs acīmredzot esat bijis kontuzēts kādā no pēdējiem amerikāņu "demokrātijas" nostiprināšanas kariem pasaulē,spriežot pēc Jūsu saasinātās fobijas.Nabaga seržant,atslābinieties,aizejiet ar mīļoto meiteni,ja tāda Jums ir,uz kādu labu amerikāņu kovboju filmu,cerams palīdzēs. Un vairāk nebaidietis...
Mēdz būt serzanti (jefreitori, praporsciki, oficieri etc.), kuriem dienests nebeidzas nekad un saikne ar armiju vairs nav saraujama visa mūza garumā. Jā tāds vēl ir pabijis kādā kara darbības zonā, tam kars nekad nebeidzas un visādus brīnumus no tāda var sagaidīt. Traumēta psihe.
ko
07.04.2014. 15:52Latvijas krievi nemaz NEGRIB atpakalj uz Krieviju !
Vini grib justies kaa okupanti ,un nesodiiti runaat okupantu valodaa.
Tikai vini nesaprot,ka latviesu pacietiiba driiz beigsies un tad krievi pasi steigsies uz kaseem pirkt biletes uz plaso dzimteni ..
kaa tas bija Vidusaazijaa un Kaukaazaa
eksijs
07.04.2014. 13:39»
Ex-seržants
Domaju , ka žurnaļugām ir pēdejais laiks ņemt kartīgi aiz olām visus tos kozlovskus, garubes,kalniņus un TV kameru priekšā lai atbild uz konkretiem jautajiem, kurus uzdod nevis kaut kadi tur studija savakti zemessargi-studenti bet zinosi eksperti, kā piem. Neretnieks. Un ja nevar abildēt, tad atvaļināt...
piekrītu žurašļušķām jāņem mutē līdz olām un jāsūkā ko spēj ...
Ex-seržants
07.04.2014. 13:19Domaju , ka žurnaļugām ir pēdejais laiks ņemt kartīgi aiz olām visus tos kozlovskus, garubes,kalniņus un TV kameru priekšā lai atbild uz konkretiem jautajiem, kurus uzdod nevis kaut kadi tur studija savakti zemessargi-studenti bet zinosi eksperti, kā piem. Neretnieks. Un ja nevar abildēt, tad atvaļināt bez izdienas pensijas saglabāšanas.
reptilis
07.04.2014. 13:14»
Ex-seržants
Gapoņenko aktivitates Rēzeknē- pilstā kuras mērs ir saskanietis , kurš nule ka likvidējis pašvaldības piliciju. Vai tā būtu nejauša sakritība...
....piektā kollonna darbībā:)) -redz ,kā Jūs nomīnusojuši:)) ..gaida Impērijas atgriežšanos:))
pilsētnieks
07.04.2014. 13:04»
Lauku pāķis
Pbk neskatos. Citos kanālos kkā neesmu redzējis"uz Latviju vērstu inormatīvu karu"....gribēt nav kaitīgi:) nevajag nodarboties ar propagandu un prieksvēlēšanu aģitāciju-krievi nāk
PBK pat baidās kritizēt dombrovska režījumu jo ja to darīs kanālu tūlīt aizslēgs.
tāpat kā noslēgs jebkuru citu kanālu kurš kritizēs šo valdību.
pamatojums būs krievijas propaganda ...
šo duraciņu kā ex-seržanta uzdevums sūtīt uz lapsas portālu prolitāriešu vēstules itkā no tautas ...
citus portālus jau cilvēki nelasa tikai mājsaimnieces bet priekš tām atkal šitie raksti drusku par traku ...
tur vairāk jāraksta par to kā neapmierinātām sievietēm dresēt vīriešus gultā un tamlīdzīgas gudras lietas ...
Ex-seržants
07.04.2014. 13:00»
Lauku pāķis
Pbk neskatos. Citos kanālos kkā neesmu redzējis"uz Latviju vērstu inormatīvu karu"....gribēt nav kaitīgi:) nevajag nodarboties ar propagandu un prieksvēlēšanu aģitāciju-krievi nāk
Ka tad neskaties. Tell theese fairy tails to the marines. Skaties un slienu laid. Ieej jebkura lielvekala un uz Čas vaka pa visu lapaspusi- "Doņeckā ogļrači činās par savam tiesībam". Pietiek paskatīties uz tiem maskotajiem bandītu purniem, lai saprastu kas tie par "ogļračiem"
Ex-seržants
07.04.2014. 12:53Gapoņenko aktivitates Rēzeknē- pilstā kuras mērs ir saskanietis , kurš nule ka likvidējis pašvaldības piliciju. Vai tā būtu nejauša sakritība?
Lūk Aleksandra Bartaševiča viedoklis par notikumiem Ukrainā-
"Saprotams ir arī daudzu Ukrainas reģionu iedzīvotāju sašutums, jo viņus neapmierina tas, ka daudz kas tiek izlemts viņu vietā. Viena lieta ir, kad lēmumus pieņem likumīga valdība, par kuru balsojis iedzīvotāju vairākums, pavisam cita, kad to dara valdība, kura tomēr nav īsti leģitīma." (leģītīms laikam pēc Bartaševiča domam būs Krimas parlaments)
un secinajums-
"Ja Latvijā tiks mēģināts izspēlēt Ukrainas kārti un tiks mēģināts kādu apspiest, tad gan notikt var viss" (LETA 04.03.2014)
Vai aizliegums vicinaties ar padomju simboliku un atskaņot padomju maršus "antifašitu" un FDD ietekmes āģenta Gapoņēnko plānotājās 9.maija svinībās Rēzeknē pēc Bartaševiča kunga domām būtu tā "apspiešana" ?
Lauku pāķis
07.04.2014. 12:53Pbk neskatos. Citos kanālos kkā neesmu redzējis"uz Latviju vērstu inormatīvu karu"....gribēt nav kaitīgi:) nevajag nodarboties ar propagandu un prieksvēlēšanu aģitāciju-krievi nāk....
doma
07.04.2014. 12:44Vienalga vai raksts kāds tur ir, jautājumi ir pietiekami neskaidri un latviešu sabiedrībai atbildāmi. Es nezinu atbildes uz raksta jautājumiem un mani tas biedē. Varētu kaut kā viņus organizēti un ar mediju atbalstu uzdot, nu varbūt, caur manabalss.lv? šie jautājumi tagad ir pietiekami aktuāli.
Riks
07.04.2014. 12:31Seržant Jūs acīmredzot esat bijis kontuzēts kādā no pēdējiem amerikāņu "demokrātijas" nostiprināšanas kariem pasaulē,spriežot pēc Jūsu saasinātās fobijas.Nabaga seržant,atslābinieties,aizejiet ar mīļoto meiteni,ja tāda Jums ir,uz kādu labu amerikāņu kovboju filmu,cerams palīdzēs. Un vairāk nebaidietis,neviens Jums neuzbruks,varat būt atslābis un mierīgs,un savu rakstītāja talantu pielietot vairāk sabiedrību interesējošām tēmām,nevis gandrīz katru dienu baidot cilvēkus ar šaušalīgām prognozēm,pietiek ar to,ko Jūs jau esat pārdzīvojis,nabaga seržant! Ārā pavasaris,paskatieties visapkārt un priecājieties! Ar cieņu Riks!
cenzura
07.04.2014. 11:53»
Vidzemes šakālis
...
Gars komentars . Rezultata ; agresors ir labs,bet parejie ir neliesi. Rupja propoganda Latvija nav ciena.
lāccis
07.04.2014. 11:44»
Vidzemes šakālis
...
pašnoteikšanās nav bet mums ir pilns ar tūtiņdreijeriem kuri augu dienu ziņģē par latviskumu ...
vardu komunisms viņi nomainījuši ar vārdu latviskums ...
buržuju vietā tagad cīnās ar krieviem ...
kaklauta vietā prievīte ...
drīz jau varēs vilkt laukā gorga lentīti ...
Vidzemes šakālis
07.04.2014. 11:35
Ukrainas tautas pašnoteikšanās līdzīgi Latvijas tautai vairs nav. Visus ukraiņu radikālos nacionāļus, kas vēlas neatkarīgu Ukrainu, sistēmiski un sistemātiski iznīcina gan ASV CIP kopā ar esošiem Ukrainas varturiem, gan Krievijas specdienesti - arī kopā ar esošiem Ukrainas varturiem.
Ukrainas tauta ir Krievijas un ASV, ES, SVF, PB mērķis.
Krievijas mērķis izpaužas apstāklī - ka Ukrainu tā grib paturēt savā ietekmes zonā kā buferi pret ASV un NATO tīkojumiem pakļaut Krieviju ar haosu, parādiem SVF un PB.
ASV, ES, SVF un PB intereses ir pakļaut ar parādiem Ukrainas tautu un valsti, tādējādi to padarot par kājslauķi SVF un PB, kas, aizdodot naudu valdībām ar slepeniem tautām līgumiem, dod norādes, kas jāizpilda. Norādes ir izdevīgas tikai SVF un PB, lai Ukrainas tauta un valsts slīgtu vēl dziļākos parādos.
Lai vājinātu Krieviju un Ukrainu, ES, ASV, NATO ir ieinteresētas karā starp Ukrainu un Krieviju (ASV medijos apzināti izplata nepatiesas ziņas, aicinot Krievijas karaspēku atvilkt no Ukrainas robežām, kā parasti maldinot), mazinot riskus, ka Krievija varētu uzbrukt Baltijas valstīm - tostarp Norvēģijai, kam ir dabas resursi, Dānijai, kas ir stratēģiski izdevīgā vietā, Zviedrijai, kas ar bankām un lielveikaliem izzog Latviju, Igauniju, Lietuvu - apzogot krievvalodīgos, Somijai.
Latviju, Igauniju, Lietuvu Krievijai iekarot nesagādātu nekādas šķēršļus, kas pārvarami dažu dienu laikā un netiek uztverti nopietni - Lembergs, Bērziņš, Gorbunovs, Brigmanis, Zīle, Rubiks, Āboltiņa, Kalniete, Vaidere, u.c., iespējams, ka sarkanos komunistu kažokus nemaz nav apmetuši uz otru pusi visus šos 22 gadus..
Vidzemes šakālis
07.04.2014. 11:33
Ukrainas tautas pašnoteikšanās līdzīgi Latvijas tautai vairs nav. Visus ukraiņu radikālos nacionāļus, kas vēlas neatkarīgu Ukrainu, sistēmiski un sistemātiski iznīcina gan ASV CIP kopā ar esošiem Ukrainas varturiem, gan Krievijas specdienesti - arī kopā ar esošiem Ukrainas varturiem.
Ukrainas tauta ir Krievijas un ASV, ES, SVF, PB mērķis.
Krievijas mērķis izpaužas apstāklī - ka Ukrainu tā grib paturēt savā ietekmes zonā kā buferi pret ASV un NATO tīkojumiem pakļaut Krieviju ar haosu parādiem SVF un PB.
ASV, ES, SVF un PB intereses ir pakļaut ar parādiem Ukrainas tautu un valsti, tādējādi to padarot par kājslauķi SVF un PB, kas, aizdodot naudu valdībām ar slepeniem tautām līgumiem, dod norādes, kas jāizpilda. Norādes ir izdevīgas tikai SVF un PB, lai Ukrainas tauta un valsts slīgtu vēl dziļākos parādos.
Lai vājinātu Krieviju un Ukrainu, ES, ASV, NATO ir ieinteresētas karā starp Ukrainu un Krieviju (ASV medijos apzināti izplata nepatiesas ziņas, aicinot Krievijas karaspēku atvilkt no Ukrainas robežām, kā parasti maldinot), mazinot riskus, ka Krievija varētu uzbrukt Baltijas valstīm - tostarp Norvēģijai, kam ir dabas resursi, Dānijai, kas ir stratēģiski izdevīgā vietā, Zviedrijai, kas ar bankām un lielveikaliem izzog Latviju, Igauniju, Lietuvu - apzogot krievvalodīgos, Somijai.
Latviju, Igauniju, Lietuvu Krievijai iekarot nesagādātu nekādas šķēršļus, kas pārvarami dažu dienu laikā un netiek uztverti nopietni - Lembergs, Bērziņš, Gorbunovs, Āboltiņa u.c., iespējams, ka sarkanos komunistu kažokus nemaz nav apmetuši uz otru pusi visus šos 22 gadus..