Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
to Lūsim
23.08.2016. 10:19»
Lūsis -> Pamela
Jūs sākat savu argumentāciju ar apgalvojumu, ka visi, kas nepiekrīt Jūsu viedoklim, ir stulbi un debīli. Spēcīgs arguments, nav ko piebilst. Ar to arī varētu principā beigt sarunu, bet labi, pēc būtības: kāda līmeņa Krievijas amatpersona tad Jums būtu pa prātam, gan jau ka tikai Medvedevs (premjers) ...
Es atvainojos,bet būtu jūs labāk pēc pārist teikumiem paklusējis,jo tālāk nāk muļķības.Protams arī BEZ argumentiem un tikai uzskatot savu viedokli par vienīgo.
KO tad tur darīja Reizniece / par ekonomiku fin.min.?/ un "superministrs visās jomās, Augulis?Kāds viņiem sakars ar KF PVD ?Lūk tā ir līšana pakaļā!
Ar ASV un ES mums ir PARTNERATTIECĪBAS!!Un mūsu! politika ir novedusi,ka neesam pārvērsta par KRIMU un salaboti ceļi,uzceltas kultūras pilis un sporta celtnes utt.no ES naudas.
JA esat muļķis vai rusofīls,neafišējiet to !!
Lūsis -> Pamela
23.08.2016. 04:43»
pamela
Kopš lasu L.Lapsas rakstīto kaut ko tik LABU,pareizu,objektīvu utt.netiku atradusi.Te ir jāpiekrīt viņam par pat 200%,jo ir jābūt pat ne stulbiem,bet gana debīliem un 100% NODEVĒJIEM lai tādu,kā savā laikā Ušaks ar KF špionu,slapstīties pa krogu pažobelēm lai lemtu ko valstīm svarīgu...
Jūs sākat savu argumentāciju ar apgalvojumu, ka visi, kas nepiekrīt Jūsu viedoklim, ir stulbi un debīli. Spēcīgs arguments, nav ko piebilst. Ar to arī varētu principā beigt sarunu, bet labi, pēc būtības: kāda līmeņa Krievijas amatpersona tad Jums būtu pa prātam, gan jau ka tikai Medvedevs (premjers) vai varbūt Putins? Ar obligātu atvainošanos par okupāciju 3x pirms un pēc tam, protams.
Saprotiet, tāda līmeņa cilvēki nebraukā apkārt, risinādami šādas lietas katrā banānu republikā, bet vicepremjers ir gana augsta amatpersona, varēja atbraukt arī kkāda departamenta vadītājs. Un atgādinu, ka runa iet par Krievijas PVD noteiktajiem ierobežojumiem, nevis valstiska līmeņa sankcijām, tā ka vicepremjers kā reize to var risināt.
Nevajag iedomāties, ka patriotisms un rūpes par Latvijas labklājību izpaužas tikai īdēšanā par pagātnes nodarījumiem, p.kaļā lienot amerikāņiem un Briselei. Kur šāda politika ir novedusi, mēs jau redzam.
pamela
22.08.2016. 16:43Kopš lasu L.Lapsas rakstīto kaut ko tik LABU,pareizu,objektīvu utt.netiku atradusi.Te ir jāpiekrīt viņam par pat 200%,jo ir jābūt pat ne stulbiem,bet gana debīliem un 100% NODEVĒJIEM lai tādu,kā savā laikā Ušaks ar KF špionu,slapstīties pa krogu pažobelēm lai lemtu ko valstīm svarīgu.
KO DVARKOVIČS VAR PIESOLĪT ZZS IDIOTIEM PIE RJUMOČKAS???Viņš tikai varēja pēc tam izņirgāties par mūsu valdības pārstāvjiem un šo to no viņiem izokšķerēt.Jāatņem PIELAIDES,jo tā tās lietaS STARP VALSTĪM NEDARĀS !!!nU UN ko šie panāca ???
pIENA PĀRSTRĀDE IR KRIEVU ROKĀS lATVIJĀ !!
l.lAPSA,PALDIES !!
Iegaumējiet ari ZZS vējoņa un Kučinska reakciju,tās TRŪKUMU !!! Prezidents un Premjers ???????????
mans sakāmais
22.08.2016. 08:49Es galīgi neesmu Lemberga fans, bet pārmest viņam veselā saprāta trūkumu nu ne kādi nevaru.
Ir vērts ieklausīties arī viņa viedoklī:
https://youtu.be/UyTYwLjnMnE
jurisx
22.08.2016. 03:38»
Rīdzinieks 15 paaudzē Antons Peizdaāns
Tieši tā - visus lauciniekus jādeportē prom no laukiem. Lauki bojā Latvijas statistiku ar zemajām algām un lētajām mājām ar sauso ateju un 40 gadus vecajām mašīnām. Bez laukiem Latvijas IKP būs 10 reizes lielāks. Nahren mums jāuztur lauku skolas ar 2 skolniekiem, lauku bibliotēkas ar 3 pensionārēm lasītājām...
Muļķis biji un tāds arī paliksi.
Laimis Straujis
20.08.2016. 16:43»
Laimdota
Lato Lapsa trāpījis desmitniekā
Šoreiz l.l.ar pirkstu trāpījis savā ....ZZS jāatkratās no sava vecāķā dēla un tikai ar "SASKAŅAS CENTRU"ir izredzes LATVIJAS izaugsmes atdzimšanai.zemnieķeļi vēl var izpirkt savu vainu TĒVZEMES izputināšanā,bet laiks strādā pret tiem!
Edge
20.08.2016. 13:44Kārļa Ulmaņa mantinieki - tādam, manuprāt, bija jābūt L.L. raksts virsrakstam.
I.Ronis:"– Kad Kārlis Ulmanis uzzināja par Ribentropa–Molotova paktu un tā slepenajiem papildprotokoliem, sākās panika. Pirmā ideja bija pretoties, aizsardzības koncepcija balstījās uz to, ka jānoturas viena divas nedēļas, kamēr angļi atbrauc ar saviem karakuģiem. Kad kļuva skaidrs, ka angļi neatbrauks, jo vācu zemūdenes viņus kopā ar kuģiem uzlaidīs gaisā, sāka meklēt citus variantus. Tas nebija cirks, tā bija spēlīte par lojalitāti.
Esmu nosaucis Ulmani un Munteru par finlandizācijas politikas pionieriem, viņi cerēja, ka, ielaižot valstī padomju armiju, kaut kāda Latvijas autonomija ārpus Padomju Savienības tiks saglabāta. Cerības neīstenojās. Te vēl daudz ko pētīt."
Akadēmiķis Ronis par trešo aci.
Edge
20.08.2016. 13:36»
Neiedziļinoties detaļās
Tikai Dieva dēļ, nevajag pieļaut kaut 1% varbūtību ka tie kangari pieņems jebkādu latviešu tautai izdevīgu lēmumu - tā cerēt, tas ir neprāts, redzot kas ir noticis, ko viņi ir nodarījuši
Esošajā sistēmā ikviens var viegli pārvērsties par
"kangaru". Ne bez pamata te prof. Priedītis par "nozieguma gēna" izskaušanu rakstīja. Kas no vēstures nemācās - tas turpinās cerēt un ticēt, ka gēnu inženierija palīdzēs (joks). Kas jūtas bezgrācīgs par esošo situāciju - tas lai met akmeni gan uz Vili, gan uz Māru:
"Es ceru uz Lāčplēša gēnu mūsu tautā. Bet es rēķinos arī ar Kangara gēnu. To vispirms meklēsim sevī" M. Zālīte, 1988 ( runa "Sveika, bāreņu tauta!)
tautas balss
20.08.2016. 13:34»
Edge
Vilis Lācis izrādījās reāls "zvejnieka dēls", kurš nebaidījās uzņemties atbildību 2.Pasaules kara gados, kad latviešu tauta nonāca "starp Scillu un Haribu" (Homērs "Odiseja'). Ko nozīmēja būt par ministru Staļina valdīšanas laikā - to V.Lāča vērtētājiem derētu apjēgt - tad apvainojumus izteikt...
Vilim Lācim vienmēr paliks atbildība un kauna traips par cilvēku izsūtīšanām.
Kāda veca sieviete, krieviete stāstīja, viņa redzēja, kā aizved vecu tantiņu - ieceļ pašu kravas mašīnā, tad iemet kruķus viņai pakaļ.
Pati krieviete par sevi teica, kāpēc viņa braukusi uz Latviju - viņai nepatikusi kārtība Krievijā, ka tur sievietes smagi strādā, vīrieši tik komandē un dzerstās.
Neiedziļinoties detaļās
20.08.2016. 12:16»
Edge
LATGALE EIROPAS SAVIENĪBAS MĒROGĀ. Vjačeslavs Dombrovskis: «Mēs esam ES mērogā Latgale. Kāpēc esam tik pārliecināti, ka ar mums [Latviju] nevar notikt tas, kas pēdējo 25 gadu laikā ir noticis ar Latgali? Par to mums vajag ļoti nopietni aizdomāties. (NRA,8.02.2016...
Tikai Dieva dēļ, nevajag pieļaut kaut 1% varbūtību ka tie kangari pieņems jebkādu latviešu tautai izdevīgu lēmumu - tā cerēt, tas ir neprāts, redzot kas ir noticis, ko viņi ir nodarījuši.
Sākumā noziegumu nožēlošana tad tik var sākt apspriest kautko ar viņiem
Edge
20.08.2016. 12:03LATGALE EIROPAS SAVIENĪBAS MĒROGĀ. Vjačeslavs Dombrovskis: «Mēs esam ES mērogā Latgale. Kāpēc esam tik pārliecināti, ka ar mums [Latviju] nevar notikt tas, kas pēdējo 25 gadu laikā ir noticis ar Latgali? Par to mums vajag ļoti nopietni aizdomāties. (NRA,8.02.2016.)
====================================================
Latvijas iedzīvotāju skaits pēdējo 25 gadu laikā ir samazinājies par 700 000 - un turpina samazināties. Tādas ir globalizācijas procesa, kas norisinās amerikanizācijas zīmē, reālās sekas. Taču iespējams arī vēl kāds cits scenārijs - ne gluži tāds, kādu vērojām pēc 1940.g., kad bēgļiem no Iekškrievijas cēla dzīvojamās mājas, rūpnīcas, skolas utt.utml., lai imigranti būtu nodarbināti un apkārt bezjēgā neklejotu, - bet gan tāds kā Ķelnes Jaungada naktī vai kāds no n-tajiem mačetes vicinātāju variantiem. Var pienākt brīdis, kad var nākties izšķirties par vienu no diviem iespējamajiem latviešu tautas glābšanas variantiem:
" Ilze Ostrovska: 2018. gada Saeimai var nākties pieņemt Latvijai fatālus lēmumus " (NRA, 17.09.2014.)
Edge
20.08.2016. 11:49»
Neiedziļinoties detaļās
Rekur 2005. gadā Putins skaidri atbildēja igauņu žurnalistei par okupāciju un pateica viss jautājums slēgts...
Ir jāiedziļinās detaļās, lai īsi, skaidri un saprotami vismaz Lato L. izskaidrotu 1940.g. situāciju, kad 2.Pasaules kara laikā bija jāizšķiras kā pusē nostāties. Atsēdēties toreiz neizdevās pat LCP kafijas salonos - paņēma nacisti ciet K.Čaksti un vēl dažu labu demokrātu-fantazētāju bez garas runāšanas.
Meža cilvēks
20.08.2016. 11:00Ko jūs visi varat cepties nu tikās ar ministru paskatīties apkārt vajag krievu šņabi var nopirkt krievu konfektes arī un daudz ko citu viss notiek nekādu sankciju pret Krieviju nav
Laimdota
20.08.2016. 06:56Lato Lapsa trāpījis desmitniekā!
Lai kā netaisnotos izsalkušie pusdienotāji, nu neizskatās un neizklausās labi!
Kangari. Cita vārda nav šiem ministriem, kuriem savu svētību devis arī Kučinskis. Nožēlojami.....
Neiedziļinoties detaļās
20.08.2016. 04:24»
Neiedziļinoties detaļās
Kategoriski tev Lato nepiekrītu...
Kā jau iepriekš minēju kategoriski Lapsam nepiekrītu. Tikties ar krieviem ir AM darbs. Tikai tas pedarasts jau pietiekami sabojāja attiecības pildot savu aizokeāna saimnieku pavēles + domāju pašiem krieviem ir pretīgi tikties ar pedarastu un spiest viņam roku.
Neskatoties uz sankcijām Lavrovs ar Keriju tiekas REGULĀRI - tas ir VISTIEŠĀKIE diplomātu pienākumi, ja vien viņi strādā savas tautas interesēs
ES NESAPROTU
20.08.2016. 04:12»
A
Ozols pietiekoši jau ir izspiedis no uzņēmējiem
DRO ir LAUKU mātīte, auglīga mātīte. Bet OZOLS ir tāds pats kā RINKĒVIČS.
Neiedziļinoties detaļās
20.08.2016. 04:04»
kaķa smiekli
Ko sliktu Krievija Latvijai (ne PSRS, bet tieši Krievija) pēdējos 25 gados ir nodarījusi...
Rekur 2005. gadā Putins skaidri atbildēja igauņu žurnalistei par okupāciju un pateica viss jautājums slēgts
https://youtu.be/ejxikC-hrVI
Okupācijas jautājuma cilāšana ir kangaru triks, lai nodarbinātu bauru vienrievas smadzenes, kamēr tie piesmej, izzog un izpārdot Latvijas valsti + otrais aspekts ir vietējie naciķi, kuriem vārās asinis un niez rokas apmierināt savu naidu pie iespējas sākt slepkavot krievus (protams vēlams lai to dara citi, bet vietējie naciķi piebiedrosies, lai sanāk slepkavot neaizsargātus cilvēkus, tos kuri nevar atbildēt, vājākos - tāda bija vienmēr naciķu daba vēstures gaitā)
A
19.08.2016. 18:28»
vai SABs šiem 3 atņems pielaidi valsts noslēpumiem?
DRO - daudzbērnu māte, kura grib, lai bērni skolotos ārzemēs un katram bērnam ārzemēs būtu māja un mašīna, un laba nauda ikdienas rēķiniem. Saprotams, ka ar ministres algu DRO to saviem bērniem nevar nodrošināt
Ozols pietiekoši jau ir izspiedis no uzņēmējiem
Edge
19.08.2016. 18:10»
antiglobalisti LV
bet vilis Lācis izrādījās kangars.To Kārlis Ulmanis gan neparedzēja
Vilis Lācis izrādījās reāls "zvejnieka dēls", kurš nebaidījās uzņemties atbildību 2.Pasaules kara gados, kad latviešu tauta nonāca "starp Scillu un Haribu" (Homērs "Odiseja'). Ko nozīmēja būt par ministru Staļina valdīšanas laikā - to V.Lāča vērtētājiem derētu apjēgt - tad apvainojumus izteikt.
opis
19.08.2016. 17:56»
Sveiciens laukos dzimušajiem
Bija tāda Saeims priekšsēdētāja Ūdre (ZZS), kura sniedza seksuālus pakalpojumus viesnīcā Rīdzene krievijas valdības viesiem
Ūdre bija revidente Ventspils Naftā tajā laikā, kad Aivarro tur visu privatizēja. Tā ka viņa ir sniegusi arī visādus citādus pakalpojumus.
SFuns
19.08.2016. 17:07Godīgi sakot, negribējās ticēt, ka šādu murgu ir uzrakstījis L. Lapsa pats. Likās, ka viņš ir pāri pagātnes traumu nomocītajiem Parādniekam @ Co un viņu līmenim. Vilšanās.
kaķa smiekli
19.08.2016. 15:13»
Lūsis -> Roltons
Tādu kā Tu dēļ tieši esam tādā p.kaļā ekonomiski un drīz būsim vēl lielākā. Paši kā amerikāņu kvaukšķi esam to naidīgumu radījuši. Ko sliktu Krievija Latvijai (ne PSRS, bet tieši Krievija) pēdējos 25 gados ir nodarījusi
Ko sliktu Krievija Latvijai (ne PSRS, bet tieši Krievija) pēdējos 25 gados ir nodarījusi?
----------------------------
Ahahaha, labs jautājums, tikai nav neviena drosmīgā, kurš to uzdotu skaļi :) Bet atbildi var prognozēt - Krievija - PSRS mantiniece, nav atzinusi okupācijas faktu, bla, bla, bla. Vecā dziesma uz mūžiem ar latviešu kolektīvo sāpi :)
Izskatās, ka Lato arī ir padevies masveida šizofrēnijai, tiešam tā laikam ir lipīga. Atklāti sakot, negaidīju, jūtos pārsteigta
ZAZ962
19.08.2016. 14:29»
Silmalas Pēcis
Cik ilgi ZZS cietīs zem vienotības tupeles,cik ilgi būs"jaunākais dēls",paņēmi varu- ved LATVIJU uz IZAUGSMI,pietiek 25 gadus stagnēt
2x12 gadus ZZS rullē.Augusts tik smīn.
soho
19.08.2016. 13:06»
Edgars
Lato,šoreiz galīgi garām. Skaidri saskatāms, ka ekonomikā esi galīgais diletants un politikā arī ar primitīvu skatu. Labāk būtu uzrakstījis kādu blēžu atmaskojošu rakstu. Tas Lapsam tīri labi padodas
Skałi, bez argumentiem...Edgars, pastalnieks parastais.
Kraa
19.08.2016. 12:12»
KALIBRS
Tiešām nesanāks,kā "paveicās"lobei,veisam,krīpenam,osim,aperātam
Tev gan varoņi labi, ar kāšukrustiem un miroņgalvām uz formām, un zvērestu Hitleram.
KALIBRS
19.08.2016. 12:04»
bumba
Var nepaspēt
Tiešām nesanāks,kā "paveicās"lobei,veisam,krīpenam,osim,aperātam.
bumba
19.08.2016. 11:47»
cirvis
Kara gadījumā latviešu patrioti aivarus, raimondus, solvitas, danas, auguļus, dūklavus, godmaņus, imantus, raiveļus, nilus un citus mēslus pirmos pieliks pie sienas
Var nepaspēt
Lūsis -> Roltons
19.08.2016. 11:37»
Roltons
Lauciniek Lūsi...
Tādu kā Tu dēļ tieši esam tādā p.kaļā ekonomiski un drīz būsim vēl lielākā. Paši kā amerikāņu kvaukšķi esam to naidīgumu radījuši. Ko sliktu Krievija Latvijai (ne PSRS, bet tieši Krievija) pēdējos 25 gados ir nodarījusi?
Silmalas Pēcis
19.08.2016. 11:35Cik ilgi ZZS cietīs zem vienotības tupeles,cik ilgi būs"jaunākais dēls",paņēmi varu- ved LATVIJU uz IZAUGSMI,pietiek 25 gadus stagnēt!
Lūsis -> Vāvere
19.08.2016. 11:27»
vāvere
Viņi okupēja Krimu - to viņi ir noziegušies. Un ukraiņu draugi, kā arī demokrātiskā Eiropa šos krievu okupantus boikotē
Tad kāpēc mēs neboikotējam ASV par Irāku, Lībiju? Tur ir miruši miljoniem cilvēku, Krimā, cik zinu, ne.
Lauķi melo visu
19.08.2016. 10:48»
antiglobalisti LV
bet vilis Lācis izrādījās kangars.To Kārlis Ulmanis gan neparedzēja
K.Ulmanis, kura dzimtās mājas ir "Pikšas".
Istenībā pirms 1920. gada šīs mājas saucās "P l i k š a s".
Rīdzinieks 15 paaudzē Antons Peizdaāns
19.08.2016. 10:33»
Roltons
Lauciniek Lūsi...
Tieši tā - visus lauciniekus jādeportē prom no laukiem. Lauki bojā Latvijas statistiku ar zemajām algām un lētajām mājām ar sauso ateju un 40 gadus vecajām mašīnām. Bez laukiem Latvijas IKP būs 10 reizes lielāks. Nahren mums jāuztur lauku skolas ar 2 skolniekiem, lauku bibliotēkas ar 3 pensionārēm lasītājām, lauku ceļi un lauku slimnīcas!? Laukos ir ļoti zems un mazizglots ģenētiskais materiāls - to var uzlabot tikai pilsēta un pilsētas augstā kultūra (opera, teātris, slapjā tualete un vanna, lielveikali ar veselīgu pārtiku).
antiglobalisti LV
19.08.2016. 10:28»
Edge
Paši "pamuļķi" līdz tādam gājienam bez gudrajām lapsām nebūtu aizdomājušies. Atcerieties notikumus pirms 25 gadiem - tos pamuļķus janajevus&Co., kurus Gorbačovs uzmeta. Vēsture atkārtojas - Lapsas kungam derētu vēstures zināšanas par 1940.g. padziļināt - vismaz pieejamos materiālus par A.Kirhenšteina...
bet vilis Lācis izrādījās kangars.To Kārlis Ulmanis gan neparedzēja.
antiglobalisti LV
19.08.2016. 10:27»
ne haha
ta i alus brūzis un brūvējums stipri zem vidējā, jāpiekrīt gan, ka biki labāks par daktera dēla menedžeto cēsinieku, tyo gan pat par alu saukt nevar
Nu tad lūk.Kad iesiet pie vēlēšanu urnām atcerieties ka tomēr ZZS ir komunistu atrauga.
Edge
19.08.2016. 10:19»
Roltons
Lauciniek Lūsi...
Paši "pamuļķi" līdz tādam gājienam bez gudrajām lapsām nebūtu aizdomājušies. Atcerieties notikumus pirms 25 gadiem - tos pamuļķus janajevus&Co., kurus Gorbačovs uzmeta. Vēsture atkārtojas - Lapsas kungam derētu vēstures zināšanas par 1940.g. padziļināt - vismaz pieejamos materiālus par A.Kirhenšteina valdības apstiprināšanu izlasīt. K.Ulmanis bija toreiz varen priecīgs par V.Lāča iecelšanu - tāpēc bez diskusijām apstiprināja valdību.
Roltons
19.08.2016. 10:03»
Lūsis
Ja? Ko tad viņi īsti ir noziegušies? Vai tikties ar kaimiņvalsts (ar kuru mums IR jātirgojas) premjera vietnieku ir kas slikts
Lauciniek Lūsi,
tirgojas tirgotāji, bet lauķi strādā laukos un kūtīs (viņi ir 3. šķiras pilsoņi, tie netīri ar kūts smaciņu, zemākā kasta). Daba lauķiem nav devusi spriest spēju.
piem.Incesta rezultātā dzimušais ZZS Satiksmes ministrs Augulis no Dobeles pagasta.
Tapēc tas ir noziegums, ja 3 pamuļķi ministri tiekas ar naidīgas valsts premjera vietnieku.
cirvis
19.08.2016. 09:48»
bumba
Un, kas zin, ja nu kāds oficieris uzkārotu Aivara fazendu? To, ka solīts makā nekrīt, jau apliecināja K.Ulmaņa gadījums
Kara gadījumā latviešu patrioti aivarus, raimondus, solvitas, danas, auguļus, dūklavus, godmaņus, imantus, raiveļus, nilus un citus mēslus pirmos pieliks pie sienas.
Aitu gane
19.08.2016. 09:45»
sēlis
Pastaldaunis ir stulbs no dzimšanas, jo sevi iedomājas pārāku par krieviem,te var piekrist,jo krievs atšķirībā no latvieša 700 gadus nav laizījis zābakus vācu baroniem, tādēļ arī dauņi tagad pilnīgi neko bez kakla kungu pavēles baidās darīt
Nu pietiek jau reiz par tiem raiņa 700 gadiem. Ziemeļu kara rezultātā Krievijas impērija jau 1700.-1721.gg. sāka šiverēt pa Latvijas teritoriju. Process tika pabeigts 1795.gadā - tad arī Kurzeme un Zemgale tika iekļautas Krievijas satāvā. Tā ka Jānis Rainis ir drusku pārspīlējis - par kādien gadiem 200. Saprotu, ka ātrumu tas nemaina, bet varbūt saprašanu par to, ka ne jau 1940.gadā te ienāca krievi.
vāvere
19.08.2016. 09:45»
Lūsis
Ja? Ko tad viņi īsti ir noziegušies? Vai tikties ar kaimiņvalsts (ar kuru mums IR jātirgojas) premjera vietnieku ir kas slikts
Viņi okupēja Krimu - to viņi ir noziegušies. Un ukraiņu draugi, kā arī demokrātiskā Eiropa šos krievu okupantus boikotē.
Krievus neboikotē tikai krievu pakalpiņi, krievu draugi, krievu zābaku laizītāji un smirdīgais ZZS.
bumba
19.08.2016. 09:42Un, kas zin, ja nu kāds oficieris uzkārotu Aivara fazendu? To, ka solīts makā nekrīt, jau apliecināja K.Ulmaņa gadījums.
bumba
19.08.2016. 09:32Visi tik par šprotēm, par tankiem neviens nerunā :-). Aivaram diez ko nepatīk Nato, Žirinovskis arī lielījās, ka no Latvijas varot palikt tukša vieta (vai krāteris).
Es tā savā profāna galvā prātoju - vai nu Krievija gribēs mest bumbas uz Rīgu, uz saviem tautiešiem? Bet, ja Aivars izdabūtu laukā Nato un te piepihņītu pilnu ar austrumzemes arsenālu, tad kara gadījumā pretiniekam sirds nesāpētu par to, kādas te tautības.
A kā citi domā?
Lūsis
19.08.2016. 08:38»
yyy
Viņi ir rīkojušis nelietīgi. Viņiem jātkāpjas, Kučinski ieskaitot. Vecā komunista partija "rullē
Ja? Ko tad viņi īsti ir noziegušies? Vai tikties ar kaimiņvalsts (ar kuru mums IR jātirgojas) premjera vietnieku ir kas slikts?
JM
19.08.2016. 07:25Lūdzu esiet saprātīgi un reiz sākam dzīvot saticīgi, ar savu Lielo kaimiņu!!!
Sveiciens laukos dzimušajiem
19.08.2016. 06:59Bija tāda Saeims priekšsēdētāja Ūdre (ZZS), kura sniedza seksuālus pakalpojumus viesnīcā Rīdzene krievijas valdības viesiem.
Reizniece konservu fabrikā ?
Jāsamierinās
19.08.2016. 06:44»
SS
Parasti LATO piekrītu, bet šoreiz esmu tik vienisprātis tajā, ka ne jau Krievijas vicepremjers un vietējie ministriņi LV būs tie lēmēji par/pret sankcijām utt. Tās ir pielemtas ASV, jo Krievija ir tās pretinieks, bet ES nav sava viedokļa kā vien atskaņot ASV. Eiropas valstīs idiotiskās sankcijas ģeopolitisko...
Latvijas laucinieki ir zemākais slānis Latvijas sabiedrībā.
NLO
19.08.2016. 06:42Palasot pēdējā laika "Pietiek", pamazām kļūst skaidrs LL šā laika partijiskais virziens. Jokains kantoris.
SS
19.08.2016. 06:34Parasti LATO piekrītu, bet šoreiz esmu tik vienisprātis tajā, ka ne jau Krievijas vicepremjers un vietējie ministriņi LV būs tie lēmēji par/pret sankcijām utt. Tās ir pielemtas ASV, jo Krievija ir tās pretinieks, bet ES nav sava viedokļa kā vien atskaņot ASV. Eiropas valstīs idiotiskās sankcijas ģeopolitisko spēlīšu un ASV ārpolitikas dēļ ir nesušas un nes milzu zaudējumus.. gan poļiem, gan frančiem, gan pārējiem. Manuprāt (un par to vienmēr brīnījušies ir visi mani ārvalstu paziņas) ir idiotiski atrasties blakus Krievijai un neveicināt ekonomisko sadarbību. Vai esam aizmirsuši Latvijas intereses likt pirmajā vietā? Ne līst Vašingtonai vienā vietā kā savā laikā Maskavai. Bet varbūt tā ir latviešu izdzīvošanas formula :)
Lauķi dejo
19.08.2016. 06:26Duklavs- kolhozs Piebalga,
Augulis- Dobeles apkārtne, zemnieks,
Reizniece- Kuldīga, zemākie mazpilsētas slāņi.